abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60914186
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:29 schreef StefanP het volgende:

[..]

Je bent gewoon schijtjaloers dat jij je dagen moet slijten in Nederlandistan te Eurabie, een piepklein, nietszeggend, nat, kaal en lelijk land vol egoistische, jaloerse, onbeschofte mensen en politici die je kaalplukken om het hun nieuwe islamitische electoraat naar de zin te maken. Veel plezier met je flutbaantje, je piepkleine autootje en je grijze rijtjescontainer.

Groeten van de Amerikaan.
Whehe. Ik weet niet waar je frustratie vandaan komt, maar volgens mij heb je het daar ook niet naar je zin anders zou je je niet zo door je emoties laten meeslepen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 06:11:28 #252
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60915406
quote:
Groeten van de Amerikaan.
Dan moet je wel eerst Amerikaan worden.

Hoeveel jaar moet je nog wachten?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_60915419
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 06:11 schreef maartena het volgende:

[..]

Zit StefanP nog in de asielaanvraag?

pi_60915422
quote:

[..]

so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_60915426
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 06:20 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest lachen.
pi_60915434
quote:

[..]

Dat paspoort is voor jou niets dan een handig dingetje dat je toevallig in je schoot geworpen is, dus doe maar niet alsof je zo Amerikaans bent. Ik heb bewust voor de VS gekozen, en het feit dat ik een paar jaar moet wachten doet niets af aan het feit dat ik vele malen Amerikaanser ben dan sommigen met een paspoort.

terug.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 18 augustus 2008 @ 06:45:12 #257
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60915473
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 06:27 schreef StefanP het volgende:

[..]

Dat paspoort is voor jou niets dan een handig dingetje dat je toevallig in je schoot geworpen is, dus doe maar niet alsof je zo Amerikaans bent. Ik heb bewust voor de VS gekozen, en het feit dat ik een paar jaar moet wachten doet niets af aan het feit dat ik vele malen Amerikaanser ben dan sommigen met een paspoort.

terug.
Hahahaha jij zal wel bepalen wie hier Amerikaans is. Als er aan de aanvraag een psychologische test is verbonden? Zie ik het somber voor je in dat je Amerikaan kan worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_60915948
Prachtland.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60917632
quote:

[..]

terug.
Ventje, jij bent net zo Amerikaans als de Pakistaanse taxichauffeur in New York. Je mag dan straks wel een paspoort hebben, maar zolang je hier op FOK! met je janksmoel rond blijft dwalen maak je mij niet wijs dat jij je werkelijk Amerikaan voelt.

Vooralsnog zie ik je als een vrij infantiel typje, die zich ontzettend groot voelt nu hij in de VS woont. Ik zou er ook trots op zijn als ik in de VS zou wonen, maar hoe fucking simpel ben je als je er je hobby van hebt gemaakt om op internet af te geven op je vaderland?
pi_60917639
quote:

[..]

terug.
Je lijkt op een illegale Marokkaan in Nederland. Het land verheerlijken en denken dat je erbij hoort alleen maar omdat je jezelf 'Amerikaans' voelt.

(sorry meelezende illegale Marokkanen in Nederland)
pi_60917783
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:40 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Je lijkt op een illegale Marokkaan in Nederland. Het land verheerlijken en denken dat je erbij hoort alleen maar omdat je jezelf 'Amerikaans' voelt.

(sorry meelezende illegale Marokkanen in Nederland)
Wat is dat nou weer voor een volledig misplaatste vergelijking? Ik moet de eerste Marokkaan die trots is op Nederland en ons land verheerlijkt nog tegenkomen, hoor.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:25:20 #262
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_60918830
VS: schitterend land!

Maar de mensen. _!!!!
Ik ben zelf in de VS geweest (4 weken lang, dat is uiteraard niet te vergelijken met er wonen, maar ik heb er veel rondgereisd en veel gezien), en het vooroordeel dat er zoveel dikke, vette, ranzige Amerikanen zijn is voor mij behoorlijk bevestigd. Ik kon niet van mijn hotel naar de stad lopen zonder er eentje tegen te komen.

Dan de mensen die je spontaan aanspreken op straat met "Hey how are you, where are you from" (wat ik best leuk vond, is iets wat je hier niet ziet), die vervolgens meteen vragen of je wiet/hash bij je hebt als je ze verteld dat je uit Nederland komt (waarvan ze eerst het bestaan niet afweten totdat je over Amsterdam begint).

Ik kots verder van de consumptie-instelling die zo overduidelijk heerst in Amerika. Alles is super-duper-mega-large, alles moet te koop zijn of anders eetbaar.
Amerikanen hebben ook een bepaalde arrogantie, zo van "Amerika is groter dan jouw land, dus beter. Punt.". Ik ben tijdens mijn afgelopen vakantie naar Praag geweest, en heb daar ook Theresienstadt bezocht, waar ze ook pamfletjes hadden in het Nederlands. Het eerste wat de Amerikanen in onze tour-groep zeiden was "Oh mai gawd, do they even make dutch pamflets?". Zo van "Voor zo'n klein land hoeft dat toch niet?". Daarna hadden ze trouwens wel zelfkritiek op het Amerikaanse schoolsysteem, namelijk dat ze er alleen Engels krijgen, terwijl wij Engels, Nederlands, Frans en Duits krijgen en eventueel nog Spaans/Latijn... kunnen volgen.

Als laatst vind ik het nogal zielig dat er een land bestaat waarin een grote hoeveelheid mensen woont die zich laten misleiden door een man als Bill O'Reilly.

Oké, natuurlijk mag je niet generaliseren, en ik ben alleen maar rondgereisd in (slechts een deel van) Amerika en ik woon er niet. Ik ben ook zat Amerikanen tegengekomen die niet zo bevooroordeeld over Europa zijn, niet arrogant zijn enzovoorts.
Guanine en Cytosine! *O*
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:55:23 #263
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60922862
StefanP, is je huis nog wat waard eigenlijk?
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:57:51 #264
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60922943
StefanP, je gedraagt je een beetje apart.
><(({°>
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:15:37 #265
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60926868
quote:
Je bent veel Texaanser dan ik. Niet Amerikaanser.

52 staten.....
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:19:35 #266
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60926997
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Hij heeft oogkleppen op van maatje XXL, en volgens mij een traumatische jeugd achter de rug in Nederland.

Het is voornamelijk vermakelijk eigenlijk.
-
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:24:38 #267
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60927133
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:25 schreef Koenholio het volgende:
Als laatst vind ik het nogal zielig dat er een land bestaat waarin een grote hoeveelheid mensen woont die zich laten misleiden door een man als Bill O'Reilly.
FOX News

Aan de andere kant zijn er ook genoeg mensen die de werken van Michael Moore pertinent als waarheid accepteren, dus misleidde mensen zitten aan beide kanten van het politieke spectrum.
-
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:17:20 #268
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_60928510
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:24 schreef maartena het volgende:

[..]

FOX News

Aan de andere kant zijn er ook genoeg mensen die de werken van Michael Moore pertinent als waarheid accepteren, dus misleidde mensen zitten aan beide kanten van het politieke spectrum.
Precies. Het gaat me er niet om dat Bill O'Reilly rechts is, ook mensen die zoals jij zegt Michael Moore meteen helemaal geloven en dat soort docus niet kunnen relativeren zijn gewoon triest.
Guanine en Cytosine! *O*
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:27:55 #269
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_60928758
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Get used to it.
Guanine en Cytosine! *O*
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:37:34 #270
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60930132
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:17 schreef Koenholio het volgende:
Precies. Het gaat me er niet om dat Bill O'Reilly rechts is, ook mensen die zoals jij zegt Michael Moore meteen helemaal geloven en dat soort docus niet kunnen relativeren zijn gewoon triest.
Ach.... ik heb politieke meningen aan beide kanten van het politieke spectrum. Ik ben niet iemand die "altijd rechts" of "altijd links" stemt.... dat zou wel heel makkelijk zijn, dan hoef je niet meer na te denken, niet meer te lezen, en gewoon maar altijd hetzelfde stemmen.

En net zoals de VVD in de afgelopen 15 jaar een compleet andere partij is geworden, zijn de Republikeinen dat ook. IK vond Richard Nixon een goed Republikeins President, zo ook Ronald Reagan.... maar met de komst van de Bushes is de Republikeinse partij grondig veranderd, en heeft meer zwaar Christelijke normen en waarden dan dat ze nog echt Republikeins zijn.

Maar ik heb in de afgelopen verkiezingen gestemd voor een Republikeinse burgemeester, State Assemblyman, en State Senator, maar voor de Senaat in Washington DC stemde ik op een Democraat. Ik ben niet zo van de hokjes cultuur waar je rechts of links moet zijn, ik lees liever eerst de kern waarom het gaat en maak dan een beslissing.

Ik geloof niet zo in het "ik ben rechts/links DUS stem ik altijd rechts/links" - zeker gezien zowel partijen als huidige maatschappelijke normen en waarden gewoon om de zoveel jaar veranderen. Ik ben trouwens officieel geregistreerd Democraat, maar dat is voornamelijk omdat ik Clinton niet wilde, en dus wilde meestemmen in de Primaries. Ik denk dat ik me her-registreer als Independent.

Overigens ligt mijn stem voor dit jaar al klaar voor Obama.
McCain
-
pi_60930787
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:37 schreef maartena het volgende:

[..] Ik ben niet zo van de hokjes cultuur waar je rechts of links moet zijn, ik lees liever eerst de kern waarom het gaat en maak dan een beslissing.
Oftewel; een gezonde en objectieve manier om zaken te bekijken. Kan Steef ook nog wel wat van leren
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:04:45 #272
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60930858
Zeg, willen we even ophouden met het op afstand diagnosticeren van StefanP? Ik neem aan dat geen van allen daartoe in staat is. Daarnaast is het ook gewoon verkapt persoonlijk aanvallen. Ik zou zeggen, weerleg bijvoorbeeld liever zijn argumenten.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_60930927
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:04 schreef Yildiz het volgende:
Zeg, willen we even ophouden met het op afstand diagnosticeren van StefanP?
Op afstand diagnosticeren is iets waar hij zelf ook vrij goed in is, en het is heel vermakelijk. Dus nee.
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:25:54 #274
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60931455
quote:
Zeg, willen we even ophouden met het op afstand diagnosticeren van StefanP? Ik neem aan dat geen van allen daartoe in staat is. Daarnaast is het ook gewoon verkapt persoonlijk aanvallen. Ik zou zeggen, weerleg bijvoorbeeld liever zijn argumenten.
Argumenten?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:29:43 #275
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60931540
quote:
quote:
Je bent gewoon schijtjaloers dat jij je dagen moet slijten in Nederlandistan te Eurabie, een piepklein, nietszeggend, nat, kaal en lelijk land vol egoistische, jaloerse, onbeschofte mensen en politici die je kaalplukken om het hun nieuwe islamitische electoraat naar de zin te maken. Veel plezier met je flutbaantje, je piepkleine autootje en je grijze rijtjescontainer.
Moet ik er echt moeite voor doen om dat soort onz....ehm argumenten te weerleggen.
-
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:35:58 #276
165633 eriksd
The grand facade...
pi_60931737
Zelfs voor een pro-amerikaans iemand als ondergetekende begint StefanP toch wel wat, hoe zal ik het noemen, fanatieke trekjes te noemen.

Net als Nederlandse moslims zijn van die newborn of nieuwe gelovigen/inwoners altijd het fanatiekst. Beetje relativeren aub
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:42:31 #277
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_60931941
Als ik de reacties van StefanP lees moet ik hieraan denken:

lege ton
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:44:27 #278
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_60932009
quote:
zoals deze quote bijvoorbeeld?
quote:
as in Europe, it's bankrupting the state
Tsja, volgens mij heeft dit geen uitleg nodig.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_60933019
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef nonzz het volgende:
Als ik de reacties van StefanP lees moet ik hieraan denken:

[ afbeelding ]
Ik niet. Ik denk dan aan een geëmigreerde kaaskop die eigenlijk net iets te interessant loopt te doen.

Ik vind het enorm fijn voor de beste man dat hij nu in Texas woont en werkt. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ik hem benijd. Maar wat een waffel heeft ie hier op FOK! zeg. Ik begrijp dat het voor hem sport is om hier zijn vaderland af te kraken, maar hoe houdt een mens dat zo lang vol?
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:40:19 #280
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60933758
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:16 schreef Beauregard het volgende:

Ik begrijp dat het voor hem sport is om hier zijn vaderland af te kraken, maar hoe houdt een mens dat zo lang vol?
Misschien is het geen sport maar diepe frustraties van een ongelukkige boze eenzame zielepiet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_60934367
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Misschien is het geen sport maar diepe frustraties van een ongelukkige boze eenzame zielepiet.
Neuh, dat valt denk ik allemaal wel mee. Al geloof ik best dat ie eenzaam is, maar goed.
pi_60943083
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:39 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ventje, jij bent net zo Amerikaans als de Pakistaanse taxichauffeur in New York. Je mag dan straks wel een paspoort hebben, maar zolang je hier op FOK! met je janksmoel rond blijft dwalen maak je mij niet wijs dat jij je werkelijk Amerikaan voelt.
Het is OK om jaloers te zijn hoor.
quote:
Vooralsnog zie ik je als een vrij infantiel typje, die zich ontzettend groot voelt nu hij in de VS woont. Ik zou er ook trots op zijn als ik in de VS zou wonen, maar hoe fucking simpel ben je als je er je hobby van hebt gemaakt om op internet af te geven op je vaderland?
Ik heb er plezier in om dat land dat mij in zoveel tegengewerkt heeft met sneltreinvaart richting afgrond te zien gaan.

O ja, ik gaf hier al jaren af op NL. Tot zover je theorie.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  † In Memoriam † dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:03:24 #283
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_60943200
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 07:42 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik heb er plezier in...
Het is errug moeilijk voor te stellen dat jij uberhaupt ergens plezier in hebt.

Je bent met kop en schouder de meest zwartgallige user op Fok!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:07:00 #284
165633 eriksd
The grand facade...
pi_60943209
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 07:42 schreef StefanP het volgende:

[..]

Het is OK om jaloers te zijn hoor.
[..]

Ik heb er plezier in om dat land dat mij in zoveel tegengewerkt heeft met sneltreinvaart richting afgrond te zien gaan.

O ja, ik gaf hier al jaren af op NL. Tot zover je theorie.
Of jij hebt niet goed gebruikt gemaakt van de kansen die je geboden zijn, en probeert het nu om te draaien.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_60943263
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 08:03 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het is errug moeilijk voor te stellen dat jij uberhaupt ergens plezier in hebt.

Je bent met kop en schouder de meest zwartgallige user op Fok!
Hee kijk, het is dat zielige mannetje dat ooit mod was. Da's balen niet jochie, dat je dat niet meer bent?

-Mark Steyn
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:36:29 #286
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60943434
Het haten van een heel land is niet slim. Het is tenslotte de overheid van een land die het soms of vaak niet goed doet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:51:58 #287
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_60943627
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:47 schreef StefanP het volgende:

[..]

Alsof Eruopa ook maar langer dan 1 maand stand zou houden tegen de VS. Jullie zouden letterlijk van de kaart geveegd worden.
Joh, we nuken jullie zo kapot hoor.

LOLEINZZWIEDRIEVIERBOMBADIER

ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:42:48 #288
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_60946085
Zijn jullie nog niet beu van elkaar--gewoon ignoren zou ik zeggen.
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:51:33 #289
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_60946321
Amerika is leuk als je een dikke baan hebt, anders sterf je maar ergens in een goot
Ook geen sig dus
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:56:42 #290
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_60946447
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 08:51 schreef t-8one het volgende:

[..]

Joh, we nuken jullie zo kapot hoor.

LOLEINZZWIEDRIEVIERBOMBADIER

Ook geen sig dus
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:13:12 #291
203688 Drijfzand
account closed
pi_60954200
too much to do in the real world.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:14:46 #292
203688 Drijfzand
account closed
pi_60954246
StefanP, de landverrader.
too much to do in the real world.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:32:12 #293
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60954744
USA
VS
FOX News
HAMBURGERS
NY
ALLES UIT AMERIKA
LAND OF THE FREE
HOME OF THE BRAVE
Nederlandse arrogantie en jaloerzie
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:33:51 #294
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60954796
Amerika
pi_60955058
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:32 schreef GasTurbine het volgende:
LAND OF THE FREE
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:41:21 #296
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_60955064
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:32 schreef GasTurbine het volgende:
FOX News
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
HAMBURGERS
Eens.
quote:
LAND OF THE FREE
HOME OF THE BRAVE
Grapjas.
Guanine en Cytosine! *O*
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:42:26 #297
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60955094
Hamburgers zijn bah overigens
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:53:22 #298
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_60955429
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:42 schreef Wheelgunner het volgende:
Hamburgers zijn bah overigens
Vieze Amerika-hater
Guanine en Cytosine! *O*
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:56:26 #299
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_60955511
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:01:47 #300
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60955663
quote:

[..]

terug.
Ik wacht nog steeds op een retourtje US of fucking A trouwens Stefan
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')