Leeuwarden ...
ik zal even het verhaal vertellen maar ik noem effe geen namen.
mijn zus werkt dus ergens en bij haar op werk werkt dus een jongen in de keuken, ik noem hem even J.
kregen mijn zus en haar collega´s een paar dagen later te horen, dat J. door zinloos geweld (dus door een zieke leeuwarder) het ziekenhuis in ´´gestoken´´ is.
J. had dus die betreffende avond met die leeuwarder om iets onbenulligs en de leeuwarder vond het wel even nodig om een schroevendraaier te halen van huis en even later hem vervolgens in de nek te steken waardoor J. verlamd is tot aan zijn stembanden en dus verder niks kan behalve dan met zijn ogen knipperen. Nou overleeft hij het waarschijnlijk niet en wilt waarschijnliujk ook gewoon dood (euthanasie)
Dat is toch gestoord?
nou woon ik zeld niet heel ver van leeuwarden en ik vind het rara lui die daar wonen (meindert tjoekelt, en zo´´n andere gast waar ook al slachtoffer van zo´n psychopaat) dus ik ken het wel (je wilt daar ook echt niet s´avonds laat in je remie lopen

)
wat vinden jullie hiernou van dat zo´n gestoord ventje dit zomaar doet, en dat te verwachten is dat hij hier in dit landje met zijn zwakke rechtsysteem een paar jaartjes zal zitten?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O