quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
?? die snap ik niet...
en Turk is bruin 8tig iets weet nie precies hoe je dat noemt,. maar ze zijn niet blank
De maîtresse van onze führer Hitler.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:14 schreef superXmacho het volgende:
Eva Braun??? wie is dat nouw weer??
Turken die hier worden geworpen (quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
?? die snap ik niet...
en Turk is bruin 8tig iets weet nie precies hoe je dat noemt,. maar ze zijn niet blank
en dat ben ik??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
De maîtresse van onze führer Hitler.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
en dat ben ik??
wrm ben ik dat nouw weer..
jullie weten ook niet wat jullie willen!
en wat is een maîtresse ja srry let nooit op met duits ik slapa meestal
You got me lost here.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kom maar zo lang het niet een te lang draaidig .. saai verhaal wordt met allemaal jaartallen , en dat soort shit dan val ik in slaap.
wat neem niet eens om het dan te lezen,..
Maar vertel maar
Een maîtresse is een vrouw met ontiegelijk veel klasse. Ben jij dat niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
en dat ben ik??
wrm ben ik dat nouw weer..
jullie weten ook niet wat jullie willen!
en wat is een maîtresse ja srry let nooit op met duits ik slapa meestal
Of ik netjes en bekakt bent in het Nederlands gezegt..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een maîtresse is een vrouw met ontiegelijk veel klasse. Ben jij dat niet?
Vrouwen moeten geen bier drinken, dat beinvloedt de zuurgraad van de vagina negatief.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Of ik netjes en bekakt bent in het Nederlands gezegt..
Niet echt en al helemaal niet als ik bier op heb
Slik je wel?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:28 schreef superXmacho het volgende:
??? ik snap het nie helemaal meer
Dank u wel voor de alles verhelderen reactie..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Vrouwen moeten geen bier drinken, dat beinvloedt de zuurgraad van de vagina negatief.
Ben je nu dronken? Want je vond Turken net vieze buitenlanders. En boeren is nou niet echt iets om trots op te zijn, jongedame.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dank u wel voor de alles verhelderen reactie..
Ik bedoel meer dat als ik dronken ben ik een beetje erg rasisties wordt..
En moet ook geen redbull drinken want dan kan ik heel erg hardt boeren..
Ik geef eerlijk toe..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je nu dronken? Want je vond Turken net vieze buitenlanders. En boeren is nou niet echt iets om trots op te zijn, jongedame.
Doe je nog wel eens andere domme dingen nadat je gedronken hebt?!. Met jongens endezo.
Joh.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kloooooooooooon
Racistquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
JIj jankt vast ook wle als Nederland of je EIGEN land verliest (betwijl aan je forum foto of je wel NEDERLANDER bent..)
Het eerste zin spreekt jouw tweede zin tegen. Of heb jij problemen gehad met buitenlanders?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een fan van buitenlanders..
Maar zo lang ze mij nix doen doe ik hun nix..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |