abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:41:15 #151
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60877514
Hee jongens, misschien moeten jullie even met z'n alle de OP lezen !
><(({°>
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:53:22 #152
203688 Drijfzand
account closed
pi_60877791
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:41 schreef BigKahuna het volgende:
Oow, wil je het meer hebben over dat andere nationaliteiten niet over één kam worden geschoren?
En hypocrisie enzo?

Er zijn nu eenmaal universeel geldende natuurwetten, en eentje daarvan zegt dat topics over Amerika topics waarin Amerika op één of andere manier te sprake komt altijd hetzelfde zullen verlopen.
too much to do in the real world.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:54:24 #153
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60877823
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:41 schreef BigKahuna het volgende:
Gedaan, ben het alwéér helemaal met je eens, waarde BK.

Les États-Unis .
2000 light years from home
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:18:50 #154
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60880004
Tis wel grappig, dat vechten om welke uitvinder het eerst iets deed..... Toch kijken we in Nederland voornamelijk Amerikaanse films en geen Franse, hebben we een computer in de huiskamer met een Amerikaanse CPU en geen Britse, (met een Amerikaans OS, en ja... zelfs Linux heeft zijn oorsprong bij Unix), en gebruikt de wereld voor een groot deel Amerikaanse standaarden in communicatie technologie, document management (doc, pdf, html) en komen de meeste programmeertalen uit de VS.

Maar goed, blijf vooral mierenneuken over wie er het eerst was..... Overigens was het Edison die kwam met de grammofoon en de gloeilamp, Alexander Graham Bell die kwam met de telefoon, en de gebroeders Wright vlogen voor het eerst.

StefanP heeft het topic ook gevonden....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:18:56 #155
165633 eriksd
The grand facade...
pi_60881965
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, en ik hoef er ook niet naar toe, ik wil niks van ze maar ik heb er wel last van
Je bedoelt dat je goedlopende bedrijf last van de USA heeft? Of dat je booming carriere gedwarsboomd wordt door Amerikaanse headhunters?

Of is het gewoon een clichequotje van iemand achter zijn pc?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:31:45 #156
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60882317
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:18 schreef eriksd het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je goedlopende bedrijf last van de USA heeft? Of dat je booming carriere gedwarsboomd wordt door Amerikaanse headhunters?

Of is het gewoon een clichequotje van iemand achter zijn pc?
Ik heb last van het Amerikaanse buitenland beleid dat terrorisme veroorzaakt. Last van Amerikanen die Nederland meeslepen in foute oorlogen (Irak, Afghanistan) last van de hypocriete en contra productieve War on Drugs, last van hun oorlog tegen privacy en burgerrechten....

Moet ik doorgaan of kan je de rest zelf bedenken?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:39:47 #157
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60882572
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:54 schreef Merkie het volgende:

[..]

Gedaan, ben het alwéér helemaal met je eens, waarde BK.

Les États-Unis .
Het is toch niet te geloven
><(({°>
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:46:15 #158
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60882712
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 09:48 schreef StefanP het volgende:
Enneh, er is een computer gebruikt om Enigma te kraken? Hilarisch.
Inderdaad zoek maar eens op Alan Turing in google. En niet op Wikipedia waar elke sukkel een aanpassing op kan doen. De eerste computer is namelijk gebouwd om de Duitse enigma code te kraken. En die werd gebruikt om de Duitse U-boot communicatie te coderen. Het resultaat was dat de Duitse onderzeeboot divisie de hoogste verliezen leed van alle leger onderdelen van het Duitse leger in WO2. Daarnaast mogen de gebroeders Wright het vliegen hebben uitgevonden. Maar zoals zo vaak in de geschiedenis waren het Europeanen die de straalmotor uitvonden. Wat het echte moderne vliegen mogelijk maakte.

Edison vond de gloeilamp uit. Maar een Nederlands bedrijf als Phillips wist dat pas tot een echt nuttig product te maken. En een platen speler die door elke consument te gebruiken was te maken. En zo kan ik eindeloos doorgaan StefanP. Zo is het meest gedecoreerde eenheid van het Amerikaanse leger in WO2 van Japanse afkomst om maar weer eens wat te noemen. O ja en bellen Nokia is een Europees merk en marktleider op dit moment.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 16-08-2008 19:09:05 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:59:47 #159
pi_60883043
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:46 schreef Megumi het volgende:

Daarnaast mogen de gebroeders Wright het vliegen hebben uitgevonden. Maar zoals zo vaak in de geschiedenis waren het Europeanen die de straalmotor uitvonden. Wat het echte moderne vliegen mogelijk maakte.
En vergeet de vliegmachine ontwerpen van Leonardo DaVinci niet en de eerste ballonnen. Montgolfier of zoiets?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:19:31 #160
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60883448
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En vergeet de vliegmachine ontwerpen van Leonardo DaVinci niet en de eerste ballonnen. Montgolfier of zoiets?
Leonardo staat al in een eerdere post van mij. En nou je het zegt de Montgolfie vlogen als eerste en niet de gebroeders Wright.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_60884711
Wat maakt het voor een land nou uit of er iets is uitgevonden of niet? Goede uitvindingen worden toch wereldwijd verspreid en zijn meestal een samenwerkingsverband tussen mensen over de hele wereld.
Zat van de huidige Fok! layout? Alternatief hier.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:21:07 #162
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60884786
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:46 schreef Megumi het volgende:

[..]

O ja en bellen Nokia is een Europees merk en marktleider op dit moment.
Maar de eerste mobiele telefoon was van Motorola. Een Amerikaans merk.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:24:26 #163
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60884845
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:16 schreef Convergence het volgende:
Wat maakt het voor een land nou uit of er iets is uitgevonden of niet? Goede uitvindingen worden toch wereldwijd verspreid en zijn meestal een samenwerkingsverband tussen mensen over de hele wereld.
Klopt maar meneer StefanP denkt duidelijk niet zo.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:25:11 #164
53267 TC03
pi_60884857
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

Klopt maar meneer StefanP denkt duidelijk niet zo.
Het gaat erom dat de moderne technologische vooruitgang voor een groot deel aan de VS te danken is.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:26:11 #165
pi_60884876
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:16 schreef Convergence het volgende:
WHAAAAAAAhaaahaaaa! You're so funny!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:26:50 #166
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60884892
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar de eerste mobiele telefoon was van Motorola. Een Amerikaans merk.
En was goed voor mijn werkgelegenheid hun modems en mobieltjes hebben mij op de helpdesk van een bank 250.000 telefoontjes van klanten bezorgt. Een kut merk dus. Wat gelukkig nog maar weinig verkocht wordt.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:28:02 #167
pi_60884916
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de moderne technologische vooruitgang voor een groot deel aan de VS te danken is.
Ik kan me herinneren dat ze de club van Werner von Braun hadden uitgenodigd om in Amerika te komen werken (en anders rot je lekker weg in een Russische goelag )
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:30:00 #168
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60884956
quote:

[..]

Nope dat is juist zo grappig. Voor het grootste deel is de technologische vooruitgang die nu bereikt is te danken aan WO1 en 2. En dus dankzij Europa.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:30:54 #169
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60884973
En Japan niet te vergeten.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:32:24 #170
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60885003
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat ze de club van Werner von Braun hadden uitgenodigd om in Amerika te komen werken (en anders rot je lekker weg in een Russische goelag )
Iets in die richting inderdaad.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:34:21 #171
pi_60885035
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nope dat is juist zo grappig. Voor het grootste deel is de technologische vooruitgang die nu bereikt is te danken aan WO1 en 2. En dus dankzij Europa.
Amerika heeft zijn technologie gekocht en geroofd. Voor WOII was het een derde wereld land, en dat is het eigenlijk nog steeds.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:43:35 #172
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60885211
quote:

[..]

Ik leg dat wat nader uit voor je. Dingen als maanreizen en raketten werden mogelijk door Duitse uitvindingen tijdens WO2. De Amerikanen verklaarde bepaalde Duitse oorlogsmisdadigers als niet Nazi want Werner von Braun was namelijk een majoor in de SS. De Russen moeten trouwens de kolonel boven Werner von Braun gepakt hebben aangezien zij de eerste in de ruimte waren. Maar voor een deel hoort dat land bij Europa niet zo gek dus.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:49:27 #173
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60885330
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Amerika heeft zijn technologie gekocht en geroofd. Voor WOII was het een derde wereld land, en dat is het eigenlijk nog steeds.
Dat wil ik niet zeggen. Een derde wereld land is de VS niet. Ze zijn in mijn ogen achterlijk vanwege hun nodeloos hoge militaire kosten. Met al die geroofde technologie hebben ze met goed overleg met andere supermachten een oorlog binnen zeven minuten met behulp van geroofde technologie opgelost. Tegen een fractie van wat ze nu uitgeven. Ze zijn tot geen van beide instaat en dus achterlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 16-08-2008 20:09:03 ]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:06:38 #174
53267 TC03
pi_60885631
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

En was goed voor mijn werkgelegenheid hun modems en mobieltjes hebben mij op de helpdesk van een bank 250.000 telefoontjes van klanten bezorgt. Een kut merk dus. Wat gelukkig nog maar weinig verkocht wordt.
Relevantie? De eerste mobiele telefoon was Amerikaans, zoals zoveel andere producten. Dat is het. Punt.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat kan ik mij ook herinneren. Wat is je nu precies je punt?
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dit is dus ook onzin. Alsof er alleen maar ten tijde van oorlog vooruitgang is geboekt.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een derde wereld land dat geldt als één van de meest welvarende landen ter wereld. Hmm, ik zie een tegenspraak.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik leg dat wat nader uit voor je. Dingen als maanreizen en raketten werden mogelijk door Duitse uitvindingen tijdens WO2. De Amerikanen verklaarde bepaalde Duitse oorlogsmisdadigers als niet Nazi want Werner von Braun was namelijk een majoor in de SS. De Russen moeten trouwens de kolonel boven Werner von Braun gepakt hebben aangezien zij de eerste in de ruimte waren. Maar voor een deel hoort dat land bij Europa niet zo gek dus.
Ik zal niet ontkennen dat de raket een uitvinding is van de Duitsers, maar puntje bij paaltje waren het wel de Amerikanen die als eerste en enige op de maand zijn terecht gekomen, dus een slechter argument kan je volgens mij niet verzinnen.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:49 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat wil ik niet zeggen. Een derde wereld land is de VS niet. Ze zijn in mijn ogen achterlijk vanwege hun nodeloos hoge militaire kosten. Met al die geroofde technologie hebben ze met goed overleg met andere supermachten een oorlog binnen zeven minuten met behulp van geroofde technologie opgelost. Ze zijn tot geen van beide instaat en dus achterlijk.
Op welke geroofde technologie doel je precies?
pi_60885800
Ten eerste: USA

Grappig altijd hoe de VS vergeleken wordt met Nederland/Europa
Als het gaat over 'de beste auto's' wordt de VS met Europa vergeleken (Duitsland/Engeland/Italië lees: lambo/ferrari/maserati) wel te verstaan, fiat-achtige merken doen even niet mee.
Gaat het over welvaart dan is het altijd VS - Nederland (Polen/Spanje mogen even niet mee doen )
Gaat het over intelligentie, dan spreekt de vs-basher altijd over het fenomeen: 'de gemiddelde Amerikaan' wat dat dan ook mag zijn. Mag het iets preciezer? bedoel je de White Anglo-Saxon Protestants (Wasps), of de Ierse katholieken, of de Spanjaarden, Polen, Italianen, Duitsers, Grieken, Zweden, joden, Russen, Tsjechen, Afrikanen, Chinezen, Japanners of Vietnamezen? Of zijn het de oorspronkelijke Indianen: de Sioux, de Navajo, de Cherokee en de Cheyenne? Of zijn het de Newyorkers, de New Englanders, de boeren uit het Midden-Westen? Of zijn het de Southeners van beneden de Mason-Dixon-lijn, de hillbillies of misschien de inwoners van Amerika’s meest dynamische smeltpot, Californië? (copy-paste stukje van ditisamerika.nl)
Hoe dan ook, 'De gemiddelde Amerikaan' is altijd een domme cowboy met een pistool op zak, wij Nederlanders zijn daar superieur aan.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:16:42 #176
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60885831
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:06 schreef TC03 het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat de raket een uitvinding is van de Duitsers, maar puntje bij paaltje waren het wel de Amerikanen die als eerste en enige op de maand zijn terecht gekomen, dus een slechter argument kan je volgens mij niet verzinnen.
[..]

De Russen waren er ook maar in de vorm van robots. Iets wat de Amerikanen overnamen toen ze naar Mars wilden. Dat is goedkoper en beter dan het sturen van mensen. Valt weer binnen het hoofdstuk geroofde technologie.

Op welke geroofde technologie doel je precies?
Een raket bijvoorbeeld. Of zelfs een atoombom of kernenergie. Aan de basis daarvan stonden Duitse geleerden.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:19:56 #177
pi_60885894
quote:

Dat kan ik mij ook herinneren. Wat is je nu precies je punt?
Mijn punt is mijn volgende post die je quote.
quote:

Een derde wereld land dat geldt als één van de meest welvarende landen ter wereld. Hmm, ik zie een tegenspraak.
Dat ze goed kunnen stelen is niet in tegenspraak met de stelling dat Amerika weinig heeft uitgevonden.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:24:42 #178
53267 TC03
pi_60885990
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:16 schreef Megumi het volgende:

[..]

Een raket bijvoorbeeld. Of zelfs een atoombom of kernenergie. Aan de basis daarvan stonden Duitse geleerden.
Dat klopt, maar er is wel iets meer technologie ontwikkelt dan alleen dat.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mijn punt is mijn volgende post die je quote.
[..]

Dat ze goed kunnen stelen is niet in tegenspraak met de stelling dat Amerika weinig heeft uitgevonden.
Dus jij wilt nu beweren dat de meeste uitvindingen die op het conto van de Amerikanen geschreven kunnen worden gejat zijn? Vrij lachwekkend.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:25:28 #179
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60886009
quote:

[..]

Dit is dus ook onzin. Alsof er alleen maar ten tijde van oorlog vooruitgang is geboekt.
In de afgelopen 300 jaar wel.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:26:51 #180
53267 TC03
pi_60886043
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:25 schreef Megumi het volgende:

[..]

In de afgelopen 300 jaar wel.
Ja hoor, we zitten nu nog steeds op hetzelfde welvaartsniveau als in 1950. Echt, waar heb je het over?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:29:57 #181
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60886116
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

Dus jij wilt nu beweren dat de meeste uitvindingen die op het conto van de Amerikanen geschreven kunnen worden gejat zijn? Vrij lachwekkend.
Gejat wil ik niet zeggen. Dat is idd niet waar. Ze hebben mensen in dienst genomen met een raar verleden. En Amerikaan gemaakt. (nazi geleerden) En vluchtelingen opgenomen.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:31:23 #182
53267 TC03
pi_60886151
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Gejat wil ik niet zeggen. Dat is idd niet waar. Ze hebben mensen in dienst genomen met een raar verleden. En Amerikaan gemaakt. (nazi geleerden) En vluchtelingen opgenomen.
Dat klopt, maar de VS heeft nog wel iets meer gedaan dan alleen een atoombom ontwikkelen hoor.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:31:43 #183
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60886160
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja hoor, we zitten nu nog steeds op hetzelfde welvaartsniveau als in 1950. Echt, waar heb je het over?
Ben je zo dom of doe je het er om? Kernenergie is een direct gevolg van de tweede wereldoorlog bijvoorbeeld.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:34:22 #184
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60886215
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar de VS heeft nog wel iets meer gedaan dan alleen een atoombom ontwikkelen hoor.
Klopt. 600.000 Iraakse burgers doden bijvoorbeeld. Het is een land met een regering waar ik niet vrolijk van wordt. Los van de burgers.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:35:11 #185
pi_60886233
quote:

[..]

[..]

Lees anders dit topic nog eens door.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:36:12 #186
53267 TC03
pi_60886253
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:31 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ben je zo dom of doe je het er om? Kernenergie is een direct gevolg van de tweede wereldoorlog bijvoorbeeld.
Nee, ben JIJ zo dom? Je kan wel doorgaan met het opnoemen van ontwikkelingen die door WO2 mogelijk gemaakt zijn, maar dat doet niets af aan mijn punt. Jij stelt dat er alleen dingen ontwikkelingen zijn gedaan die mogelijk zijn gemaakt door WO1 en WO2 ( ). Noem dan eens op wat WO1 en WO2 voor bijdrage hebben gehad aan:
- de ontdekking van het DNA
- het internet
- de PC
- de magnetron
- de MRI-scanner

Succes.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:37:25 #187
pi_60886278
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ze zijn er al bijna in geslaagd om creationisme als een echte wetenschap te erkennen.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:40:27 #188
53267 TC03
pi_60886347
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Lees anders dit topic nog eens door.
Dat heb ik al gedaan.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:42:56 #189
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60886399
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, ben JIJ zo dom? Je kan wel doorgaan met het opnoemen van ontwikkelingen die door WO2 mogelijk gemaakt zijn, maar dat doet niets af aan mijn punt. Jij stelt dat er alleen dingen ontwikkelingen zijn gedaan die mogelijk zijn gemaakt door WO1 en WO2 ( ). Noem dan eens op wat WO1 en WO2 voor bijdrage hebben gehad aan:
- het internet
Twee vallen af inderdaad. Het internet is een protocol wat is uitgevonden om communicatie in oorlog mogelijk te maken. Pakketjes zoeken dan hun eigen weg. Wat een wens was al tijdens WO2. En zeker na het gebruik van atoomwapens
- de PC
De kleine computer is ontwikkeld vanuit het Amerikaanse ruimtevaart programma . Nazi Werner von Braun enz.
Succes en graag gedaan.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:45:22 #190
53267 TC03
pi_60886456
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:42 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wat een flutargumenten. Communicatie in oorlog was ook al gewenst ten tijde van het Romeinse Rijk. WO2 heeft daar niks mee te maken. Hoe je Werner van Braun verantwoordelijk acht voor de eerste PC is mij ook een raadsel.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:46:58 #191
pi_60886493
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

- de ontdekking van het DNA
DNA werd in 1869 ontdekt door de Zwitserse biochemicus Johann Friedrich Miescher (1844-1895).
quote:
- het internet
Aan elkaar knopen van een Europese uitvinding.
quote:

- de PC
De computer was een Europese uitvinding, lees het topic nog eens door.
quote:

- de magnetron
Lees het topic nog eens door.Hypocriete Amerika-haters.
quote:

- de MRI-scanner
MRI scanner is een practische toepassing van het atoommodel van Ernest Rutherford
quote:

Succes.
Succes met teruglezen.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:47:42 #192
165802 Reki
no comment.
pi_60886506
Amerika
zie ondertitel :)
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:51:51 #193
53267 TC03
pi_60886599
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

DNA werd in 1869 ontdekt door de Zwitserse biochemicus Johann Friedrich Miescher (1844-1895).
Goed, hij had aangetoond dat DNA bestaat. De ontdekking van de DNA-structuur met de dubbele helix is ontdekt door Watson.
quote:
Aan elkaar knopen van een Europese uitvinding.
.
quote:

De computer was een Europese uitvinding, lees het topic nog eens door.
Heb het over de PC, niet over de computer.
quote:

[..]

MRI scanner is een practische toepassing van het atoommodel van Ernest Rutherford
Natuurlijk, natuurlijk. Had je überhaupt gehoord van Rutherford voordat je deze post plaatste? Volgens mij niet. De 'uitvinder' van het atoommodel heeft net zoveel te maken met de MRI-scan als vuur dat heeft met de brandstofmotor.
pi_60886607
Topic wordt steeds minder interessant. Uitvindingengelul
pi_60886631
Grote delen van Amerika zijn kut en achterlijk.
(maar goed geldt dat ook niet voor grote delen van Europa?)

De ontwikkelde gebieden aan de kust zijn erg cool.

Amerika kan heel tof en mooi en geweldig zijn.

De politiek die het nu voert echter is walgelijk.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:55:46 #196
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60886670
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat een flutargumenten. Communicatie in oorlog was ook al gewenst ten tijde van het Romeinse Rijk. WO2 heeft daar niks mee te maken. Hoe je Werner van Braun verantwoordelijk acht voor de eerste PC is mij ook een raadsel.
Een mainframe van drie verdiepingen was in een maanlander onmogelijk dus werd er een kleine PC gebouwd. en Werner von Braun was verantwoordelijk voor dat soort systemen. Duidelijk nu. En hadden ze in het Romeinse rijk al atoomwapens? En redundant communicatie nodig. Dat is nieuw voor mij.??? Ik heb op me werk een collega die Romeinse geschiedenis studeert. Ik zal het haar eens vragen. Maar iets zegt me dat ik me dan onsterfelijk belachelijk maak.

[ Bericht 9% gewijzigd door Megumi op 16-08-2008 21:01:37 ]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:56:10 #197
203688 Drijfzand
account closed
pi_60886678
quote:

[..]
Amerika doet volop aan industriële spionage (Echelon bvb), en bovendien zijn de meeste Amerikanen die iets ontwikkelen landverraders of kinderen van landverraders uit Europa!
too much to do in the real world.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:58:23 #198
pi_60886728
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Goed, hij had aangetoond dat DNA bestaat. De ontdekking van de DNA-structuur met de dubbele helix is ontdekt door Watson.
En de Amerikanen waren als 2e in de ruimte
quote:

[..]

.
[..]

Heb het over de PC, niet over de computer.
Ik heb het over de eerste Ford Scorpio 2.8 Ghia, niet over de eerste auto
quote:

[..]

Natuurlijk, natuurlijk. Had je überhaupt gehoord van Rutherford voordat je deze post plaatste? Volgens mij niet. De 'uitvinder' van het atoommodel heeft net zoveel te maken met de MRI-scan als vuur dat heeft met de brandstofmotor.
Bron? Bewijs?
  † In Memoriam † zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:00:11 #199
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_60886763
Ik ken de eerste 8 regels van de Star Spangled Banner zowaar uit mijn hoofd dus stiekem hou ik wel een beetje van Amerika. .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:02:04 #200
53267 TC03
pi_60886801
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En de Amerikanen waren als 2e in de ruimte
True.
quote:

Ik heb het over de eerste Ford Scorpio 2.8 Ghia, niet over de eerste auto
[..]
Onzin vergelijking. De 'computer' is zo'n rekbaar begrip. Het verschil tussen de eerste computer en de PC waar jij nu achter zit is ontzettend groot, het verschil tussen een Ford uit 1915 en een Ford uit 2008 is relatief gezien veel kleiner.
quote:

[..]
Bron? Bewijs?
http://noorderlicht.vpro.nl/dossiers/14409855/hoofdstuk/14409780/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')