Een raket bijvoorbeeld. Of zelfs een atoombom of kernenergie. Aan de basis daarvan stonden Duitse geleerden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:06 schreef TC03 het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat de raket een uitvinding is van de Duitsers, maar puntje bij paaltje waren het wel de Amerikanen die als eerste en enige op de maand zijn terecht gekomen, dus een slechter argument kan je volgens mij niet verzinnen.
[..]
De Russen waren er ook maar in de vorm van robots. Iets wat de Amerikanen overnamen toen ze naar Mars wilden. Dat is goedkoper en beter dan het sturen van mensen. Valt weer binnen het hoofdstuk geroofde technologie.
Op welke geroofde technologie doel je precies?
Mijn punt is mijn volgende post die je quote.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:06 schreef TC03 het volgende:
Dat kan ik mij ook herinneren. Wat is je nu precies je punt?
Dat ze goed kunnen stelen is niet in tegenspraak met de stelling dat Amerika weinig heeft uitgevonden.quote:
Een derde wereld land dat geldt als één van de meest welvarende landen ter wereld. Hmm, ik zie een tegenspraak.
Dat klopt, maar er is wel iets meer technologie ontwikkelt dan alleen dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een raket bijvoorbeeld. Of zelfs een atoombom of kernenergie. Aan de basis daarvan stonden Duitse geleerden.
Dus jij wilt nu beweren dat de meeste uitvindingen die op het conto van de Amerikanen geschreven kunnen worden gejat zijn?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn punt is mijn volgende post die je quote.
[..]
Dat ze goed kunnen stelen is niet in tegenspraak met de stelling dat Amerika weinig heeft uitgevonden.
In de afgelopen 300 jaar wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is dus ook onzin. Alsof er alleen maar ten tijde van oorlog vooruitgang is geboekt.
Ja hoor, we zitten nu nog steeds op hetzelfde welvaartsniveau als in 1950. Echt, waar heb je het over?quote:
Gejat wil ik niet zeggen. Dat is idd niet waar. Ze hebben mensen in dienst genomen met een raar verleden. En Amerikaan gemaakt. (nazi geleerden) En vluchtelingen opgenomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er is wel iets meer technologie ontwikkelt dan alleen dat.
[..]
Dus jij wilt nu beweren dat de meeste uitvindingen die op het conto van de Amerikanen geschreven kunnen worden gejat zijn?Vrij lachwekkend.
Dat klopt, maar de VS heeft nog wel iets meer gedaan dan alleen een atoombom ontwikkelen hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Gejat wil ik niet zeggen. Dat is idd niet waar. Ze hebben mensen in dienst genomen met een raar verleden. En Amerikaan gemaakt. (nazi geleerden) En vluchtelingen opgenomen.
Ben je zo dom of doe je het er om? Kernenergie is een direct gevolg van de tweede wereldoorlog bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja hoor, we zitten nu nog steeds op hetzelfde welvaartsniveau als in 1950. Echt, waar heb je het over?
Klopt. 600.000 Iraakse burgers doden bijvoorbeeld. Het is een land met een regering waar ik niet vrolijk van wordt. Los van de burgers.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de VS heeft nog wel iets meer gedaan dan alleen een atoombom ontwikkelen hoor.
Lees anders dit topic nog eens door.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er is wel iets meer technologie ontwikkelt dan alleen dat.
[..]
Dus jij wilt nu beweren dat de meeste uitvindingen die op het conto van de Amerikanen geschreven kunnen worden gejat zijn?Vrij lachwekkend.
Nee, ben JIJ zo dom? Je kan wel doorgaan met het opnoemen van ontwikkelingen die door WO2 mogelijk gemaakt zijn, maar dat doet niets af aan mijn punt. Jij stelt dat er alleen dingen ontwikkelingen zijn gedaan die mogelijk zijn gemaakt door WO1 en WO2 (quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ben je zo dom of doe je het er om? Kernenergie is een direct gevolg van de tweede wereldoorlog bijvoorbeeld.
Ze zijn er al bijna in geslaagd om creationisme als een echte wetenschap te erkennen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de VS heeft nog wel iets meer gedaan dan alleen een atoombom ontwikkelen hoor.
Dat heb ik al gedaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lees anders dit topic nog eens door.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, ben JIJ zo dom? Je kan wel doorgaan met het opnoemen van ontwikkelingen die door WO2 mogelijk gemaakt zijn, maar dat doet niets af aan mijn punt. Jij stelt dat er alleen dingen ontwikkelingen zijn gedaan die mogelijk zijn gemaakt door WO1 en WO2 (). Noem dan eens op wat WO1 en WO2 voor bijdrage hebben gehad aan:
- het internet
Twee vallen af inderdaad. Het internet is een protocol wat is uitgevonden om communicatie in oorlog mogelijk te maken. Pakketjes zoeken dan hun eigen weg. Wat een wens was al tijdens WO2. En zeker na het gebruik van atoomwapens
- de PC
De kleine computer is ontwikkeld vanuit het Amerikaanse ruimtevaart programma . Nazi Werner von Braun enz.
Succes en graag gedaan.
Wat een flutargumenten. Communicatie in oorlog was ook al gewenst ten tijde van het Romeinse Rijk. WO2 heeft daar niks mee te maken. Hoe je Werner van Braun verantwoordelijk acht voor de eerste PC is mij ook een raadsel.quote:
DNA werd in 1869 ontdekt door de Zwitserse biochemicus Johann Friedrich Miescher (1844-1895).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, ben JIJ zo dom? Je kan wel doorgaan met het opnoemen van ontwikkelingen die door WO2 mogelijk gemaakt zijn, maar dat doet niets af aan mijn punt. Jij stelt dat er alleen dingen ontwikkelingen zijn gedaan die mogelijk zijn gemaakt door WO1 en WO2 (). Noem dan eens op wat WO1 en WO2 voor bijdrage hebben gehad aan:
- de ontdekking van het DNA
Aan elkaar knopen van een Europese uitvinding.quote:- het internet
De computer was een Europese uitvinding, lees het topic nog eens door.quote:
- de PC
Lees het topic nog eens door.Hypocriete Amerika-haters.quote:
- de magnetron
MRI scanner is een practische toepassing van het atoommodel van Ernest Rutherfordquote:
- de MRI-scanner
Succes met teruglezen.quote:
Succes.
Goed, hij had aangetoond dat DNA bestaat. De ontdekking van de DNA-structuur met de dubbele helix is ontdekt door Watson.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
DNA werd in 1869 ontdekt door de Zwitserse biochemicus Johann Friedrich Miescher (1844-1895).
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aan elkaar knopen van een Europese uitvinding.
Heb het over de PC, niet over de computer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De computer was een Europese uitvinding, lees het topic nog eens door.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MRI scanner is een practische toepassing van het atoommodel van Ernest Rutherford
Een mainframe van drie verdiepingen was in een maanlander onmogelijk dus werd er een kleine PC gebouwd. en Werner von Braun was verantwoordelijk voor dat soort systemen. Duidelijk nu. En hadden ze in het Romeinse rijk al atoomwapens? En redundant communicatie nodig. Dat is nieuw voor mij.???quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een flutargumenten. Communicatie in oorlog was ook al gewenst ten tijde van het Romeinse Rijk. WO2 heeft daar niks mee te maken. Hoe je Werner van Braun verantwoordelijk acht voor de eerste PC is mij ook een raadsel.
Amerika doet volop aan industriële spionage (Echelon bvb), en bovendien zijn de meeste Amerikanen die iets ontwikkelen landverraders of kinderen van landverraders uit Europa!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
En de Amerikanen waren als 2e in de ruimtequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goed, hij had aangetoond dat DNA bestaat. De ontdekking van de DNA-structuur met de dubbele helix is ontdekt door Watson.
Ik heb het over de eerste Ford Scorpio 2.8 Ghia, niet over de eerste autoquote:
[..].
[..]
Heb het over de PC, niet over de computer.
Bron? Bewijs?quote:
[..]
Natuurlijk, natuurlijk. Had je überhaupt gehoord van Rutherford voordat je deze post plaatste? Volgens mij niet. De 'uitvinder' van het atoommodel heeft net zoveel te maken met de MRI-scan als vuur dat heeft met de brandstofmotor.
True.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En de Amerikanen waren als 2e in de ruimte![]()
Onzin vergelijking. De 'computer' is zo'n rekbaar begrip. Het verschil tussen de eerste computer en de PC waar jij nu achter zit is ontzettend groot, het verschil tussen een Ford uit 1915 en een Ford uit 2008 is relatief gezien veel kleiner.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb het over de eerste Ford Scorpio 2.8 Ghia, niet over de eerste auto![]()
[..]
http://noorderlicht.vpro.nl/dossiers/14409855/hoofdstuk/14409780/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |