Morgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef VegaKip het volgende:
Zijn Safina en Jankovic nog begonnen of is die wedstrijd helemaal verschoven naar morgen?
Ik kan niks vinden, niet eens een citaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:05 schreef suus21 het volgende:
ergens een interview van Federer te vinden van vandaag....?
Als echte fan is zo'n TT klasse !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:56 schreef maril het volgende:
Tis een fantastische sportman, Ferderer. Rare tt
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:01 schreef Ambrosius het volgende:
Sport 1 zendt het iig uit. Het zonnetje schijnt.
Je kan ook via de stream kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Nou hup sporza, weg met dat gehockey en hup naar de slotfase
Heb ik aan de OP toegevoegd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan ook via de stream kijken.
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/9
I know ! Maar thx anywayquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan ook via de stream kijken.
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/9
Je kan ook kiezen voor de Windows Media stream. Misschien dat het dan wel werkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry, maar is er een stream zonder download? Zit op werk en kan geen MS Silverlight downloaden.
Je kunt ook Mediastream aanklikken bij die NOS-stream.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
Sorry, maar is er een stream zonder download? Zit op werk en kan geen MS Silverlight downloaden.
Wat gebeurde er precies ? Miste het netquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:53 schreef Chriz2k het volgende:
Ik denk dat Blake hier wel wordt genaaid hoor, hij raakte zijn racket!
Bedankt! Jij ook, ElmarO.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt ook Mediastream aanklikken bij die NOS-stream.
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
Gonzalez sloeg een volley, Blake rent er naartoe en slaat hem (uit), Gonzalez probeert hem te ontwijken, maar het leek alsof de bal iets van richting veranderde en Gonzalez hem dus nog aanraakte.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat gebeurde er precies ? Miste het net
Aha, thx !quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gonzalez sloeg een volley, Blake rent er naartoe en slaat hem (uit), Gonzalez probeert hem te ontwijken, maar het leek alsof de bal iets van richting veranderde en Gonzalez hem dus nog aanraakte.
Bedankt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/
Kanaal 9
Ik hoop dat je het niet miste doordat je die link voor mij postte.quote:
Ja graag.quote:Shit Blakert, nu terug breken
Nu 9-10 Blakertquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:56 schreef GieJay het volgende:
Hoeveel staat het? Zit in de bus atm..
Dankzij jouw link kon ik het einde toch nog zien.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:06 schreef kleinzusje het volgende:
* Leest niet meer mee uit angst voor Sport1 posters
Dat is geloof ik een verwijzing naar een persoon, maar ik weet niet wie en ook niet waarom.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik zal wel een enorme n00b zijn, maar wat betekent dat noes nou weer
Gewoon een dyslectische uitdrukking van verdrietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik zal wel een enorme n00b zijn, maar wat betekent dat noes nou weer
Ja, Gonzo ging vol voor het lichaam van Blake ipv een simpele passing. Daarna volgde een woordenwisseling.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:09 schreef Federer-fan het volgende:
Die felicitatie aan het eind was niet erg hartverwarmend. Hadden ze ruzie gehad tijdens de partij?
Beetje rare vraag misschien, maar kun je ook zo'n gemeende fout challengen ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ondanks dat ik voor Gonzalez was heb ik wel te doen met Blake.
Die 3 gemiste matchpoints ging hij nog zeer goed mee om, maar toen hij een paar games later bij het eerste punt werd genaaid door de scheidsrechter werd hij gelijk gebroken.
Nope, anders had hij het zeker gedaan, want hij had er nog 3.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beetje rare vraag misschien, maar kun je ook zo'n gemeende fout challengen ?
( het aanraken van het racket ja of nee dus ?)
Nee, want daar wordt niet op ge-Hawkeyed, net zomin als op de vraag of een service het net raakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beetje rare vraag misschien, maar kun je ook zo'n gemeende fout challengen ?
( het aanraken van het racket ja of nee dus ?)
Pauze = Jankovic-Williams?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:11 schreef kleinzusje het volgende:
Nou hup, even pauze en dan het neusje van de zalm
Williams.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Pauze = Jankovic-Williams?
Neusje van de zalm = Djokovic-Nadal?
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat ze niet gewoon de lijnrechters afschaffen en alles elektronisch registreren (bijvoorbeeld dat de lijn oplicht als hij wordt geraakt). Het gaat er toch uiteindelijk om dat de calls correct zijn, niet dat je een paar mensen aan het (vrijwilligers)werk houdt? Gister had Schuettler drie correcte calls op rij. De lijnrechters zitten er behoorlijk vaak naast. Het zijn echt geen incidenten vind ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
Zou wel eerlijk zijn als ze dat doorvoeren, gewoon dat de scheidsrechter en de hoofdscheidsrechter de herhaling bekijken en dan overleggen.
Ow.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Williams.Die liggen er al uit hoor.
Safina moet tegen Jankovic.
Over een kwartier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef jojomen4 het volgende:
TVP, hoe laat is Rafa - Djoko?
VAMOSSSSS!!!!
All = 0quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Over een kwartier.
All-in op Rafa?
Toch niet broke gegaan he jojoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
All = 0
![]()
VAMOS CAMPEOOOOOOOON!!!!
jojo = niet broke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |