Aan de noodrem trekken voor een schaap dat op z'n rug ligtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag een keer een schaap op z'n rug liggen in een weiland naast de trein. Een schaap dat op z'n rug ligt, sterft. Ik wilde eigenlijk aan de noodrem trekken, maar heb dat niet gedaan...
In jouw geval lijkt doorrijden me idd beter.
Dat laatste heb je mis (tenzij iemand 'm op tijd ontdekt natuurlijk). Een schaap dat te lang op zijn rug ligt (ze kunnen onmogelijk zelf overeind komen) sterft onherroepelijk. Achteraf gezien had ik die eventuele boete er wel voor over gehad. Maar ja, ik ben van oorsprong een plattelandskind.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Aan de noodrem trekken voor een schaap dat op z'n rug ligtNeem maar aan dat je een boete krijgt voor het onnodig trekken aan de noodrem, en dat dat schaap later weer vrolijk rondhuppelt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag een keer een schaap op z'n rug liggen in een weiland naast de trein. Een schaap dat op z'n rug ligt, sterft. Ik wilde eigenlijk aan de noodrem trekken, maar heb dat niet gedaan...
In jouw geval lijkt doorrijden me idd beter.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Brand lijkt mij een geldige reden.
Een "waarschuw de conducteur"-knop met ingebouwde intercom lijkt me het meest praktische. Volgens mij hebben de nieuwe Veolivla, connexxion en Syntus treinen al zoiets.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen idee eigenlijk wanneer je aan de noodrem zou moeten trekken. Een noodknop van 'waarschuw de conducteur' is beter. Maarja natuurlijk geen goed idee ivm het grote aantal grappenmakers die voor de lol op dat ding drukken.
Heineken en grolsch niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Brand lijkt mij een geldige reden.
quote:
"Kunt u een omelet en een espresso brengen"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Een "waarschuw de conducteur"-knop met ingebouwde intercom lijkt me het meest praktische. Volgens mij hebben de nieuwe Veolivla, connexxion en Syntus treinen al zoiets.
die ligt bij de machinist en in het kamertje van de conducteurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:44 schreef laffer het volgende:
[..]
dat hebben de treinen toch niet aan board?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |