Mooi zo ben blij voor je!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!
Iedereen die voor me geduimt heeft jeuj tnx!!
Papa heeft het appartement gekocht!
Gefelici beeb!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!
En de mijne Japie!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, mijn kat heet Evert.
Danny's geniale advertentie javascript, gegenereerd vanuit het al even bejubelde PHPquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:21 schreef Belsezar het volgende:
Doet fok ook raar bij jullie?
Het is nu weer normaal gelukkig. Ik heb er niet veel verstand van maar Danny is dus niet de slimste qua ict begrijp ik dus?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Danny's geniale advertentie javascript, gegenereerd vanuit het al even bejubelde PHP.
Welke advertenties?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Danny's geniale advertentie javascript, gegenereerd vanuit het al even bejubelde PHP.
Tof. Gefeliciteerd. Wanneer is de housewarming?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!
Best kans dat hij dit specifieke stuk niet zelf geschreven heeft, maar ga eens zoeken op zijn geweldige idee over pixelopslagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is nu weer normaal gelukkig. Ik heb er niet veel verstand van maar Danny is dus niet de slimste qua ict begrijp ik dus?
Dingen implenteren op een live website is sowieso een beetje kansloos.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Best kans dat hij dit specifieke stuk niet zelf geschreven heeft, maar ga eens zoeken op zijn geweldige idee over pixelopslag.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!
Grafische opslag van non-grafische data / supercompressiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dingen implenteren op een live website is sowieso een beetje kansloos.
Link?
Sjezus, wat een verhaal zegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Grafische opslag van non-grafische data / supercompressie
Ah, het is weer veiligquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik ben er. Nu is alles weer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |