Weet ik, daar zijn ze vaak ook niet helemaal pluis ...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef Neophyte010 het volgende:
Kom maar es een daggie naar rdam of 020.. Elke dag wel een paar van zulk soort trieste gevallen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:59 schreef aychelle het volgende:
halve zielen
Leeuwarden
effe
je wilt daar ook echt niet s´avonds laat in je remie lopen![]()
landje
zwakke rechtsysteem
En je hoeft het niet per se uit te lokken om ruzie te krijgen. Genoeg mensen die zich willen bewijzenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah het einde was wel iets te lomp jaa
Jep, een ruzie is vrij simpel uitgelokt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
En je hoeft het niet per se uit te lokken om ruzie te krijgen. Genoeg mensen die zich willen bewijzen
Voor je het weet heb je tegenwoordig een mes in je flikker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jep, een ruzie is vrij simpel uitgelokt.
Ja want in geen enkele andere stad worden ze neergestokenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:42 schreef RozeAnjer het volgende:
Leeuwarden is dan ook niet voor niets de grootste pauper- en proletenstad van Nederland
Inderdaad, je hebt zelfs een 'Leeuwarder studentenvereniging'quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:43 schreef RozeAnjer het volgende:
Oh en er wonen allemaal HBO'ers die denken dat ze student zijn
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef h4x0r het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt zelfs een 'Leeuwarder studentenvereniging'Ik lach ze altijd keihard in hun gezicht uit!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef h4x0r het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt zelfs een 'Leeuwarder studentenvereniging'Ik lach ze altijd keihard in hun gezicht uit!
Dat idd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:10 schreef reetveter het volgende:
Dit is gewoon kankersneu van die vent. Ruzie kan nog wel maar doe het dan met blote vuisten![]()
Maar al dat gesteek tegenwoordig![]()
![]()
Volgens mij heb ik nooit gezecht dat we vrienden zijn .quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef TeringHenkie het volgende:
Tsja, als je bevriend bent met iemand die aychelle heet vraag je er ook om!_!
volgensmij met meidert tjoekelrt jah ... maar weet niet ckr of hij de eerste wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:41 schreef WallOfStars het volgende:
Al dat "zinloze geweld" is toch in Leeuwarden begonnen??
Heb je typkanker? Of ben je te lui om jezelf te verbeteren?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:52
schreef aychelle het volgende:
[..]
volgensmij met meidert tjoekelrt jah ... maar weet niet ckr of hij de eerste was
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit gezecht dat we vrienden zijn .... mijn zus kent hem ik niet..
dat was het eerste wat ik me afvroeg toen ik het nieuwsbericht lasquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Was het een kruiskopschroevendraaier of gewoon een platte schroevendraaier? Of misschien toch een pakkingschraper? Of een beitel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |