Als het tussen Vandamme en Matondo gaat?quote:Op zondag 21 september 2008 17:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pleit je nu serieus voor Vandamme in de basis
Maar ongeveer het eerste wat Van Geel zei toen hij aantrad was dat er genoeg aanvallende kwaliteiten zijn (quote:Op zondag 21 september 2008 17:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aanvallend is er een chronisch gebrek aan kwaliteit. Ik denk niet dat je dat Van Geel kunt verwijten want hij is A) Nog geen twee maanden in functie en B) Kan hij er ook niets aan doen dat de club amper geld heeft. Daar zal de koemnde tijd door Narinx en Van Geel samen keihard aan gewerkt moeten worden, hopelijk komt er in de winterstop al geld vrij voor versterking.
Eens.quote:Op zondag 21 september 2008 17:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als het tussen Vandamme en Matondo gaat?
Vandamme gaat tenminste nog eens een bal ophalen, die Matondo staat alleen maar te wachten en loopt van de bal af als hij aangespeeld wordt.
Ja, dus doe mij Vandamme maar.
ik vind t gewoon triest dat het ontkent wordt, eigenlijk al járen hebben we hetzelfde probleem maar er worden steeds de verkeerde spelers aangetrokken, met als resultaat toch wel het begin van een crisis. Als er van Sparta niet gewonnen wordt sta je redelijk vast onderaan en dan kom je daar echt niet makkelijk meer wegquote:Op zondag 21 september 2008 17:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aanvallend is er een chronisch gebrek aan kwaliteit. Ik denk niet dat je dat Van Geel kunt verwijten want hij is A) Nog geen twee maanden in functie en B) Kan hij er ook niets aan doen dat de club amper geld heeft. Daar zal de koemnde tijd door Narinx en Van Geel samen keihard aan gewerkt moeten worden, hopelijk komt er in de winterstop al geld vrij voor versterking.
Matondo is inderdaad geen rechtsbuiten, maar hij heeft meer kwaliteit dan Vandamme. Atteveld zou er daarom goed aan doen om te stoppen met 4-3-3 en een soort van 4-4-2 te gaan spelen, met Oper/Matondo en Cisse in de spits en Hadouir en Janssen er achter.quote:Op zondag 21 september 2008 17:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als het tussen Vandamme en Matondo gaat?
Vandamme gaat tenminste nog eens een bal ophalen, die Matondo staat alleen maar te wachten en loopt van de bal af als hij aangespeeld wordt.
Ja, dus doe mij Vandamme maar.
Als we van Sparta verliezen, wat zo maar kan gebeuren, dan is er inderdaad een beginnende crisis en dan wordt de druk in Almelo heel hoog.quote:Op zondag 21 september 2008 18:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vind t gewoon triest dat het ontkent wordt, eigenlijk al járen hebben we hetzelfde probleem maar er worden steeds de verkeerde spelers aangetrokken, met als resultaat toch wel het begin van een crisis. Als er van Sparta niet gewonnen wordt sta je redelijk vast onderaan en dan kom je daar echt niet makkelijk meer weg
Dan wordt het toch wel eens hoog tijd dat ie dat laat zien. Want op deze manier heb je ook niets aan hem. Opzich goed gegeven passen worden waardeloos als meneer besluit keer op keer van de bal af te lopen ipv er naar toe gaan. Meteen wisselen.quote:Op zondag 21 september 2008 18:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Matondo is inderdaad geen rechtsbuiten, maar hij heeft meer kwaliteit dan Vandamme.
Atteveld mag wat mij betreft helemaal ophouden. Hij krijgt het gewoon niet meer voor elkaar met de selectie. Zit kwaliteit genoeg in, maar hij vind de juiste combinaties niet.quote:Op zondag 21 september 2008 18:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Matondo is inderdaad geen rechtsbuiten, maar hij heeft meer kwaliteit dan Vandamme. Atteveld zou er daarom goed aan doen om te stoppen met 4-3-3 en een soort van 4-4-2 te gaan spelen, met Oper/Matondo en Cisse in de spits en Hadouir en Janssen er achter.
Ja, laten we een jaren vijftigsysteem met vier spitsen uitproberen!quote:Op zondag 21 september 2008 18:07 schreef TheYoung1 het volgende:
En Matondo vind ik echt geen aanwinst in de spits. Daarvoor speelt hij veel te afwachtend.Oper in de spits en Cissé en Vandamme op de vleugels. Is voorin tenminste wat meer beweging en creatieviteit.
Mss nog Gommans als hangende spits er achter.
ik begin niet over mentaliteit... maar je geeft in dik gedrukte toch ook al zelf wat aan?quote:Op zondag 21 september 2008 17:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was inderdaad erg slecht, maar om de spelers nou lamzakken te noemen... Zegt ook heel wat over jou ben ik bang. Het loopt niet dat is duidelijk en het was heel slecht, dat was ook duidelijk, maar dan meteen maar weer over lamzakken en mentaliteit te beginnen. Dat is net zo slecht als de prestatie van de spelers vandaag.
Natuurlijk, want het was heel slecht, dat kon een blinde zien, maar ik geloof niet dat dit ook maar iets met inzet te maken had.quote:Op zondag 21 september 2008 18:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik begin niet over mentaliteit... maar je geeft in dik gedrukte toch ook al zelf wat aan?
Wat is dat nou voor een loze opmerking?quote:Op zondag 21 september 2008 18:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, laten we een jaren vijftigsysteem met vier spitsen uitproberen!
Nee, we moeten het niet doen omdat je dan in het mes van de tegenstander loopt en bovendien de kwaliteit van de spelers niet optimaal wordt benut. Niet dat het nu wel gebeurt, maar daarom pleit ik voor een verdedigend systeem met hooguit 2 aanvallers en Hadouir daarachter. Dat past het beste bij deze selectie.quote:Op zondag 21 september 2008 18:14 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een loze opmerking?
We hebben er de spelers voor! En omdat het volgens jou een jaren 50 systeem is, moet je het maar niet doen?
Hadouir was er niet bij vandaag, en dan moet je je elftal daarop instellen.quote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, we moeten het niet doen omdat je dan in het mes van de tegenstander loopt en bovendien de kwaliteit van de spelers niet optimaal wordt benut. Niet dat het nu wel gebeurt, maar daarom pleit ik voor een verdedigend systeem met hooguit 2 aanvallers en Hadouir daarachter. Dat past het beste bij deze selectie.
Dat zal niemand ontkennen.quote:Op zondag 21 september 2008 18:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Vanmiddag was het gewoon niet om aan te zien, punt.
Mijn Godquote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef Plato1980 het volgende:
maar daarom pleit ik voor een verdedigend systeem met hooguit 2 aanvallers
Oper speelde vandaag toch weer in de basis?quote:Op zondag 21 september 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Het valt me de laatste weken toch wel erg op dat Atteveld Gommans de voorkeur geeft boven Oper. Dit volg ik niet hoor.![]()
Die jongen voegt toch niets toe of zit ik mis?
Nu ben ik het met je eens. Maar aan het publiek ligt het niet dat Roda slecht speeltquote:Op zondag 21 september 2008 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zeg duidelijk dat het slecht was, maar we moeten niet doen alsof de wereld vergaan is en het lag bovendien niet aan de inzet. Dat is zelfs een te makkelijk excuus, want dat zou betekenen dat de kwaliteit om veel beter te spelen er wel is en dat waag ik te betwijfelen.
Maar goed jij wordt moe van iets wat jij als bagatelliseren zie en ik word moe van het kutpubliek dat Roda heeft en nog erger is de negativiteit in de streek van mensen die nooit verder dan de smaenvatting op Studio Sport kijken maar wel hard bezig zijn om de club kapot te maken met hun eeuwige domme gezeik.
Denk dat wanneer je die 1,5 uur op je plee had gezeten om je behoefte te doen, dat je meer plezier had gehad dan naar dit stel amateurs te kijken!quote:Op zondag 21 september 2008 23:53 schreef ZoneKill het volgende:
Kon er helaas niet bij zijn vandaag. Was het echt zeer slecht? 0-3 is toch een redelijk forse uitslag tegen een nac.
Helaas zal roda het tegenwoordig moeten doen met van damme, matondo, saeijs, gommans om maar eens een aantal te noemen.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:53 schreef RD4 het volgende:
Als ik me 90 euro gewiekst had, had ik tenminste een hoogtepunt gehad.
quote:Bob Vermunt: 'Wij zullen onze huid tegen Roda JC duur verkopen'
woensdag, 24 september 2008 10:08 Richard Feenstra
Capelle wacht vanavond het bekertreffen tegen profclub Roda JC. De Capellenaren wonnen in de eerste ronde van Argon en mogen nu proberen de derde ronde te bereiken. Bob Vermunt (zie foto rechts) kijkt al uit naar dit duel. „Van te voren was al bekend dat we na een eventuele winst op Argon tegen Roda JC zouden spelen. Dit was natuurlijk een extra stimulans om die moeilijke wedstrijd daar te winnen. Tegen Roda spelen is waar elke amateurvoetballer naar uit kijkt. Iedereen kan zich nog wel de wedstrijden van Quick Boys in de beker herinneren van vorig jaar, dat was toch schitterend! Het zou natuurlijk een enorme stunt zijn als zoiets ook bij ons zou lukken.
Capelle bereid zich niet anders voor dan normaal. De ploeg van Rene Vermunt focust zich van wedstrijd op wedsttijd. „Eigenlijk verandert er niet zoveel. Deze wedstrijd wordt toch vooral gezien als een extraatje. Het belangrijkste blijft toch de competitie maar deze wedstrijd is natuurlijk wel heel speciaal. Dat merk je vooral aan de mensen van de club, bestuursleden, vrijwilligers en supporters, die praten er al weken over. De spelers waren eerst vooral gefocust op Lisse, maar in ons achterhoofd speelt het al sinds Argon.
Vermunt verwacht dat Capelle het Roda JC moeilijk kan gaan maken. „We zullen denk ik net zo starten als tegen NEC in de voorbereiding, we zullen onze huid dus zo duur mogelijk verkopen. Hoe het verloop van de wedstrijd zal zijn hangt denk ik vooral af van het eerste kwartier. Doorstaan we dat goed dan kan het nog leuk worden.”
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:28 schreef Plato1980 het volgende:
Al snel met 2-0 voor, dat komt dus wel goed.
2-2quote:
Zelfs als we uitgeschakeld worde denk ik niet dat hij er nu al uitvliegt, maar dan duurt het niet lang meer. Het duurt sowieso niet lang meer, tenzij we ineens vijf keer op rij winnen, want het feit dat we het er over hebben en het bestuur het officieel ontkend heeftquote:Op woensdag 24 september 2008 20:55 schreef TheYoung1 het volgende:
Nee echt!! WTF?? Roda staat op 2-2??
![]()
![]()
![]()
Ff met zn allen naar Ratteveld zwaaien dan![]()
Ja en nee (afgezien van dat gerucht). Ja, omdat de spelersgroep hem uitgekotst schijnt te hebben, nee omdat de problemen van Roda dieper liggen en Atteveld daar zeker niet de hoofdverantwoordelijke voor is. Maar de mensen die daar wel verantwoordelijk voor zijn, zijn al weg, dus die kunnen niet meer ter verantwoording geroepen worden.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:10 schreef LeonH het volgende:
ondanks dat mag ie van mij mag ie vertrekken hoor...
mee eensquote:Op woensdag 24 september 2008 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en nee (afgezien van dat gerucht). Ja, omdat de spelersgroep hem uitgekotst schijnt te hebben, nee omdat de problemen van Roda dieper liggen en Atteveld daar zeker niet de hoofdverantwoordelijke voor is. Maar de mensen die daar wel verantwoordelijk voor zijn, zijn al weg, dus die kunnen niet meer ter verantwoording geroepen worden.
Hij is de zondebok geworden en dat is niet helemaal terecht, want het maskeert veel zaken. Maar goed, zijn hoofd ligt op het hakblok en het is alleen maar wachten totdat iemand het er af slaat en dat zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:23 schreef planethugo het volgende:
[..]
mee eens
vind het nu wel erg een razzia worden richting atteveld. ok hij doet het belabberd en ik zie 'm ook liever vertrekken maar dít heeft ie nu ook weer niet verdiend.
Ja allez bon. Maar het gaat nu zo belabberd, dat iemand daar wel zijn verantwoording zal moeten nemen. En wie zal dat dat zijn?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:23 schreef planethugo het volgende:
[..]
mee eens
vind het nu wel erg een razzia worden richting atteveld. ok hij doet het belabberd en ik zie 'm ook liever vertrekken maar dít heeft ie nu ook weer niet verdiend.
De volgende thuiswedstrijd is volgens mij pas over een kleine maand, het zou me verbazen als Atteveld dan nog in functie is.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:13 schreef TheYoung1 het volgende:
Volgende thuispot komen de wiite zakdoekjes mee.
Ik heb het serieuze nieuws niet zo gevolgd maar het zou mij verbazen als atte dan niet meer in functie is.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De volgende thuiswedstrijd is volgens mij pas over een kleine maand, het zou me verbazen als Atteveld dan nog in functie is.
Ik zei dus dat Atteveld van mij niet per se hoeft te vertrekken, maar er wordt nu van alle kanten zo nadrukkelijk aan zijn stoelpoten gezaagd dat het duidelijk is dat het niet lang meer zal duren.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:40 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ik heb het serieuze nieuws niet zo gevolgd maar het zou mij verbazen als atte dan niet meer in functie is.
Hij heeft het zeker niet geweldig gedaan de afgelopen tijd maar stond toch in de bekerfinale. (ook al was dat zonder een echt goede tegenstander te hebben getroffen.)
Van mij mag hij ook vertrekken ook al zijn het de spelers in het veld die het moeten doen. Maar zoals ik al eens hier heb geschreven zie ik steeds dingen in het veld terugkomen waarvan ik zeg daar kan en moet de trainer iets aan doen en dat zie ik dus niet terug.
dit zegt wel genoegquote:Heeft de directeur voetbalzaken er nog altijd alle vertrouwen in dat Atteveld het tij kan keren? `Dat zeg ik ook niet. Ik wil er niets meer over zeggen`
Nou, die scoren allebei uit, jawel, een standaardsituatie. Zou Roda JC nou echt serieus gescout hebben? Atteveld zegt van wel op de televisie, maar ik heb toch wat twijfels...quote:Op zondag 21 september 2008 17:51 schreef methodmich het volgende:
Nou, om Atteveld een beetje te helpen dan.
, de centrale verdedigers Alex van Duijvenbode en Patrick Molendijk, ook allebei met een profverleden en door hun lengte zeer gevaarlijk bij standaardsituaties - Molendijk is over de twee meter, maar trapt soms ook zelf vrije trappen van ver -
Verdedigen kunnen ze prima en zullen ze tegen Roda JC ook naar hartelust willen doen, speculerend op de uitbraak. En zoals gezegd is er de nodige lengte bij corners.
Ze zeggen van wel natuurlijk maar idd als jij dat al vantevoren aangeeft en het gebeurd dan ook gewoon dan hadden de scouts dit ook wel kunnen opmerken.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, die scoren allebei uit, jawel, een standaardsituatie. Zou Roda JC nou echt serieus gescout hebben? Atteveld zegt van wel op de televisie, maar ik heb toch wat twijfels...
Een verlies bij Sparta overleeft hij misschien nog, maar als het dan tegen jullie ook mis zou gaan dan is het over.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
Nog nieuws in de situatie Atteveld? Of moet hij gewoon wieberen bij het volgende verlies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |