abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:47:25 #51
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60838769
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:

Loop ik net van de AH terug naar huis, staat er een zwakzinnige te roken in het overdekte winkelcentrum. Dus ik zeg tegen 'm: "Meneer, u mag hier niet meer roken.".
Kijkt ie me aan een zegt:"oh, dank je wel" en gaat verder met roken. Ik blijf naast 'm staan en zeg "Doe 'm dan ff uit." Hij kijkt me weer aan en zegt:"Ben je van de politie ofzo?".
Ik: "Nee, ik heb er last van."
Hij: "Je loopt hier net langs dus je kan nog niks geroken hebben."
Ik: "Ik heb last van uw arrogantie en uw visie dat de hele wereld van u is en dat anderen u niks kunnen schelen."

Klacht: kansloze zwakzinnige die denkt dat de wereld van hem is
Hij dacht precies hetzelfde over jou.

TS is een gefrustreerde ex-roker.
pi_60839778
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit gezegd dat alle reacties kansloos zijn
Ze zijn het wel bijna allemaal, maar niet alle zijn kansloos (zoals die van jou).
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:24:40 #53
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60839843
TS had de sigaret op het oog van de roker moeten uitdrukken, Joey Barton deed dat ook tijdens een kerstfeest.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:26:21 #54
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60839891
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:03 schreef Rosbief het volgende:
Gááádverdamme, mensen die roken!
Het zijn vieze mensen, het zijn smerige mensen, het zijn vadsige mensen, het zijn kankerlijers!
Liever een roker dan een breezerslet.

Rokers roken vanwege het genot, een breezah drinkt om het drinken.
pi_60840449
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef hangzak het volgende:
Ga es dood man!
Dat zijn nou die leuke reacties
pi_60842389
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:47 schreef Snever het volgende:

[..]

Dat zijn nou die leuke reacties
TS zit nu zeker bij utrecht centraal te wachten op een trein die beetje hard komt aanrijden
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:25:25 #57
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_60842597
TS heeft gelijk.

Roken in winkelcentra is egoistisch.
AFC AJAX
pi_60842710
quote:
Loop ik net van de AH terug naar huis, staat er een zwakzinnige te roken in het overdekte winkelcentrum. Dus ik zeg tegen 'm: "Meneer, u mag hier niet meer roken.".
Kijkt ie me aan een zegt:"oh, dank je wel" en gaat verder met roken. Ik blijf naast 'm staan en zeg "Doe 'm dan ff uit." Hij kijkt me weer aan en zegt:"Ben je van de politie ofzo?".
Hij: "Je loopt hier net langs dus je kan nog niks geroken hebben."
Ik: "Ik heb last van uw arrogantie en uw visie dat de hele wereld van u is en dat anderen u niks kunnen schelen." (ik hoor op de achtergrond iemand gniffelen)
Hij: grmbl en loopt weg.

TS kan er niet mee omgaan
TS is een sukkel
TS zegt u
TS loopt naar huis

Verzoek aan mods: Slotje.
je kunt van een kansloze zwakzinnige niet veel verwachten
pi_60842826
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef msnk het volgende:
TS heeft gelijk.

Roken in winkelcentra is egoistisch.
Kleding kopen in winkelcentra is egoistisch.
pi_60842836
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:31 schreef MLF het volgende:

[..]

je kunt van een kansloze zwakzinnige niet veel verwachten
Inderdaad, daarom opent hij ook een topic.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:41:40 #61
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_60842881
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:38 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Kleding kopen in winkelcentra is egoistisch.
Nou, dat is natuurlijk ook wel een beetje zo

Tenzij je voor iemand anders shopt
AFC AJAX
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:42:16 #62
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_60842887
quote:

Ik: "Ik heb last van uw arrogantie en uw visie dat de hele wereld van u is en dat anderen u niks kunnen schelen." (ik hoor op de achtergrond iemand gniffelen)

Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat JIJ degene bent die denkt dat de hele wereld en alle lucht daarbij van jouw alleen is en dat anderen je totaal niets kunnen schelen.
Jij bent toch echt diegene die er op staat, nee nog beter-die desnoods als een nsb-er zijn medemens wil afstraffen omdat niet gegarandeert 24 uur per dag 7 dagen per week gedurende je hele leven lang kan worden gegarandeert dat jij 100,00% rookvrije lucht inademt.
De voorstelling van zaken volgens jouw aan 100% rookvrije lucht verslaafde brein (feitelijk ben je een junk die verslaafd is aan rookvrije lucht) is als volgt: als ik in het winkelcentrum loop waar het dak meestal zo'n 4 meter hoog is ( of nog hoger)en er zit iemand een peuk te roken dan bestaat er de kans dat ik van al die honderden kubieke meters lucht die in het winkelcentrum aanwezig met daarin opgelost de rook van 1 gram tabak dan loop ik na dat bezoek van een uurtje ofzo GEGARANDEERT longkanker op of anders toch wel op zijn minst 1 of andere nare andere ongeneeselijke ziekte.

Je bent een stakker van het zuiverste water en alleen al omdat er mensen zijn zoals jij steek ik morgen in het winkelcentrum nog eens extra een peuk op en geef ik daarna wat extra gas met mijn uber-fijnstof-producerende knetterscooter.

Get a life ,moron.
pi_60843030
quote:
Hij: grmbl en loopt weg.
Je hoorde iemand gniffelen, en wat heeft dat ermee te maken? Iets zegt me dat jij die geheimzinnige gniffelaar kende, of dat je die erbij verzonnen hebt.
quote:
Volgens mij wilde je gewoon de nsb'er uithangen.

Bovendien ben je vergeten erbij te zeggen dat jij twee koppen groter was dan de 'zwakzinnige' roker. (verklaart ook dat je geen dreun voor je bakkes hebt gekregen. Die had je anders wel van mij gekregen hoor)

Maar je bent wel een internetheld hoor! Want hij liep weg en zei grmbl, en toen vond iedereen jou superstoer

Vergeet je niet een klachtformulier op te sturen over die zwakzinnige rokers die je van de week zag paffen in de kroeg?
pi_60843054
quote:
Vergeet je niet een klachtformulier op te sturen over die zwakzinnige rokers die je van de week zag paffen in de kroeg?
Daar is MikeyMo al mee bezig.
pi_60845042
goed zo TS
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')