Ze is geplayed (of verkocht) door Onur de BAAS!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het eerste zin spreekt jouw tweede zin tegen. Of heb jij problemen gehad met buitenlanders?
ja heb een rare ervaring met buitelandersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het eerste zin spreekt jouw tweede zin tegen. Of heb jij problemen gehad met buitenlanders?
Ronaldo is ook een buitenlander hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja heb een rare ervaring met buitelanders
Wat is raar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
flappie jankt hier ook!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:44 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Wéér een jankpartij voor het VOETBAL_!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wát een homo is het ook![]()
Alles puntig?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:45 schreef Quir het volgende:
At first I was like, but then...
~!!`1_!1!!!!!!11///
Btw, hoe gaat het met je kaak?
Een gevoel voor de broek van rooney?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:45 schreef superXmacho het volgende:
[..]
flappie jankt hier ook!
dus er zijn toch meerdere mannen met gevoel!
Nou, vertel meid! Ik luister! Gevoelens, laat maar komen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb geen punt kaak..quote:
'Gevoel' staat bij jou gelijk aan 'janken' en/of 'huilen'?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:45 schreef superXmacho het volgende:
[..]
flappie jankt hier ook!
dus er zijn toch meerdere mannen met gevoel!
Foto was een beetje wazig en niet recent. Er kan van alles mis zijn met jou op dit moment. Oude foto, eh.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb geen punt kaak..
HEb een foto waar het op te zien is dat ik geen punt kaak heb
Maar wel turkenogenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb geen punt kaak..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar wel turkenogen
Turken ogen zijn anders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
Je weet dat veel buitenlanders ook niet in het bezit zijn van een kaak, toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb geen punt kaak..
Maar alle turken zijn toch hetzelfde? Dat beweerde je hierboven.quote:
Wat zal ik hier eens op zeggen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto was een beetje wazig en niet recent. Er kan van alles mis zijn met jou op dit moment. Oude foto, eh.
Maar het zorgt er wel voor dat jij de wereld waarneemt als een Turk. Ik vind je best lief voor een Turk.quote:
Eens. Turken kijken anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar het zorgt er wel voor dat jij de wereld waarneemt als een Turk. Ik vind je best lief voor een Turk.
Oh godAlah nee.... we geloven je zo wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef superXmacho het volgende:
ik heb andere ogen als hun en ben beslist geen turk..
Zal ik jullie een stukje familie geschiedenis geven
Leef je uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef superXmacho het volgende:
Ja:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef superXmacho het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Hoe weet je dat zo zeker? Nou wil je moeder geen Turkenliefhebber noemen, maar Turkse melkmannen zijn nou eenmaal ladykillers.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef superXmacho het volgende:
Ben je bang voor Turken dat je het niet vertelt? Of durft te vertellen. Bang voor represailles? Is dat het?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef superXmacho het volgende:
of hij ooit zal weten dat we hier over hem praten..
En wat het gaat over mijn ervaring met turken.. ga ik hier niet vertellen niemand weet het en wil niet dat half nederland het opeens weet
Nouw,, In de 2de wereld oorlog was me opa van me vaders kant Nederlander maar hij gaf ze groot gelijk de Duitsers dan he..quote:
Een HAMvraag stellen aan Islamietenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Hamvraag is natuurlijk: wat vind je van kebab?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een HAMvraag stellen aan Islamieten![]()
Maak tog niet uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef superXmacho het volgende:
of hij ooit zal weten dat we hier over hem praten..
En wat het gaat over mijn ervaring met turken.. ga ik hier niet vertellen niemand weet het en wil niet dat half nederland het opeens weet
Oh god een Turkse Nazi! Wist niet dat die bestonden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:00 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nouw,, In de 2de wereld oorlog was me opa van me vaders kant Nederlander maar hij gaf ze groot gelijk de Duitsers dan he..
Dus toen de oorlog uitbrak is hij een Nazi geworden.
En was ook een echte Natzi
En me opa die nu nog leeft heeft altijd tegen mij gezegt als zijn enigste klein kind.. als je thuis komt met een jood , moslim , of whate ever ik maak hem af.
En me vader is in een gedachte opgevoed ,
Dat de joden en zo niet deugen .
En me vader heeft het nooit echt door gegeven aan mij.
Mijn opa wel
Eerst had ik er schijt aan wat me opa zei.
Maar tot me rare ervaring met een turk.
Als ik het aan me opa vertel die sloot die hele familie.
Je bent dus een neo-nazi?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:00 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nouw,, In de 2de wereld oorlog was me opa van me vaders kant Nederlander maar hij gaf ze groot gelijk de Duitsers dan he..
En me opa die nu nog leeft heeft altijd tegen mij gezegt als zijn enigste klein kind.. als je thuis komt met een jood , moslim , of whate ever ik maak hem af.
Mijn opa wel
Nee..quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh god een Turkse Nazi! Wist niet dat die bestonden.
gezondheidquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:05 schreef superXmacho het volgende:
natzi
Dus je bent wel een neo-nazi?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:05 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nee..
Maar me opa wel..
Ik ben geen natzi, ik had nix tegen die mensen tot er iets gebeurde ja en opeens ,,,
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dus je bent wel een neo-nazi?
Wat is er dan gebeurt dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:05 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nee..
Maar me opa wel..
Ik ben geen natzi, ik had nix tegen die mensen tot er iets gebeurde ja en opeens ,,,
Een familie sluiten? Machtige vent je opa.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:00 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mijn opa wel
Klaargekomen in haar durumquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een familie sluiten? Machtige vent je opa..
Maar wat heeft die Turk gedaan dan?
Ja ,,, Zijn vast onschuldige mensen bij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, stel je voor...
Op een dag vermoord ik alle Joden en 1 clown. Wat zeg jij daarop?
Ne-Yo natziquote:
Een joodse clown was hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:11 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja ,,, Zijn vast onschuldige mensen bij.
en wrm vermoord je dan 1 clown???
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een joodse clown was het
[ afbeelding ]
wat bedoelen jullie met een kloon??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:16 schreef Quir het volgende:
Macho, vertel me alsjeblieft dat je een kloon bent.
Het is hosselen mang, soms heb je dagen niks te vreten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
De straten zijn tantoe hard tegenwoordig!
denken jullie dat ik een foto van internet afgeplukt heb..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:20 schreef zarGon het volgende:
Heb jij een onderlichaam? Volgens mij heb jij geen lichaam vanaf je nek. Niets op de foto gezien en het is wel opvallend moet ik zeggen.
Je lijkt me wel aardig maar asjeblieft typ normaal je hoeft geen shift-enter te doen na elke zin.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Thx.. ik hoop dat het ook wat wordt..
Ps.. hij heeft 2 x gehuilt zo wat??
jullie maken van een vlieg een olifant..
als 1 van jullie nouw eens huiklt en ik maak daar 30 foto's van..
HIj huilt 2 x so whate!
Kanppere dan jij zijn er niet veel hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:21 schreef superXmacho het volgende:
[..]
denken jullie dat ik een foto van internet afgeplukt heb..
1. dan had ik wel een kanpper iemand genomen
2. wrm heb ik dan hyves?
Heb je een laag beeld van jezelf? Vind jij jezelf lelijk? Het komt zeker je puntkaak dat je niet zo zeker over je uiterlijk bent, is dat het? En welke Hyves? Heb ik iets gemist...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:21 schreef superXmacho het volgende:
[..]
2. wrm heb ik dan hyves?
Hyves?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:21 schreef superXmacho het volgende:
[..]
2. wrm heb ik dan hyves?
Ik krijg er een punthoofd van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je een laag beeld van jezelf? Vind jij jezelf lelijk? Het komt zeker je puntkaak dat je niet zo zeker over je uiterlijk bent, is dat het? En welke Hyves? Heb ik iets gemist...
Ik kom jou ook vaak tegen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cris Cronaldo is gay hoorde ik van mijn mattie, want fittie was boemlauw!
Je gaat natuurlijk de Hyves geven van de persoon van de foto en verwacht dat wij daarin trappen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:24 schreef superXmacho het volgende:
ja je weet wel hyves..
Wat is je naam?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:28 schreef superXmacho het volgende:
door naar de hyves pagina te gaan en me dan op te soeken
ik sweer het je ik ben het egt op de fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk de Hyves geven van de persoon van de foto en verwacht dat wij daarin trappen.
Welke foto tyfushoerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik sweer het je ik ben het egt op de foto
Wrm heb ik er dan meerdere foto's van??
En wrm kan ik dan morgen nog een foto maken??
Wat zei ik nou over shift+enter.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Omdat die persoon meerdere foto's op haar Hyves heeft? Dan gebruik jij die gewoon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
gaan we schelden,,quote:
mooi best..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat die persoon meerdere foto's op haar Hyves heeft? Dan gebruik jij die gewoon.
Maak morgen maar nog een foto dan. Maar wel met bewijs. Kun je op een papier 'zarGon' schrijven en samen met het papier op de foto staan? Bewijs met papier is namelijk wel meteen waar.
En we hebben veel personen gezien die nu met allerhande smoesjes komen... Als jij ook met smoesjes komt, weten wij hoe laat het is...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat die persoon meerdere foto's op haar Hyves heeft? Dan gebruik jij die gewoon.
Maak morgen maar nog een foto dan. Maar wel met bewijs. Kun je op een papier 'zarGon' schrijven en samen met het papier op de foto staan? Bewijs met papier is namelijk wel meteen waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |