Mooi zo ben blij voor je!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!
Iedereen die voor me geduimt heeft jeuj tnx!!
Papa heeft het appartement gekocht!
Gefelici beeb!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!
En de mijne Japie!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, mijn kat heet Evert.
Danny's geniale advertentie javascript, gegenereerd vanuit het al even bejubelde PHPquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:21 schreef Belsezar het volgende:
Doet fok ook raar bij jullie?
Het is nu weer normaal gelukkig. Ik heb er niet veel verstand van maar Danny is dus niet de slimste qua ict begrijp ik dus?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Danny's geniale advertentie javascript, gegenereerd vanuit het al even bejubelde PHP.
Welke advertenties?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Danny's geniale advertentie javascript, gegenereerd vanuit het al even bejubelde PHP.
Tof. Gefeliciteerd. Wanneer is de housewarming?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!
Best kans dat hij dit specifieke stuk niet zelf geschreven heeft, maar ga eens zoeken op zijn geweldige idee over pixelopslagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is nu weer normaal gelukkig. Ik heb er niet veel verstand van maar Danny is dus niet de slimste qua ict begrijp ik dus?
Dingen implenteren op een live website is sowieso een beetje kansloos.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Best kans dat hij dit specifieke stuk niet zelf geschreven heeft, maar ga eens zoeken op zijn geweldige idee over pixelopslag.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!
Grafische opslag van non-grafische data / supercompressiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dingen implenteren op een live website is sowieso een beetje kansloos.
Link?
Sjezus, wat een verhaal zegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Grafische opslag van non-grafische data / supercompressie
Ah, het is weer veiligquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik ben er. Nu is alles weer goed.
Ja! Hoe vet is dat!quote:
Heel gaaf. Waar ergens?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja! Hoe vet is dat!
Ik ben helemaal hyper!
Natuurlijk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb trouwens helaas geen fotos van mijn huis omdat ie niet op funda staat, maar ik kan wel een funda link dumpen van eentje die bijna precies het zelfde is (die van funda is bewoont, die van mij staat leeg, en die van funda heeft laminaat en die van mij een houtevloer dat soort dingen, maar de ruimte is precies het zelfde) als jullie willen?
Hoeft niet hoor
Bij de ringbaan west in de buurt, maar dan richting zuidquote:
Oh, nog wel lekker dicht bij Goirle dus?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij de ringbaan west in de buurt, maar dan richting zuid
Met wat je vertelde over jouw buurt dacht ik ook niet dat je daar veel aansporing voor nodig zou hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef Kluts het volgende:
Ik krijg zelfs nu ook zin om te verhuizen.
Mooi huisje! Hoe is jouw keuken ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Komt ie! http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=1651fbc9-dd7c-4a87-8eb9-17afae2eec11&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Ik ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg vandaag het afhaalbericht voor mijn OV-kaart. Nu ben ik eindelijk echt student.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Komt ie! http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=1651fbc9-dd7c-4a87-8eb9-17afae2eec11&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Ik heb ze nog wel ergens, eerst eens zoekenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ook
Ik moet alleen nog pasfoto's maken
Mooi hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Daar valt wel iets moois van te makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, want:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met wat je vertelde over jouw buurt dacht ik ook niet dat je daar veel aansporing voor nodig zou hebben.
Haha nee hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Dus nu ga je het hele topic optrommelen om te komen verven, behangen oid?
Ik kom wel verven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Dus nu ga je het hele topic optrommelen om te komen verven, behangen oid?
Terug naar Apeldoornquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo graag weer terug naar Apeldoorn.
Fijn lijkt me dat idd. Ik heb eigenlijk sinds ik op mezelf woon bij geen enkel huis zoiets gehad van: Ja, hier zit ik nog heel wat jaar. Moet heerlijk zijn zeg!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha nee hoor
Gelukkig komen er mensen om dat te doen als het goed is
En tnx iedereen jullie zijn zo lief
En ik ben zo blij!
Eindelijk een vaste stek om jaren te blijven zitten en echt de moeite te nemen om mn dozen uit te pakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |