Had ie eigenlijk keihard kunnen terugkaatsen die opmerking. En nee ik rook niet.quote:Ik: "Ik heb last van uw arrogantie en uw visie dat de hele wereld van u is en dat anderen u niks kunnen schelen."
Tegenvallende reacties, nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Verzoek aan mods: Slotje.
Nee hoor, het zijn precies de reacties die ik had verwachtquote:
Ah de 180 graden tactiek, maar FAIL!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn precies de reacties die ik had verwacht![]()
En dat verzoek stond al vanaf het begin in mijn OP
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:56 schreef jordeeeh het volgende:
Tering TS, jij bent zeker zo'n rel-nicht
Ho eens even, ik was het met je eens jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn precies de reacties die ik had verwacht![]()
En dat verzoek stond al vanaf het begin in mijn OP
En je kreeg geen knal voor je kop en een mes in je rug? Tieft op man, tot voor een paar maanden durfde je er waarschijnlijk niets van te zeggen. Had je in ieder geval geen recht van spreken. Nu lijk je wel zo'n VBO platte pet!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Loop ik net van de AH terug naar huis, staat er een zwakzinnige te roken in het overdekte winkelcentrum. Dus ik zeg tegen 'm: "Meneer, u mag hier niet meer roken.".
Kijkt ie me aan een zegt:"oh, dank je wel" en gaat verder met roken. Ik blijf naast 'm staan en zeg "Doe 'm dan ff uit." Hij kijkt me weer aan en zegt:"Ben je van de politie ofzo?".
Ik: "Nee, ik heb er last van."
Hij: "Je loopt hier net langs dus je kan nog niks geroken hebben."
Ik: "Ik heb last van uw arrogantie en uw visie dat de hele wereld van u is en dat anderen u niks kunnen schelen." (ik hoor op de achtergrond iemand gniffelen)
Hij: grmbl en loopt weg.
Klacht: kansloze zwakzinnige die denkt dat de wereld van hem is
TS kan er niet mee omgaan
TS is een sukkel
TS zegt u
TS loopt naar huis
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ho eens even, ik was het met je eens ja
Je werd vast zelf uitgelachen, ik zou je uitlachen in ieder geval.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik: "Ik heb last van uw arrogantie en uw visie dat de hele wereld van u is en dat anderen u niks kunnen schelen." (ik hoor op de achtergrond iemand gniffelen)
Hij dacht precies hetzelfde over jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Loop ik net van de AH terug naar huis, staat er een zwakzinnige te roken in het overdekte winkelcentrum. Dus ik zeg tegen 'm: "Meneer, u mag hier niet meer roken.".
Kijkt ie me aan een zegt:"oh, dank je wel" en gaat verder met roken. Ik blijf naast 'm staan en zeg "Doe 'm dan ff uit." Hij kijkt me weer aan en zegt:"Ben je van de politie ofzo?".
Ik: "Ik heb last van uw arrogantie en uw visie dat de hele wereld van u is en dat anderen u niks kunnen schelen."
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook nooit gezegd dat alle reacties kansloos zijn
Ze zijn het wel bijna allemaal, maar niet alle zijn kansloos (zoals die van jou).
Liever een roker dan een breezerslet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:03 schreef Rosbief het volgende:
Gááádverdamme, mensen die roken!![]()
Het zijn vieze mensen, het zijn smerige mensen, het zijn vadsige mensen, het zijn kankerlijers!
TS zit nu zeker bij utrecht centraal te wachten op een trein die beetje hard komt aanrijdenquote:
je kunt van een kansloze zwakzinnige niet veel verwachtenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij: grmbl en loopt weg.
TS kan er niet mee omgaan
TS is een sukkel
TS zegt u
TS loopt naar huis
Kleding kopen in winkelcentra is egoistisch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef msnk het volgende:
TS heeft gelijk.
Roken in winkelcentra is egoistisch.
Inderdaad, daarom opent hij ook een topic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:31 schreef MLF het volgende:
[..]
je kunt van een kansloze zwakzinnige niet veel verwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |