maakt niet uit..... Ik had het niet door...quote:
Heeft het toch nog een keer nutquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
[..]
maakt niet uit..... Ik had het niet door...
Goddank msn![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft het toch nog een keer nut
Al durfde ik niks te zeggen omdat je altijd offline bent
jij had hem moeten openenquote:
Zow wat een kromme zin...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:55 schreef Californium het volgende:
Hoewel ik wel vond dat ik toen ik wist dat ik moest openen ik dat ook supersnel deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:55 schreef Californium het volgende:
Zow wat een kromme zin...
Kwam online en zag 296 staan ik denk jah! Die gaat vol!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cali graag wilde openen / al bezig was, omdat ze zo aan het spammen was
Zal ik jou eens even aan mij koppelenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef mash_ het volgende:
waaaarom wilt iedereen me opeens koppelen2e in 1 week
Doe dat isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even aan mij koppelen![]()
![]()
Veel kijkplezierquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Californium het volgende:
maar het belangrijkste is dat de reeks doorloopt en dat ik Kung fu panda ga kijken
* koppelt Mash_ vast aan zichzelfquote:
thxquote:
Ik kijk niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles heb je die laptop al gewonnen?
Bring it on op TV?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb Rihanna
nu al gezien
quote:
Ze is net 20.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]op net 5
Ik wist trouwens niet, dat Rihanna nog zo jong is
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
* koppelt Mash_ vast aan zichzelf![]()
![]()
![]()
ik dacht dat ze wel al ouder zou zijn. Maar dit is alleen maar beterquote:
En het is liefde voor het levenquote:
voor het leven is wel lang hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En het is liefde voor het leven
Ik weet het antwoord nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb je al gesmst? anders doe ik het
Dat red je welquote:
ja een rozequote:
Aha.. Ik wil helemaal geen roze.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja een rozeen een zooitje high school dvd's
ik heb ook niet zo'n behoefte aan een (roze) laptopquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aha.. Ik wil helemaal geen roze.
Ja duh met cali welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord niet
[..]
Dat red je wel
Nee want dan geniet ik elke dag van het leven dus gaat de tijd snellerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Want dan is het leven niet zo lang?
Over deze hoefde je toch hopelijk niet zo lang na te denkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee want dan geniet ik elke dag van het leven dus gaat de tijd sneller![]()
Hoe verzin ik ze toch
Nee! ik ben er zo goed inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Over deze hoefde je toch hopelijk niet zo lang na te denken
slayerquote:
Maar ik welquote:
WIE!?! WIE!?! WIE!?! WIE!?! WIE!?! WIE!?!quote:
JOU!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
WIE!?! WIE!?! WIE!?! WIE!?! WIE!?! WIE!?!
Heel engquote:
Nog veel engerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
net zo eng als een spin van 3 meter ?
You just don't know mequote:
Dat ga ik natuurlijk niet vertellen hequote:
eigen schuldquote:
had je maar met mij moeten datenquote:
Wil ik wel weten waarom?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk niet vertellen he
ik date maar 1 iemand te gelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
had je maar met mij moeten daten
Denk het nietquote:
de 1 op dinsdag, de ander op woensdagquote:
Oh is het zo erg... wat heb ik je dan misdaan, om zo verschrikkelijk te sterven...quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee! want met die 1en komt het al helemaal goed![]()
![]()
![]()
en ze is zo leuk he
![]()
Vraag maar niet.. je zult het niet kunnen begrijpenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:24 schreef PieterBas het volgende:
Oh is het zo erg... wat heb ik je dan misdaan, om zo verschrikkelijk te sterven...
is dit dezelfde als van die ouders?quote:
Zeg dat is niet hierquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is dit dezelfde als van die ouders?
of alweer overgehopt?
Nee oke.. omdat je laatst zei dat je het misschien afkapte toch maar..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zeg dat is niet hier
En ja de zelfde
Ik wil dat mijn familie het begrijpt, die moeten opeens een leegte vullen..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vraag maar niet.. je zult het niet kunnen begrijpen
Ja is misschien slimmer ja... Maar kan ik nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke.. omdat je laatst zei dat je het misschien afkapte toch maar..
Kopen wel een puppy voor ze voor de leegtequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn familie het begrijpt, die moeten opeens een leegte vullen..
We hebben nog 2 kattenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kopen wel een puppy voor ze voor de leegte
die vervangen je wel, wees maar niet bang, komt helemaal goed met zequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:28 schreef PieterBas het volgende:
Ik wil dat mijn familie het begrijpt, die moeten opeens een leegte vullen..
das wel lief jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja is misschien slimmer ja... Maar kan ik niet
Daar zorg jij zeker ook we voor... ook enkeltje hiernamaals zeker?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die vervangen je wel, wees maar niet bang, komt helemaal goed met ze
Nee ze hebben vast een backup plan, hebben zoveel oudersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:30 schreef PieterBas het volgende:
Daar zorg jij zeker ook we voor... ook enkeltje hiernamaals zeker?
Ik was al bang, dat de katten geen eten meer zou krijgen.. dat maak me al een stuk gelukkiger...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee ze hebben vast een backup plan, hebben zoveel ouders
welke?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja en nu nog antwoord op die anderen vraag
Hoe en wat, en hoe pijnlijk dat houd ik nog even voor mequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef PieterBas het volgende:
Ik was al bang, dat de katten geen eten meer zou krijgen.. dat maak me al een stuk gelukkiger...
nou ja, ik wacht wel.. tot je me vermoord.. als het maar snel en pijnloos
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom heeft iedereen zo`n verkeerd beeld van mij
Dat moet je mij niet vragen.. dat hebben ze ook van mij volgens mij .. dus jaquote:
Ja maar jij hebt geloof ik ook verkeerd beeld van mijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat moet je mij niet vragen.. dat hebben ze ook van mij volgens mij .. dus ja
Ik heb haast geen beeld, dus maak ik soms enkele aannames, en dan kijk ik of je die beaamt of neerhaaltquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:37 schreef mash_ het volgende:
Ja maar jij hebt geloof ik ook verkeerd beeld van mij
uhmmmm..... word ik je persoonlijke sexslaaf en dan vermoord me... zoals een spin doet...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe en wat, en hoe pijnlijk dat houd ik nog even voor me
De katten, daar kan ik geen zekerheid over bieden
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:38 schreef PieterBas het volgende:
uhmmmm..... word ik je persoonlijke sexslaaf en dan vermoord me... zoals een spin doet...
mmmm okquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb haast geen beeld, dus maak ik soms enkele aannames, en dan kijk ik of je die beaamt of neerhaalt
freaky..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]daar had ik het toevallig vandaag over met collega's
Dus daarom ben je m'n slachtofferquote:
dat weet ikquote:
quote:
Dus als ik faal je te bevruchten en/of bevredigden.. word ik opgegetenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus daarom ben je m'n slachtoffer
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:44 schreef Houniet het volgende:
Terug van de kroeg, Two Pints Of Lager.
Ik zei toch dat ik je niet ga vertellen hoe je dood gaatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:44 schreef PieterBas het volgende:
Dus als ik faal je te bevruchten en/of bevredigden.. word ik opgegeten
Slaaplekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:45 schreef Californium het volgende:
everybody is kung fu fighting...Kung fu Panda
Slapen![]()
Hoe dan ook... als ik faal... ga ik dood... maar hoe is de vraag...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik je niet ga vertellen hoe je dood gaat
quote:Wing-Chun Kung-Fu
Meest effectieve praktijkgerichte Kung-Fu gevechtskunst
trusten Mashquote:www.wing-chun.nlHapkido/ Hapkiyusul
Zelfverdediging in Groningen Actie in februari 2007. Kom langs
Ik dacht dat het mannetje bij spinnen altijd opgegeten werd, falen of nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe dan ook... als ik faal... ga ik dood... maar hoe is de vraag...
Je gaat toch al dood, of je nu faalt of niet.. wie zegt dat je me moet bgevredigenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe dan ook... als ik faal... ga ik dood... maar hoe is de vraag...
Bij een spin... eet het vrouwtje het mannetje op... als hij niet gepresteerd cq het vrouwtje bevrucht heeft.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je gaat toch al dood, of je nu faalt of niet.. wie zegt dat je me moet bgevredigen
zijn wij ineens spinnen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef PieterBas het volgende:
Bij een spin... eet het vrouwtje het mannetje op... als hij niet gepresteerd cq het vrouwtje bevrucht heeft.
Ik helaas ookquote:
Ik hoop het niet...quote:
Welterustenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:57 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik sluit fok vast af.. slaap ik miss eerder
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:45 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil slapen...zelfmoord plegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik je ww van fok?? altijd handig als kloonquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:58 schreef The_Dean het volgende:
Ok.
Ik denk het?quote:
Nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb nog steeds brandende handen en lippen van hete pepers gister
Mja, wij hadden een peper, ik ben de naam ff kwijt, maar die wordt als heetheid 9/10 gekwalificeerd maar dat wist ik niet, dus ik at een stukje rauw, wat naast de snijplank was gevallen. Nou ik ging echt binnen een paar seconde helemaal kapotquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice
Laatst een hamburger gemaakt van gehak en stuff had er een peper die ik van mijn vader had gekregen uit india doorheen gemengd. Halve dag lang is mijn maag overstuur geweest
Gehehehequote:De eigenaren van het Engelse bedrijfje ontwikkelden de peper uit Naga Morich, een peper uit Bangladesh. Zij lieten hun pepers uit nieuwsgierigheid testen door twee Amerikaanse laboratoria. Daar behaalde de Dorset Naga een gemiddelde waarde van 923.000 Scoville heetheidseenheden [she]. De heetheid wordt uitgedrukt in de Scoville schaal die gerelateerd is aan het gehalte aan capsaïcine in de peper. De score was ruim negen keer zo hoog als die van de populairste peper, de Habanero [100.000 she] en bijna twee keer zo heet als de recordhouder tot nu toe, de Red Sabina Habanero [570.000 she]. Een gerecht wordt al als heet ervaren door de gemiddelde consument tussen de 500 en de 1.000 she.
Het was wel iets met madame jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, een madame Jeanette peper? Zo'n beetje de heetste die er zijn. Habanero's zijn ook loeiheet.
Ah der Bartquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Liebe Grußen von Bart & Kerstin!
Doe je goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik werk te hard.. anderen ehbben misschien net 75 casusssen opgelost.. ik al 150
quote:
Ik van 1000 / 2100quote:
Luiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en ik snap niet hoe ze zo langszaam kunnen zijn
Tja... het blijft de trein.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
m'n vriendin zou om 16.00 op het station staan vanuit antwerpen, werd 18.00 en nu nog later door vertragingen
Als het routine wordt, dan wil de traagheid er wel eens in komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Wss, niet echt een idee.. ik zou het niet zo heeeel langaam kunnen. en bij hun gaat het vanzelf.. zelfs al neem ik tig pauzesmaargoed.. niet alles in het leven kun je snappen
Hallo Luctorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
bijna naar huis en dan weekend![]()
Ja ookquote:
kijk voor mij ook gelijk ffquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:05 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken of er nog wat interessants op tv is en komt..
Hehe, 3 & 4 en nu period. Verfdommequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah der BartVielen Grüßen zuruck
![]()
en dan?quote:
Ik ben nog aan het werkquote:
Ahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik vakantie![]()
En daar heb ik eigenlijk best wel zin in![]()
Al zal de week zo voorbij zijn, en dan mag ik nog een week werkenquote:
Nope, verder dan 2 dagen Schiphol zal ik niet komen denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ga je nog weg met je vakantie, Piles?
2dagen schiphol??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, verder dan 2 dagen Schiphol zal ik niet komen denk ik
Wil/kan/gaat nog steeds niemand met me mee
aha! leuk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
1 dag met mn pa voor het spotten enzo, en 1 dag met iemand voor de gezelligheid
Toch eens wat vrienden krijgen dan of familiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, verder dan 2 dagen Schiphol zal ik niet komen denk ik
Wil/kan/gaat nog steeds niemand met me mee
Gewoon, altijd wat te doen, beetje mensen kijken enzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:43 schreef mash_ het volgende:
aha! leuk?
en wat is er gezellig aan schiphol
Familiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch eens wat vrienden krijgen dan of familie
met een chick??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon, altijd wat te doen, beetje mensen kijken enzo
En met die iemand wordt het vast zeker gezellig
[..]
Familie
Vrienden willen/kunnen niet, en niet heb er niet zoveel
even weg uit dat boerengat van hemquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
aha! leuk?
en wat is er gezellig aan schiphol
Dat speelt ook zeker mee jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
even weg uit dat boerengat van hem
Wat heeft Danny nu weer gedaan?quote:
Heeft het te maken met GroenLinks?quote:
Dat ja, domme hoerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heeft het te maken met GroenLinks?
Je hebt het toch zelf gedaan Femke![]()
Oh zo ben je mod gewordenquote:
quote:
Ja dat zal jaquote:
Weltrusten ouwequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar slapen, ben het zat voor vandaag![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:55 schreef mash_ het volgende:
whaha ik doe een spelletje met een vriend van me op de ps2. als je verliest shot bacardi nemen. en ik sta 8-2 voor
Welterustenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
weltrustenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
9-2 !quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
tja, als je eenmaal vaak verloren hebt, en zo lam bent geworden dat je niet meer kan spelen.. dan blijf je drinken
Geef die gast ook een kansquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:10 schreef mash_ het volgende:
11-2ik ga nu met hem mee drinken anders word het saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |