Dus jij beweert dat bij een radicaal ander beleid er aanzienlijk minder terrorisme isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb last van het Amerikaanse buitenland beleid dat terrorisme veroorzaakt. Last van Amerikanen die Nederland meeslepen in foute oorlogen (Irak, Afghanistan) last van de hypocriete en contra productieve War on Drugs, last van hun oorlog tegen privacy en burgerrechten....
Moet ik doorgaan of kan je de rest zelf bedenken?
Dat is een feit. De Amerikaanse regering heeft menig clubje "vrijheidsstrijders" gesponsord. En nu zijn die clubjes terroristische organisaties. En Amerika heeft het lef om andere landen mee te laten betalen bij het opruimen van hun eigen troep.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat bij een radicaal ander beleid er aanzienlijk minder terrorisme is![]()
Ik heb niet om die oorlogen gevraagd. En wie daarvan profiteert is een nieuw topic waard, maar jij en ik zijn het niet.quote:
Foute oorlogen, tjah. Het was klip en klaar dat het in Irak om de olie ging, en daar profiteer jij weer van mee![]()
Natuurlijk, iedereen is aan de drugs. Anti-depressieva, alcohol, religie, sport. En we betalen allemaal aan de contra-productieve oorlog tegen die drugs die op de opium lijst staan.quote:
Hypocriete war on drugs waar jij last van hebt? Ben jij aan de drugs?
quote:
Oorlog tegen privacy en burgerrechten schieten ze idd mee door
Ik zou al die statistieken enzo niet weten maar Nederlanders zijn wel mensen van de wereld itt Amerikanen en andere volken. Je leert veel meer als je heel de wereld over reist en met allerlei verschillende culturen en dergelijke in contact komt dan als je 80 jaar lang in je straat op een bankje bier gaat drinken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Amerikanen reizen wel behoorlijk wat heen en weer in eigen land..... en statistisch gezien komen bijvoorbeeld Spanjaarden en Italianen (door hun grensligging en weer) VEEL minder vaak het land uit dan Nederlanders en Belgen, voor wie het maximaal anderhalf uur rijden is om bij de grens te zitten.
Daarmee zeg je dus eigenlijk dat Spanjaarden en Italianen - omdat het goede weer en de goede stranden in eigen land te vinden zijn - veel minder wereldkennis hebben dan Nederlanders of Belgen.
En gezien we met eigen aardappelen en hagelslag in de sleurhut naar Frankrijk gaan, en nooit echt verder komen dan 25km omtrek rond die camping, weet ik ook niet zeker of je dat echt als maatstaaf zou kunnen gebruiken.
Je bedoelt die hoge olieprijs? Of dat de economie instort onderf andere door de kosten van de oorlog?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat bij een radicaal ander beleid er aanzienlijk minder terrorisme is
Foute oorlogen, tjah. Het was klip en klaar dat het in Irak om de olie ging, en daar profiteer jij weer van mee
Hyporcriete war on drugs waar jij last van hebt? Ben jij aan de drugs?
Oorlog tegen privacy en burgerrechten schieten ze idd mee door
quote:
Dit soort nepamerikanen zijn dan wel weer kansloosquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:47 schreef StefanP het volgende:
[..]Alsof Eruopa ook maar langer dan 1 maand stand zou houden tegen de VS. Jullie zouden letterlijk van de kaart geveegd worden.
De fanatiekste mensen komen altijd van buitenaf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:59 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Dit soort nepamerikanen zijn dan wel weer kansloos
Oorlog!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:47 schreef StefanP het volgende:
[..]Alsof Eruopa ook maar langer dan 1 maand stand zou houden tegen de VS. Jullie zouden letterlijk van de kaart geveegd worden.
Je bent gewoon schijtjaloers dat jij je dagen moet slijten in Nederlandistan te Eurabie, een piepklein, nietszeggend, nat, kaal en lelijk land vol egoistische, jaloerse, onbeschofte mensen en politici die je kaalplukken om het hun nieuwe islamitische electoraat naar de zin te maken. Veel plezier met je flutbaantje, je piepkleine autootje en je grijze rijtjescontainer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:59 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Dit soort nepamerikanen zijn dan wel weer kansloos
Whehe.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je bent gewoon schijtjaloers dat jij je dagen moet slijten in Nederlandistan te Eurabie, een piepklein, nietszeggend, nat, kaal en lelijk land vol egoistische, jaloerse, onbeschofte mensen en politici die je kaalplukken om het hun nieuwe islamitische electoraat naar de zin te maken. Veel plezier met je flutbaantje, je piepkleine autootje en je grijze rijtjescontainer.
Groeten van de Amerikaan.
Dan moet je wel eerst Amerikaan worden.quote:
Zit StefanP nog in de asielaanvraag?quote:Op maandag 18 augustus 2008 06:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst Amerikaan worden.
Hoeveel jaar moet je nog wachten?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 06:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat paspoort is voor jou niets dan een handig dingetje dat je toevallig in je schoot geworpen is, dus doe maar niet alsof je zo Amerikaans bent. Ik heb bewust voor de VS gekozen, en het feit dat ik een paar jaar moet wachten doet niets af aan het feit dat ik vele malen Amerikaanser ben dan sommigen met een paspoort.quote:Op maandag 18 augustus 2008 06:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Hahahaha jij zal wel bepalen wie hier Amerikaans is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 06:27 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat paspoort is voor jou niets dan een handig dingetje dat je toevallig in je schoot geworpen is, dus doe maar niet alsof je zo Amerikaans bent. Ik heb bewust voor de VS gekozen, en het feit dat ik een paar jaar moet wachten doet niets af aan het feit dat ik vele malen Amerikaanser ben dan sommigen met een paspoort.terug.
Ventje, jij bent net zo Amerikaans als de Pakistaanse taxichauffeur in New York. Je mag dan straks wel een paspoort hebben, maar zolang je hier op FOK! met je janksmoel rond blijft dwalen maak je mij niet wijs dat jij je werkelijk Amerikaan voelt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 06:27 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat paspoort is voor jou niets dan een handig dingetje dat je toevallig in je schoot geworpen is, dus doe maar niet alsof je zo Amerikaans bent. Ik heb bewust voor de VS gekozen, en het feit dat ik een paar jaar moet wachten doet niets af aan het feit dat ik vele malen Amerikaanser ben dan sommigen met een paspoort.terug.
Je lijkt op een illegale Marokkaan in Nederland. Het land verheerlijken en denken dat je erbij hoort alleen maar omdat je jezelf 'Amerikaans' voelt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 06:27 schreef StefanP het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een volledig misplaatste vergelijking? Ik moet de eerste Marokkaan die trots is op Nederland en ons land verheerlijkt nog tegenkomen, hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:40 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Je lijkt op een illegale Marokkaan in Nederland. Het land verheerlijken en denken dat je erbij hoort alleen maar omdat je jezelf 'Amerikaans' voelt.
(sorry meelezende illegale Marokkanen in Nederland)
Je bent veel Texaanser dan ik. Niet Amerikaanser.quote:Op maandag 18 augustus 2008 06:27 schreef StefanP het volgende:
Dat paspoort is voor jou niets dan een handig dingetje dat je toevallig in je schoot geworpen is, dus doe maar niet alsof je zo Amerikaans bent. Ik heb bewust voor de VS gekozen, en het feit dat ik een paar jaar moet wachten doet niets af aan het feit dat ik vele malen Amerikaanser ben dan sommigen met een paspoort.
Hij heeft oogkleppen op van maatje XXL, en volgens mij een traumatische jeugd achter de rug in Nederland.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
StefanP, je gedraagt je een beetje apart.
FOX Newsquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:25 schreef Koenholio het volgende:
Als laatst vind ik het nogal zielig dat er een land bestaat waarin een grote hoeveelheid mensen woont die zich laten misleiden door een man als Bill O'Reilly.
Precies. Het gaat me er niet om dat Bill O'Reilly rechts is, ook mensen die zoals jij zegt Michael Moore meteen helemaal geloven en dat soort docus niet kunnen relativeren zijn gewoon triest.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:24 schreef maartena het volgende:
[..]
FOX News
Aan de andere kant zijn er ook genoeg mensen die de werken van Michael Moore pertinent als waarheid accepteren, dus misleidde mensen zitten aan beide kanten van het politieke spectrum.
Get used to it.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
StefanP, je gedraagt je een beetje apart.
Ach.... ik heb politieke meningen aan beide kanten van het politieke spectrum. Ik ben niet iemand die "altijd rechts" of "altijd links" stemt.... dat zou wel heel makkelijk zijn, dan hoef je niet meer na te denken, niet meer te lezen, en gewoon maar altijd hetzelfde stemmen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:17 schreef Koenholio het volgende:
Precies. Het gaat me er niet om dat Bill O'Reilly rechts is, ook mensen die zoals jij zegt Michael Moore meteen helemaal geloven en dat soort docus niet kunnen relativeren zijn gewoon triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |