Ik kom jou ook vaak tegen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cris Cronaldo is gay hoorde ik van mijn mattie, want fittie was boemlauw!
Je gaat natuurlijk de Hyves geven van de persoon van de foto en verwacht dat wij daarin trappen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:24 schreef superXmacho het volgende:
ja je weet wel hyves..
Wat is je naam?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:28 schreef superXmacho het volgende:
door naar de hyves pagina te gaan en me dan op te soeken
ik sweer het je ik ben het egt op de fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk de Hyves geven van de persoon van de foto en verwacht dat wij daarin trappen.
Welke foto tyfushoerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik sweer het je ik ben het egt op de foto
Wrm heb ik er dan meerdere foto's van??
En wrm kan ik dan morgen nog een foto maken??
Wat zei ik nou over shift+enter.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Omdat die persoon meerdere foto's op haar Hyves heeft? Dan gebruik jij die gewoon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
gaan we schelden,,quote:
mooi best..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat die persoon meerdere foto's op haar Hyves heeft? Dan gebruik jij die gewoon.
Maak morgen maar nog een foto dan. Maar wel met bewijs. Kun je op een papier 'zarGon' schrijven en samen met het papier op de foto staan? Bewijs met papier is namelijk wel meteen waar.
En we hebben veel personen gezien die nu met allerhande smoesjes komen... Als jij ook met smoesjes komt, weten wij hoe laat het is...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat die persoon meerdere foto's op haar Hyves heeft? Dan gebruik jij die gewoon.
Maak morgen maar nog een foto dan. Maar wel met bewijs. Kun je op een papier 'zarGon' schrijven en samen met het papier op de foto staan? Bewijs met papier is namelijk wel meteen waar.
Ik waardeer jouw goede bedoelingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
mooi best..
sal ff papier soeken..
Die heeft ze gepost, ook te zien in haar historie. Om ons wijs te maken dat zij dat is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Waar halen jullie in godsnaam die foto vandaan?
De hel nouw goed..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:34 schreef agter het volgende:
Okay, Macho.
1 vraag: Uit welke stad/dorp in FRL kom je?
Ok, foto gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die heeft ze gepost, ook te zien in haar historie. Om ons wijs te maken dat zij dat is.
In Limburg toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
De hel nouw goed..
En ja das een plaatsje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |