Nouja...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Als we 2 uurtjes moet wachten en dan nog niemand de lobby joint ga ik iig "vals spelen".
Ik wacht de demo wel ff af. Maar denk toch echt wel dat ik 'm ga kopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef Gamedemon het volgende:
1200 punten is een hoop geld voor een arcade game.. maar het is wel een game die erg lang in ontwikkeling is geweest natuurlijk.
quote:Suda51 en Mikami werken aan game voor EA
Resident Evil en Killer 7 waren beide unieke games in hun genre en wisten het genre volgens velen zelfs naar een hoger niveau te tillen, grote vraag is wat je krijgt als je deze krachten bundelt.
Het antwoord krijgen we van Electronic Arts, zij kondigen namelijk een samenwerking aan met Grasshopper Manufacture. Met de nieuwe samenwerking kondigden ze meteen een nieuwe game aan, in de maak door Suda51 (ontwikkelaar en grote man achter Killer 7) en Shinji Mikami (het brein achter Resident Evil).
Hoewel details over de game nog schaars zijn weten we wel dat deze op de PlayStation 3, Wii, Xbox 360 en PC zal verschijnen. Suda51 is de lead designer voor het project terwijl Mikami als consultant zal werken. De mannen krijgen bij de ontwikkeling hulp van een andere ontwikkelstudio, Q Entertainment.
Voor Suda51 lijkt het project ideaal te zijn, tijdens een eerdere 1Up uitzending gaf hij al aan graag met Mikami te willen werken.
quote:Koop achievements op eBay
Games moesten vroeger vooral leuk zijn, met de komst van de Xbox 360 is voor sommigen een andere criterium dat ze leuke achievements hebben zodat je je achievementscore op kunt krikken. Sommige mensen gaan hier wel erg ver in.
Op eBay duiken de laatste tijd steeds meer advertenties op waarbij mensen geld vragen om achievements voor je binnen te halen. Wanneer je een bedrag over maakt en daarbij ook nog even je Xbox Live username, e-mail en wachtwoord van je e-mail door geeft gaan ze voor je aan de slag, hieronder één van deze advertenties:
GEARS OF WAR - ACHIEVEMENT GLITCH!
The following auction is for the following achievements to be unlocked on your xbox 360 account :
SERIOUSLY... - 50G
All weapon achievements, including sniper, hammer of dawn etc.
Once payment is recieved., please send me the following details :
Your Gamertag, Email & Email Password.
And we will discuss a convenient time for both of us on when i should do it
Once recovered, i will have finished in around 15 minutes
After the achievements are unlocked on your profile, i will delete your account from my hard-drive and email you so that you know i have finished.
PLEASE NOTE, YOU ARE BIDDING FOR THE TIME TAKEN BY ME TO PLAY THE GAME, ALL GAMERSCORE IS OWNED BY MICROSOFT.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:32 schreef Ash het volgende:
Nieuwe Batman game![]()
![]()
![]()
Batman: Arkham Asylum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'm hyped!
De laatste tijd? Dat was al vanaf toen GoW uitkwam!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
DIt noem ik echt geen Godfatherquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Godfather II:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dacht het niet he, heb er hard voor gewerkt, het spel was het tenminste waard,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
.
Wouter is zo aan die 10.000 kills achievement gekomen
Ik heb dat van iemand die dat weet!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dacht het niet he, heb er hard voor gewerkt, het spel was het tenminste waard,
dat kan ik van GTA rank 10 niet zeggen
kreeg hem trouwens pas bij 11000 kills!
of de wii (quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef Yankee_One het volgende:
PSP versie?
total bullshit.. again.. by Aquila..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat van iemand die dat weet!
Je bent er bij Wouterzz
Je reageet wel als de gebeten hond Wouter!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
total bullshit.. again.. by Aquila..
niemand vindt het leuk om vals beschuldigd te wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je reageet wel als de gebeten hond Wouter!
Ik weet het zo net nog niet![]()
Hoe duur was dat trouwens?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
niemand vindt het leuk om vals beschuldigd te worden
Rank 10 is ook wel easy hoor, gewoon mp racen en dan wagens continu kapot schietenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dacht het niet he, heb er hard voor gewerkt, het spel was het tenminste waard,
dat kan ik van GTA rank 10 niet zeggen
kreeg hem trouwens pas bij 11000 kills!
Vanavond WORMSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt er vanavond nog gegamed? Misschien weer eens 4-player Halo 3 co-op doen?
Morpheus1412 is m'n Xbox Live naamquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
jup idd vanaaf ff co-op halo3 kweet alleen niet of ik al met andere sta ingeboekt,en of me xbox het trekt.
Anders als je me je tag geeft voeg ik je ff toe.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
Tomb Raider Underworld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De aktie was het supersize pakket..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoi,
de Pro/premium is nu op alle sites terug te vinden met 60 gig! Kan me niet voorstellen dat alle 360 met 20 gig al verkocht zijn, wat doen ze daar mee? Verkopen voor dezelfde prijs? Acties? 20 gig vervangen door 60 gig?
Vraag 2, stond laatst in de MM en dacht eens even kijken naar de xbox360, nog steeds niet eentje gekocht namelijk ahum. Maar kon nergens watt vinden 175 of 203 toch? waarbij ik 175 versie moet hebben. Wel kon ik een serie nummer zien maar nergens op de doos watt.
Ja ik zie het, echter staat er verder in de beschrijving nog 2 keer 60 gig, dus ik ga er vanuit dat hier hier om de 60 gig gaat, en de 20 gig zal wel een typfoutje zijn, of een oude tekst van een vorige aanbieding...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:17 schreef KneusTeun het volgende:
beetje vaag, in de titel staat 60gig en in de beschrijving 20! slim zo willen ze alle oude 20 gigs wegkrijgen
dan klopt deze vast niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De aktie was het supersize pakket..
Oud model xbox + Wireless entertainment pack = Supersize
Kan wel kloppen, dan is GCshop door hun voorraad heen.. en zullen deze wel blijven maken tot de aktie afgelopen is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dan klopt deze vast niet?
http://www.gcshop.nl/product.php?id=9105
Moet je natuurlijk wel halo spelen en niet de hele tijd in het dashboard zittenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Morpheus1412 is m'n Xbox Live naam
Hype +100quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://streamingmovies.ga(...)rld_081308_wmvhd.wmv
Ja sorry. Was eerst 24 kijken en toen jij me uitnodigde belde m'n vriendin en daar heb ik vervolgens 1,5 uur mee gebeldquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel halo spelen en niet de hele tijd in het dashboard zitten![]()
Maybe next time.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja sorry. Was eerst 24 kijken en toen jij me uitnodigde belde m'n vriendin en daar heb ik vervolgens 1,5 uur mee gebeldDaarna ben ik Studio Sportzomer gaan kijken. Volgende keer beter idd
Mwoa, zo geweldig vind ik dat pakket niet. Voorheen had je X360pro, GTAIV + Halo 3 + Forza 2 in 1 pack. Dat pack was waanzinnig goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, dan is GCshop door hun voorraad heen.. en zullen deze wel blijven maken tot de aktie afgelopen is.
OMGquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Far Cry 2:
http://www.gametrailers.com/player/38387.html
Dat is ook maar subjectief. Het is maar net welke spellen je wel en niet wil. Bij elk pack zit wel wat extra troep waar je niks aan hebt. Zo kunnen ze de prijs lekker opkrikken en van hun oude voorraad afkomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:30 schreef Verluste het volgende:
[..]
Mwoa, zo geweldig vind ik dat pakket niet. Voorheen had je X360pro, GTAIV + Halo 3 + Forza 2 in 1 pack. Dat pack was waanzinnig goed.
Donderdag 21 augustus volgens gametrailers tv. Ik hoop dat het aan de verwachtingen kan voldoen. Er zijn veels te veel slechte star wars games geweestquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:24 schreef Sulejmani het volgende:
Wanneer komt demo van SW: Force Unleashed nu eigenlijk?
Als die net zo goed of beter wordt dan LO dan zitten we gebakkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:01 schreef Cyberia18 het volgende:
FF XIII:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
FF XIII wordt beter. Véél beter.
Proestquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als die net zo goed of beter wordt dan LO dan zitten we gebakken
Heb je weer wat te zeurenquote:
Alweer?,... zovaak zeur ik niet hoor. Maar ik zie LO gewoon niet in hetzelfde caliber als een FF game. Heb genoten hoor van LO,... maar het is geen Final Fantasy game,... echt nietquote:
Ik vond Lo op sommige punten wel beterquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alweer?,... zovaak zeur ik niet hoor. Maar ik zie LO gewoon niet in hetzelfde caliber als een FF game. Heb genoten hoor van LO,... maar het is geen Final Fantasy game,... echt nietDus,.. ja,... natuurlijk wordt FFXIII beter dan LO.
Tofquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer Far Cry 2:
http://www.gametrailers.com/player/38387.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |