quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:19 schreef Donders het volgende:
Je hebt een punt kaak
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef superXmacho het volgende:
Voor de op heldering heb ik wel een foto (het lijkt op de foto of ik een punt kaak heb maar dat heb ik niet , komt hier gezeik over plaats ik nog wel een foto als bewijs.)
Dat niet alleen, het lijkt alsof ze ook nog eens een puntkaak heeft.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:31 schreef DSS24 het volgende:
Ik weet niet of die puntkaak je al opgevallen is, anders wil ik je er toch even op wijzen.
Kaak zit in de wegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:39 schreef jpg97 het volgende:
Waarom vraag je eigenlijk aan de arts of de combinatie blond en donkere ogen vaak voorkomt?
Of zei hij dit tijdens een "standaard" onderzoek () ?
En waarom type je alles schuin?
heden of verleden?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:40 schreef Flepke het volgende:
Google maar eens op de 7 schoon heden
Das handig voor de vrouwtjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:42 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb een foto van de broer van TS gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef LXIV het volgende:
Ben je nou een jongen of een meisje?
wat een bol gezicht heb jijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:57 schreef superXmacho het volgende:
Dit is de foto .. met het tegen bewijs dat ik geen punt kaak heb..
is wel een vage foto...[ afbeelding ]
volgens mij is het ook een dodelijke aandoening...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:56 schreef LXIV het volgende:
Het is trouwens puntkaak en geen punt kaak. Dat is een veelgemaakte fout onder puntkakers. Dat ze niet eens weten hoe hun eigen aandoening te schrijven.
Hahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:56 schreef LXIV het volgende:
Het is trouwens puntkaak en geen punt kaak. Dat is een veelgemaakte fout onder puntkakers. Dat ze niet eens weten hoe hun eigen aandoening te schrijven.
Nou goed. Je hebt niet echt een punt kaak, zoals je het zelf noemt. Maar ik vind je wel behoorlijk lelijk, of je nu een jongen of een meisje bent. Een soort gremlin.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:57 schreef superXmacho het volgende:
Dit is de foto .. met het tegen bewijs dat ik geen punt kaak heb..
is wel een vage foto...[ afbeelding ]
Me BMI is goed..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
misschien moet ze even naar de dieettopics
Het is mijn BMI.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:01 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Me BMI is goed..
en heb nie een dik gezicht..
Lieve SuperXMacho. Kun je een grotere foto plaatsen? EN ons vertellen of je een jongen of een meisje bent?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:03 schreef superXmacho het volgende:
Als jullie grotere foto willen kunnen jullie dat ook gwn vriendelijk vragen inplats van die vage antwoorden te geven en te hopen dat ik jullie hint begrijp..
Laat je toch niet op de kast jagen, zoals ik al zei. Ze zitten je gewoon te fokkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:03 schreef superXmacho het volgende:
Als jullie grotere foto willen kunnen jullie dat ook gwn vriendelijk vragen inplats van die vage antwoorden te geven en te hopen dat ik jullie hint begrijp..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:31 schreef DSS24 het volgende:
Ik weet niet of die puntkaak je al opgevallen is, anders wil ik je er toch even op wijzen.
Nu weet ik zeker dat ik je zou doen! !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de zelfde foto als boven aan in de topic..
Als het GOED is is hij nu GROTER.
En ik vindt het best wel vage foto.
Me vriendin heeft hem gemaakt,
Ik zat hij het raam te kijken..
Het is gewoon een vage foto..
Als ik de andere foto ook nog groter moet maken vraag het dna ook gwn ff lief.,
Ps. LXIV asjeblieft..
En ik ben een meisje ( zo als iiedereen kan zien, niemand heeft me ooit series gevraagt of ik nouw een jnge of een meisje ben.)
Vindt meppen wel leuk..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik je zou doen! !![]()
Hou je ook van sm?![]()
Ik hou niet van op de foto..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef LXIV het volgende:
Dank je, SuperXMacho.
Maar hier op FOK! wordt er graag geplaagd, en zeker wanneer je een topic opent met de vraag of je een raar uiterlijk hebt. Dat zul je nog wel merken. Verder vind ik dat je er best leuk uitziet hoor! Je kijkt alleen een beetje moeilijk, maar dat is geloof ik modern.
weet nie of je het weet hoor.. maar dit is echt een foto van mezelf..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:13 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, dat er nog steeds mensen serieus ingaan op kloons die afbeeldingen van het net plukken._!
Oh, als je echt bent heb je ook wel een hyves toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet nie of je het weet hoor.. maar dit is echt een foto van mezelf..
En denk je dat ik ooit model zal worden??
ik dacht het dus niet..
Maar goed als je me niet gelooft is jouw zaak..
En dat je me niet gelooft heb ik schijt aan en ga je lkkr naar een andere topic.
Dan zou ik maar snel een andere arts zoeken als ik jou was.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef superXmacho het volgende:
De arts zij dat dit heel weinig voor komt,
ja ik heb hyves ja..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh, als je echt bent heb je ook wel een hyves toch?
Oh ja, laat eens zien dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja ik heb hyves ja..
wie niet trouwens
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:22 schreef Strani het volgende:
Mij hebben ze ook al kapotgemaakt...
Als je die mening hebt ga je tog lkkr ergens anders heen..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:26 schreef Gibeon het volgende:
Wat een gezeik, ik heb donkerblond haar en groen/bruine ogen, zal vast ook wel zeldzaam zijn, BOEIE, ik ga hier toch ook niet om aandacht zitten schreeuwen? Daarbij heb ik geen puntkaak, jij wel.
Wat toevallig.. heb een sebas op msn , en op msn heb ik ook een foto..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:31 schreef ssebass het volgende:
Een vriendin van mij heeft blonde krullen en bruine ogen, maarja die heeft dan weer geen puntkaak.
Geef eens een link naar je Hyvesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat toevallig.. heb een sebas op msn , en op msn heb ik ook een foto..
,,,
Euhm, je vraagt om een mening in dit topic, ik geef mn mening, is het weer niet goed, zal wel iets met prikkelbaar te maken hebben ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:29 schreef superXmacho het volgende:
Als je die mening hebt ga je tog lkkr ergens anders heen..
ik heb ook geen punt kaak.. als je de 2de foto ff bekijkt..
en ken genoeg meisjes die bruin haar met bruin/groene ogen hebben,
Je hoeft ze niet te accepterenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:35 schreef superXmacho het volgende:
ckr aan het einde van de week 100000 vrienden er bij hebben,
Dit is weer foto 1quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb geen punt kaak en voor het bewijs.. maak ik foto nummer 2 wel ff wat groter..
[ afbeelding ]
Het is al wel een wat oudere foto
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:38 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom die mond zo raar doen alsof je Angelina Jolie lippen hebt?
Mee eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:44 schreef MiVer het volgende:
Lulkoek die zogenaamde "punt" kaak.
Je mag er wezen !!!
Geen zorgen als ik jou was.
Niets laten veranderen.
Groetjes
pliess noem die nama murk nooit weer .. slechte ervaring mee!quote:
Wat is er mis met mijn naamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
pliess noem die nama murk nooit weer .. slechte ervaring mee!
hou je bek en ken je plekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:40 schreef muay-toy het volgende:
waarom doe je geen make-up op TS? misschien verbergt het je puntkaak.
wat verhul ik nouw weer??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:40 schreef Gibeon het volgende:
Je verhult het gewoon door je lippen te tuiten, we hebben je wel door.
Ik moest meteen aan deze persoon denken:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef superXmacho het volgende:
En ik ben een meisje ( zo als iiedereen kan zien, niemand heeft me ooit series gevraagt of ik nouw een jnge of een meisje ben.)
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:43 schreef Buitendam het volgende:
Je hebt gewoon een mooie kaak, punt.
No shit, wordt mijn naam zomaar misbruikt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat toevallig.. heb een sebas op msn , en op msn heb ik ook een foto..
,,,
haphapquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat verhul ik nouw weer??
srry snap het nie echt.
Ooh, je word wel mooier door dit attention-whore topic natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:42 schreef superXmacho het volgende:
1, ben lelijk , je wordt der echt nie mooier op.
Eerste keer lezen, ik dacht: Wat doe jij nou lief dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:43 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hou je bek en ken je plek
PS. bedank voor de uitspraak..
Wrm zou ik mack-up op doen,
1, ben lelijk , je wordt der echt nie mooier op.
2, ik weet ckr dan zit het overal.
3, sochtend ben ik niet zo helder,het is me al een wonder dat ik iedere dag weer op de fiets op school aan kwam..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerste keer lezen, ik dacht: Wat doe jij nou lief dan?
Tweede keer lezen, ik dacht: Oooh woordgrap![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:43 schreef Buitendam het volgende:
*Hier had een applaus smiley gestaan als die er was*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit is wel een topic waar ik in gepost wil hebben.
zet gelijk ff een lach op zijn gezicht dan. Als je toch bezig bent.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef Flepke het volgende:
Welke puntkaak?![]()
[ afbeelding ]
Meteen maar even die lelijke wallen van je weggesoept![]()
Uitbetalen trouwens in natura...
Mijn zus heeft trouwens ook blondhaar+bruineogen, zo bijzonder ben je niet
Je krijgt het doorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is foto nummer 2.
En hier zie je toch duidelijk op dat ik geen punt kaak heb.
maar ja jullie vinden altijd wel iets om te zeiken:P
Ja thx.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef Flepke het volgende:
Welke puntkaak?![]()
[ afbeelding ]
Meteen maar even die lelijke wallen van je weggesoept![]()
Uitbetalen trouwens in natura...
Mijn zus heeft trouwens ook blondhaar+bruineogen, zo bijzonder ben je niet
Nouzegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:48 schreef Gibeon het volgende:
En tuit je lippen niet zo, en die wallen mogen ook wel weg, alhoewel je daar wel thuis hoort.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja thx.
was de hele week een beetje laat geworden..
ieder aaf zaten we wel bij iemand thuis..
Dus ja dan krijg je idd wallen..
En wat versta je der onder uitbetalen in natura ( ja weet wel wat het is)
maar je kan op meerdere manieren terug betalen..
Of je het krijgt is ook nog maar een antwoord de vraag
Ik op de wallen??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nouzeg![]()
Dat mag nog helemaal niet op die leeftijd![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:51 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik op de wallen??
Zal ik je vertellen wat op de wallen thuis hoort..
Van die barbie popjes..
die hun gezicht iedere ochtend helemaal vlak plamuren..
en die dan ook nog een halve mackmake-up doos op doen
Pijpbekkies ftw toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
zet gelijk ff een lach op zijn gezicht dan. Als je toch bezig bent.
Now we are talking!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja thx.
was de hele week een beetje laat geworden..
ieder aaf zaten we wel bij iemand thuis..
Dus ja dan krijg je idd wallen..
En wat versta je der onder uitbetalen in natura ( ja weet wel wat het is)
maar je kan op meerdere manieren terug betalen..
Of je het krijgt is ook nog maar een antwoord:P
Je kan dus nooit aan alle 7 schoonheden voldoen zie ik netquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:54 schreef OmegAero het volgende:
Als we het toch over hyves hebben, klik hier eens :p
Voor de rest, trek je niet zoveel aan van die lui hier, je hebt geen puntkaak :p
Hier heeft ze een punt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is foto nummer 2.
En hier zie je toch duidelijk op dat ik geen punt kaak heb.
maar ja jullie vinden altijd wel iets om te zeiken:P
Hoezo verkapt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:54 schreef apensnot het volgende:
MuRKie versiert haar verkapt.
goeie soepquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Pijpbekkies ftw toch?![]()
[..]
Now we are talking!
Nja laat maar ik vind een puntkaken toch wel een afknapper![]()
[ afbeelding ]
Ik ga trouwens vaker in pub komen, gezellig hier![]()
Verder vind ik je wel een mooi meisje hoorquote:Hai guyz.
FOK! /b/
Haha slet, bij deze ben jij ook een bewezen kloonquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:01 schreef LittleMiss het volgende:
Kan je aub een foto van jezelf maken met een briefje erop waarop staat:
[quote=briefje]
Hai guyz.
FOK! /b/
[\quote]
Verder vind ik je wel een mooi meisje hoor
Ik jou ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:01 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Haha, geloof je niet dat ze de persoon op de foto is?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:01 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Heb 5 van de 7 "schoonheden"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:55 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je kan dus nooit aan alle 7 schoonheden voldoen zie ik net
Die zeven schoonheden zeggen ook niet alles dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb 5 van de 7 "schoonheden"
Heb gelukkig geen spleetje (tussen mn tanden dan he)
En ook geen ralle moedervlek!!!!!
Vind haast geen van de schoonheden mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die zeven schoonheden zeggen ook niet alles dus.
Kuiltjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind haast geen van de schoonheden mooi
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb 5 van de 7 "schoonheden"
Heb gelukkig geen spleetje (tussen mn tanden dan he)
Dan heb je er dus maar 4 Jojoortjequote:En ook geen ralle moedervlek!!!!!
Sproeten, amandelvormige ogen, donker haar en lichte ogen, kuiltjes, lange gekrulde wimpersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:13 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dan heb je er dus maar 4 Jojoortje
Je kan niet en donker haar met lichte ogen hebben, en licht haar met donkere ogen
Maar zonder die 4 schoonheden mocht je er nog wezen hoor!
Hmm:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind haast geen van de schoonheden mooi
Maar als je zegt dat je er 2 niet hebt.. Maar je hebt ook geen licht haar met donkere ogenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sproeten, amandelvormige ogen, donker haar en lichte ogen, kuiltjes, lange gekrulde wimpers
Dat zijn er 5
Licht haar met donkere ogen of donker haar met lichte ogen hoort bij elkaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat je er 2 niet hebt.. Maar je hebt ook geen licht haar met donkere ogen
Dat is dan toch 7 -3 ?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Licht haar met donkere ogen of donker haar met lichte ogen hoort bij elkaar
Zoek meteen even je "Nederlandse spelling" boek als je toch bezig bent 14.gifquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb wel een moedervlek rechts boven me lip.. is een kleine en niet altijd goed zicht baar op de foto
Kan wel foto soeken waar het wel zicht baar op is..
ik geen heb nederlands boek spelling.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zoek meteen even je "Nederlandse spelling" boek als je toch bezig bent 14.gif
Hey nu doe je me denken aan een andere user, oftewel betrapt?!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik geen heb nederlands boek spelling.
haat school aan heb ik.
( dat duidelijk nederlands)
nix betrapt..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Hey nu doe je me denken aan een andere user, oftewel betrapt?!
Idd hoe heet ie ook al weer?, oja shocking!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Hey nu doe je me denken aan een andere user, oftewel betrapt?!
Zal wel terecht zijn dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:33 schreef superXmacho het volgende:
wacht ff wordt uitgescholden voor breezer sletje door iemand in een andere topic
nee nix terecht..quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee nix terecht..
Er is een topic dat ging er over dat een zusje van iemand die 14 is een vriend van 18 heeft / had,
Ik heb zelf ook een vriend van 18 gehad en ik was toen ook 14,
Ik zei dus zo wat is er mis mee??
heb zelf ook een vriend van 18 gehad terwijl ik 14 was.
Kreeg ik als reactie ja maa rjij bent ook een kansloos breezersletje..
Heb hem al ff vertelt wat hij is
Go girlquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:35 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wrm ben je dan weer een breezer sletje ..
zal ik je vertellen wie een kansloze slet is..
je moeder. .. dus bek houden hoeren jong oftelwel hou je bek ken je plek..
Eigelijk ben je geen hoeren jong maar een slettenjong maar ja hoeren jong klinkt beter..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb wel een moedervlek rechts boven me lip.. is een kleine en niet altijd goed zicht baar op de foto
Kan wel foto soeken waar het wel zicht baar op is..
verdrietig omdat ik gelijk heb??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Go girl![]()
[..]
[ afbeelding ]
Het is nog waar ook![]()
Ja idd! Kon even niet op de naam komen.. Maar TS is gewoon een verkapte kloon van Shocking, welke zelf ook een kloon is!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Idd hoe heet ie ook al weer?, oja shocking!
WTF is Shocking??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:47 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja idd! Kon even niet op de naam komen.. Maar TS is gewoon een verkapte kloon van Shocking, welke zelf ook een kloon is!
Jazekerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:49 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Zo dat kostte je ruim 150 posts om die te bedenken?
of laat je baard staanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:56 schreef superXmacho het volgende:
heb de oplossing voor me punt kaak al.,.
hang me haar der voor..
Zie je hem niet meer..
Oe wat ben ik briljant!![]()
kijk ff of ik me tel kan vinden kan ik der een foto van maken ook..
heb ik ook nog een nieuwe look..
neequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben een meisje dus dat wil moeilijk
Verdrietig om dat je zonder een stuk knapper zou zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
verdrietig omdat ik gelijk heb??
weet nie of je het weet marlin maroe ofsu had het ook maar die van haar was nep..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Verdrietig om dat je zonder een stuk knapper zou zijn
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer ga je je roots bijwerken?
Het is en blijft lelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet nie of je het weet marlin maroe ofsu had het ook maar die van haar was nep..
en het is 1 van de 7 schoonheden
beetje camoeflage spul er over en weg is hij..quote:
Ik dacht dat je geen make-up (of mack-upquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef superXmacho het volgende:
beetje camoeflage spul er over en weg is hij..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:44 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen make-up (of mack-up) gebruikte? Anders kan je je kin ook wel ff wegplamuren
al een paar jaar op dese wereld en nog steeds te kort gekommen bij zijn moeder valt me tegen van je..\quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:57 schreef Mikkie het volgende:
Inmiddels al 180 posts en nog steeds geen tietenfoto. Tegenvaller, luitjes, ik had beter van jullie verwacht.
Doe maar sexyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:00 schreef superXmacho het volgende:
[..]
al een paar jaar op dese wereld en nog steeds te kort gekommen bij zijn moeder valt me tegen van je..\
en ik ken wel iemand die een foto van der eigen tieten heeft gemaakt..
kan wel vragen of ze op fok! komt..
Moet ze der denk wel eerst ff aanmelden
Beetje slim om kunnen gaan met de hedendaagse technieken wijst uit dat ze 14 jaar oud isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef Strani het volgende:
Weten we nou al hoe oud TS is? Vertel eens wat meer over jezelf TS.
Ik sal pas iemand vinden als er een jonge met gevoel is..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:09 schreef nietzman het volgende:
Nounou, niet getreurd, ik heb haar ook regelmatig doorgesmeerd, er is hoop. Gewoon elke dag die omgekeerde Eiffeltoren bijwerken en ook jij zult iemand vinden die van je houden zal.
Misschien sla je niet hard genoeg?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef superXmacho het volgende:
niet zoon gevoelloze klootzak heb ik al genoeg gehad..
* meldt zichquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik sal pas iemand vinden als er een jonge met gevoel is..
niet zoon gevoelloze klootzak heb ik al genoeg gehad..
Dus vraag me af of er wel een jonge met gevoel bestaat..
Zo ja wil die zich melden??
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:21 schreef drummerdude het volgende:
Ik meld me dan ook maar even, 3 is toch gezelliger![]()
Nee, sorry..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef superXmacho het volgende:
zijn jullie ook zo lkkr als Cristinano Ronaldo??
zo schattig als wat?quote:En zijn jullie zo sgattig
jaquote:durfen jullie je gevoel te uiten
quote:
je mag ook wel iets minder lkkr als hem zijn hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef Gibeon het volgende:
Net of dat iets uitmaaktMeisjes van 14 en hun visie op liefde
Ik ga niet in het profiel van zo'n meiske zitten wroeten. Ik ben toch geen pedo?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Beetje slim om kunnen gaan met de hedendaagse technieken wijst uit dat ze 14 jaar oud is
set dan foto neer oordeel ik wel of je lkkr en sgattig bent..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:34 schreef rilozzo het volgende:
Nou Noulekker gezllig hier hee
kep net ff wat gelezen xD waar gaat dit heen?!
Nou jah ehm...ik vind cristiano ronaldo eigenlijk neit zon lekker stuk
want ik ben hetero xD
Of ik ook zo schattig en lekker ben,
dat mogen jullie zeggeh xD
Greetzzz
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef Gibeon het volgende:
Net of dat iets uitmaaktMeisjes van 14 en hun visie op liefde
dames en heren vooral heren hiero..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:39 schreef rilozzo het volgende:
Jammer dat de hele wereld dan meegeniet xD
carequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:39 schreef rilozzo het volgende:
Jammer dat de hele wereld dan meegeniet xD
Eerst goed leren typen, en heb jij zelf alle gevraagde foto's gemaakt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dames en heren vooral heren hiero..
Dese kerel is PREUTS !
dus kijkt u uit wat u egt want we willen hem nie verlegen maken..
Psst. Het is: ik word. Zonder tquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:44 schreef superXmacho het volgende:
het is gwn een feit nu dat je Preuts bent!!!
en daar lul je je echt nie om heen..
ik ben dus echt nie preuts.. voor dat ik verdacht wordt..
Maar ken me grensen ook weer wel..
Ik heb meer dan genoeg foto's gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef superXmacho het volgende:
wat moet ik in me foto boek doen..
heb ie zo veel foto's van mezelf
Wat leuke dingen neerzetten en je kunt al beginnen met de twee foto's die je hier hebt geplaatst. Op de homepage van het fotoboek staat ook een grabbelton met willekeurige fotoboeken, kun je daar eens in kijken om ideeën op te doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef superXmacho het volgende:
Ja hey, waarom open je dan zo'n kansloos topicquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:51 schreef superXmacho het volgende:
als je zo graag wil wrommen .. ga je naar klaag afdeling en ga je daar lkkr klagen..
doei!!
moest jij nie naar de klaag afdeling??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:52 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja hey, waarom open je dan zo'n kansloos topic? "Kijk mij ik ben blond en heb bruine ogen, OH EN EEN PUNTKIN MAAR SSSST!" . Who cares.
Ik heb niks te klagen, dit is puur leedvermaak. Zou jou topic niet naar de "klaag afdelingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
moest jij nie naar de klaag afdeling??
TS is een beetje domquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:56 schreef Gibeon het volgende:
Het hele topic slaat nergens op, en TS schijnt nog steeds niet door te hebben dat iedereen hier alleen maar komt om dr af te zeiken, want verder valt er niks te doen in dit topic.
But I don't care!
Reallyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:00 schreef bierzuipert het volgende:
Godfokkindamn... wat typt de TS verrot Nederlands
quote:Ik wist niet precies wat voor titel ik het moest geven.
Maar ik heb nog al een rare combinatie van haar en kleur ogen,
Ben van mezelf zwartharig, en heb bruine ogen.
De arts zij dat dit heel weinig voor komt,
Voor de op heldering heb ik wel een foto (het lijkt op de foto of ik een grote neus heb maar dat heb ik echt niet , komt hier gezeik over plaats ik nog wel een foto als bewijs.)
En wat vinden julie van de combinatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
set dan foto neer oordeel ik wel of je lkkr en sgattig bent..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ts i$ En b3tJuH OnZ3K3R Ov3r hArZeLf dEnK Ik.
oF1!111!!11!!!11 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* Ze wIl $Ti3kEm cOmPlIm3nTeN VaN On$ OmD4T Ze sTiEkEm d3nKt dAt zE W3L KnAp i$
mij o0rDeEl is sQatJuhhhquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En, wat is je oordeel?
Leuke jaren 70 gordijntjes voor je raamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En, wat is je oordeel?
Hij kan anders beter Nederlands als dat jij ooit zal kunnenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:07 schreef superXmacho het volgende:
niet sgattig..
en je bent een viese buitenlander..
MwAh vAlT WeL Me hOr.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:06 schreef MuRKie het volgende:
[..]
duurde ff maar dan heb je ook wat
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:08 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Hij kan anders beter Nederlands als dat jij ooit zal kunnen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:08 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Dan duurde het even voor je die translator gevonden had?!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
MwAh vAlT WeL Me hOr.
hEb1111!1111!1!11111 DuZz *OnE LuV* 3R En sPeCiAl i3t$ VoR ZoN BrEzErTrAnSlAtOr hEhE D
mAr gOeD!!1111!!!1!1!!!!1!!!!! DuZz *OnE LuV* hEb dIt dUs iN 10 s3cOnD3N GeTyPt jEwEtOg
Dan zet je er toch een punt achter?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:07 schreef superXmacho het volgende:
niet sgattig..
en je bent een viese buitenlander
Ok nI3Tquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:13 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dan duurde het even voor je die translator gevonden had?!
Ik moet zeggen, het is moeilijk je te begrijpenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok nI3T
$TaT1!!1 HiHi dUzZ In mN FaVoRiEt3n
Bn1!!!11! HiHi *OnE LuV* eN W4NaB BrEz3rHoEr
T$ i$ Me iDoL WaT DaT BtReFt
De baas wil dat jijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:17 schreef superXmacho het volgende:
kunnen jullie ook ff normaal typen??
Kan jij dat danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:17 schreef superXmacho het volgende:
[quote]Op donderdag 14 augustus 2008 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok nI3T
[/quote
Jojoortje is nog altijd maar 1 persoon hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:17 schreef superXmacho het volgende:
[quote]Op donderdag 14 augustus 2008 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok nI3T
[/quote
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de zelfde foto als boven aan in de topic..
Als het GOED is is hij nu GROTER.
En ik vindt het best wel vage foto.
Me vriendin heeft hem gemaakt,
Ik zat hij het raam te kijken..
Het is gewoon een vage foto..
Als ik de andere foto ook nog groter moet maken vraag het dna ook gwn ff lief.,
Ps. LXIV asjeblieft..
Naar je eigen fotoboek gaan en dan op fotobeheer of profiel aanpassen klikken..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:20 schreef superXmacho het volgende:
trouwens hoe kan je soon foto boek maken??
en hoe zet je der foto's in??
Wat wel schattig is, is jouw simpele ziel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:07 schreef superXmacho het volgende:
niet sgattig..
en je bent een viese buitenlander..
Ja?...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:08 schreef superXmacho het volgende:
woont nog bij zijn moeke thuis!!
Vergrotende trap: dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:08 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Zie je nu, je kan zelfs beter Nederlands dan ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat wel schattig is, is jouw simpele ziel.
[..]
Ja?...
[..]
Vergrotende trap: dan.
En doe wat aan je spatiegebruik. Fotoboek. Om maar niet over de rest te beginnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:20 schreef superXmacho het volgende:
trouwens hoe kan je soon foto boek maken??
en hoe zet je der foto's in??
Klik opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:22 schreef superXmacho het volgende:
hoe ga je naar je eigen foto boek??
Lief Jomanda.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[breezermodus uit]
Zo... Nu weer ff normaal
Als je in het fotoboek bent staat linksbovenin "Je bent ingelogd als superXmacho." Als je dan op je naam klikt ga je naar je eigen fotoboek.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:22 schreef superXmacho het volgende:
hoe ga je naar je eigen foto boek??
Meisje..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef Roi het volgende:
Is de TS nou een jongen of een meisje?
D0hquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef Gibeon het volgende:
Ja grappig he.
Spelvoutun, overalquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef agter het volgende:
Moet ook deze volgen
vindt het zo goor...
Eenschquote:
Wat gaat er precies dicht zitten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:54 schreef L0t.. het volgende:
Ik moet hier even gepost hebben voor het dicht zit
Het is een hoax. Breezers hebben minimaal 100 foto's met getuite lipjes voor de spiegel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef superXmacho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |