Oh, dat zal. Men heeft toendertijd aan mij gevraagd om hem te mirroren en zo af en toe trek ik hem nog wel eens uit de kast. Maar het mag uiteraard niet standaard in de OP want dat zou kliekvorming bevorderenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik gemaakt, samen met een vriend.
Was dat niet alleen als je alle icons van de vaste bezoekers in de OP zet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, dat zal. Men heeft toendertijd aan mij gevraagd om hem te mirroren en zo af en toe trek ik hem nog wel eens uit de kast. Maar het mag uiteraard niet standaard in de OP want dat zou kliekvorming bevorderen.
waar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:01 schreef Dickies het volgende:
Tieten?
Dat hebben we bij de stage sc wel ...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Was dat niet alleen als je alle icons van de vaste bezoekers in de OP zet?
Verklaart een hoopquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hebben we bij de stage sc wel ...
Grote vette kliek jaquote:
Overal!quote:
Dat helpt wel, ja. Of lijstjesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Was dat niet alleen als je alle icons van de vaste bezoekers in de OP zet?
Ik heb zin in JB. We kunnen niet alles hebben.quote:
Hier maar voor de helft.. minder zelfsquote:
Borstkanker?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier maar voor de helft.. minder zelfs
Ownee meer zelfs.. ik kan niet tellenquote:
*aai*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb zin in JB. We kunnen niet alles hebben.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!
Iedereen die voor me geduimt heeft jeuj tnx!!
Papa heeft het appartement gekocht!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!
Iedereen die voor me geduimt heeft jeuj tnx!!
Papa heeft het appartement gekocht!
Mooi hondje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:12 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
*aai*
Edgar kan pootjes geven tegenwoordig
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |