Zo zie ik het graagquote:
Een chinees groentesoepje, een broodje kaas en een gehaktballetjequote:
Je kan nooit blij genoeg zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:29 schreef Bravebart het volgende:![]()
![]()
Nieuwe vest binnen
![]()
![]()
Zo, genoeg geblijt
Heb je pics ouwequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:29 schreef Bravebart het volgende:![]()
![]()
Nieuwe vest binnen
![]()
![]()
Zo, genoeg geblijt
Ja, weliswaar met een hele gaye meneer erinquote:
Nu wordt jij ook gay!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:44 schreef Bravebart het volgende:
Ja, weliswaar met een hele gaye meneer erin
Beetje wel hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Das gek
Ik niet hoor
Al verveel ik me wel
Gamequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond iets eerder dan maar![]()
Je kan ook aan het werk gaan![]()
Kan ik gaan gamen ofzo
Moagh.. zie ik vanavond wel weerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
anavond iets eerder dan maar![]()
Je kan ook aan het werk gaan![]()
Kan ik gaan gamen ofzo
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets met luchtverkeersleiding enzo![]()
Of Tactical Ops
Of iets op de Wii, Mario Kart misschien
Jij mag morgen weer uitslapen natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Moagh.. zie ik vanavond wel weer
ik ben ook aan het werk
Voor iedereen behalve ik wel jaquote:
Wat is oudquote:Tactical Ops is die niet oud
Die valt dus af danquote:Wii is wel grappig mits drank en veel mensen
You wishquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor iedereen behalve ik wel ja
[..]
Wat is oud
Speelde het een jaar of 10 geleden al, maar zijn een paar nieuwe versies van gekomen
[..]
Die valt dus af dan
Het zou heel goed kunnen zijn dat ik morgen moet werken. beetje afhankelijk of ze het dan toestaan dat ik een uur eerder weg magquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij mag morgen weer uitslapen natuurlijk
Tot hoelaat moet je nog?
Welnee, moet ik die weer kopen enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Doe dan gewoon call of duty ofzo!
jaquote:
downloade ftw!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, moet ik die weer kopen enzo
En voor dat half uurtje / uurtje per dag dat ik het speel
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
Ah neeeeeeeeeeeeeIk was gewoon een te mooi, te geniaal, te lekker ei aan het bakken, glijdt hij uit de pan bij het omflippen, zo op het gasstel
Klacht: te geniale eieren met een attitude
Dat mag toch welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zou heel goed kunnen zijn dat ik morgen moet werken. beetje afhankelijk of ze het dan toestaan dat ik een uur eerder weg mag
Tot half vijf
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
Klacht: te geniale eieren met een attitude
Johquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
downloade ftw!
LUI!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Joh
Veel te veel werk allemaal
Nou, tis dan volgens mij laatste mutatiedag, dan schijnen ze er niet blij mee te zijn ofzo.. beetje vaag allemaal. Wss hebben ze dan liever iemand anders, dan iemand die harder werkt in kortere tijdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
Dat mag toch welGa je nog wat doen morgen dan?
Ohh, is het zo![]()
Piles!quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:07 schreef Bravebart het volgende:
Ja lach maar jullieIk zag mn levenswerk in rook opgaan
Cuehu!quote:
That's more like itquote:
Hoe is t met ons meisje?quote:
Ik heb em eindelijk gevonden jaquote:
Zie editquote:
Zit een plaat tegen de muur geloof ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:16 schreef mash_ het volgende:
Misschien stomme vraag heMaar hoe doen ze die tijden van dat zwemen bij de os
dat het zo precies is met dat aantikken
Wat doe je me aanquote:
Jij hebt zeker uit kunnen slapenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:16 schreef Piles het volgende:
Ben ik dan nu de enige die wel goed wakker is
Meestal is het andersom
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat doe je me aanNu moest ik terugbladeren
![]()
Maar dat is idd gaar...
Idd ja!! Pilesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker uit kunnen slapen![]()
Er zijn ook nog mensen die gewoon werken
Heee!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
Jij hebt zeker uit kunnen slapen![]()
Er zijn ook nog mensen die gewoon werken
I know.. ik moest om 7 uur er ook uitquote:
Dat durft ie nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:18 schreef mash_ het volgende:
Piles!! wil jij cue even wat kusjes geven
tuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:18 schreef mash_ het volgende:
Piles!! wil jij cue even wat kusjes geven
Nu niet meer dusquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:22 schreef Californium het volgende:
Hey hey geweldige tt en een tussen leren door Tvp
Ik om kwart over 6quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know.. ik moest om 7 uur er ook uit
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Heee!![]()
En ja, ben net 3 uur wakker
Maar maar was alleen maandag en vandaag vrij
En heel volgende week
Ik zie niks ?quote:
Bedankt voor deze vermelding! dit zijn de dingen die we van jou willen wetenquote:
Ik ben blij dat ik jullie hiermee kan bekorenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Bedankt voor deze vermelding! dit zijn de dingen die we van jou willen weten
Daar zijn we goed inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
Wedstrijdje wie-is-het-zieligst aan het doen hier?
quote:
Is dat je vriendinnetjuhhhhhquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar zijn we goed in![]()
[..]
[ afbeelding ]
Hee, Hou postte hem hèquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat je vriendinnetjuhhhhh
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, Hou postte hem hè![]()
Alleen toen deed ie het niet
ik zag hem bij hem gewoon hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, Hou postte hem hè![]()
Alleen toen deed ie het niet
Ohh, dat zal het zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
ow... Hou kent jou vriendinnetjuhhhhh
Wij nietquote:
Was er dan ooit niveauquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:41 schreef Jipje het volgende:
Ik ga weer aan het werk, het niveau is gedaald
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:44 schreef mash_ het volgende:
Californium we kunnen niet date denk ikAnders gaat Cue weer zeggen dat ik player ben
Zo wordt ik soms zelfs genoemd hier, dus daar zou ik me geen zorgen om makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:44 schreef mash_ het volgende:
Californium we kunnen niet date denk ikAnders gaat Cue weer zeggen dat ik player ben
ohhh ok !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo wordt ik soms zelfs genoemd hier, dus daar zou ik me geen zorgen om maken![]()
Hmm, dat was niet slim van mequote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ohhh ok !Dan gaat de date gewoon door
Een online playa zeker... Heb je ook supadudesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo wordt ik soms zelfs genoemd hier, dus daar zou ik me geen zorgen om maken![]()
Ik zie mezelf hier op Fok wel eens langskomen in zo'n "bazen-topic"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een online playa zeker... Heb je ook supadudes
Onze date gaat wel gewoon doorquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie mezelf hier op Fok wel eens langskomen in zo'n "bazen-topic"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KANSLOOS!
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
ja alleen pas na 3 kwart van dat nummer komt dat stukjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef PieterBas het volgende:
I've got soul but I'm not a soldier
Blijft een geweldige Nike reclame... Ik denk dat The Killers binnenkort weer een hit hebben in Nederland
Bazentopic? was datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie mezelf hier op Fok wel eens langskomen in zo'n "bazen-topic"![]()
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaanquote:
Duidelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet het niet eens precies, maar een beetje van die foute plaatjes posten in KLB
Een uhm, toetsenbord en printer in 1quote:
Precies... All the things I've donequote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja alleen pas na 3 kwart van dat nummer komt dat stukje
Dat is wel handigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een uhm, toetsenbord en printer in 1
tis wel vet nummerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies... All the things I've done
Dat nummer doet me altijd denken aan een behoorlijk trippy scene met Justin Timberlake die dat nummer playbacked in de film Southland Tales. Heerlijke film.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:55 schreef PieterBas het volgende:
I've got soul but I'm not a soldier
Blijft een geweldige Nike reclame... Ik denk dat The Killers binnenkort weer een hit hebben in Nederland
quote:
Lekker op tijdquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:19 schreef mash_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ichtheffen_fail.html Auw![]()
Ik heb dat filmpje de laatste paar dagen te vaak gezien.. heel pijnlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:19 schreef mash_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ichtheffen_fail.html Auw![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:32 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie die falende gewichtsheftster ook gezien, die die muur kopte?![]()
En ga eens aan het werk Jipje![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:32 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie die falende gewichtsheftster ook gezien, die die muur kopte?![]()
En ga eens aan het werk Jipje![]()
Snel afmaken en snel naar huis danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:39 schreef Jipje het volgende:
[..]ik heb geen zin meer en mag eigenlijk al naar huis... maar er moet iets af...
Die 2e staat hierboven denk ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
jah of die van gister met z'n arm uit de kom?
ik zie het jahquote:
whehe zo vet hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
http://useloos.com/mediaplayer/?itemid=1914![]()
![]()
Klaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Snel afmaken en snel naar huis dan![]()
Ik heb nog hete theequote:
Neuh valt wel mee, maar m'n masker is vrolijkquote:
Nooit je masker afdoen dan!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee, maar m'n masker is vrolijk![]()
![]()
Alleen thuisquote:
Vroeg het net al ergens anders:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
meer mensen problemen gehad met op Fok! komen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:33 schreef Breuls het volgende:
Ja, de verbinding met de serverruimte lijkt een beetje te haperen..
Ik slam FM in 3Dquote:
Oops niet gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroeg het net al ergens anders:
[..]
Welke?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
whehe ik heb die mix die hou laatst posten gedownloadook aantal keer zitten luisteren
Uhm zal straks ff voor je zoeken. nu naar huisquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb History Of dance Volume 5 - Happy Hardcore4 CD's met happy hardcore
![]()
Vetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uhm zal straks ff voor je zoeken. nu naar huis
Niks goedquote:
quote:
Succes Deanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Thuis de boel op de spits drijven. Vertellen dat ik al twee weken stiekem een auto heb, en wat meer dingen die me van het hart moeten. Moeders roept altijd dat er niks aan mij deugd, maar heb ook wel wat dingen waar ik het niet mee eens ben.
En dan kijken of ik daarna nog thuis woon of niet.
Succes manquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Thuis de boel op de spits drijven. Vertellen dat ik al twee weken stiekem een auto heb, en wat meer dingen die me van het hart moeten. Moeders roept altijd dat er niks aan mij deugd, maar heb ook wel wat dingen waar ik het niet mee eens ben.
Mja, moest er wel een keer van komen hèquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Daarom misschien ook wel goed om het er eens met hun over te hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:02 schreef The_Dean het volgende:
Maar dan vragen ze er toch om?
Dat is wss ook wel eens nodig..want dan krijg je wel een keer gezegd wat je graag kwijt wilt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom misschien ook wel goed om het er eens met hun over te hebben
Maar ik bedoel: ga niet ruzie maken alleen om het ruzie maken
Welk zelfvetrouwenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:03 schreef Yesse het volgende:
Lijkt me wel erg vervelend als je ouders zo doen, je kunt er een behoorlijk gat van in je zelfvertrouwen krijgen.. Terwijl je juist aangemoedigd moet worden om zo het allerbeste uit je te halen
Ja, ben ook druk op zoek. Snap dat er thuis wat regels gelden, maar zo'n dictatuur hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef Yesse het volgende:
Dean, je was toch sowieso ook op zoek naar een eigen huisje? Misschien ook wel beter voor de relatie met je ouders. Dan hebben ze geen volle controle meer over jou en je spullen (zoals die keer dat je autosleutels weg waren) en heb je misschien wat minder ruzie over zulke dingen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welk zelfvetrouwen
Zo heeft moeders me niet eens gefeliciteerd met mijn diploma. Of mijn baan.
Ben geslaagd, goeie baan, kan een auto betalen, een eigen huis mocht zich wat aandienen... Niks. Geen: leuk jongen, goed gedaan, fijn zo, niks.
Wel jammer hoor. Wij zijn trots op jequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welk zelfvetrouwen
Zo heeft moeders me niet eens gefeliciteerd met mijn diploma. Of mijn baan.
Ben geslaagd, goeie baan, kan een auto betalen, een eigen huis mocht zich wat aandienen... Niks. Geen: leuk jongen, goed gedaan, fijn zo, niks.
Jawel, maar als mijn ouders niet eens een klein beetje trots op me zijn, wie dan wel. Voor mijn gevoel ben ik ook nog nergens. Loop me constant af te vragen wat ik godsnaam moet doen dat wel in goede aarde valt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:dat is niet de manier waarop ouders horen te doen..
Je hebt het ver geschopt dan nog hoorHopelijk zie je dat ook een beetje zelf in
Meen je dat echt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel jammer hoor. Wij zijn trots op je
dat zijn we allemaal denk ik zoquote:
En terechtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat zijn we allemaal denk ik zo
Denk het wel jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat zijn we allemaal denk ik zo
Van wie? Andere mensenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:20 schreef The_Dean het volgende:
Jawel, maar als mijn ouders niet eens een klein beetje trots op me zijn, wie dan wel. Voor mijn gevoel ben ik ook nog nergens. Loop me constant af te vragen wat ik godsnaam moet doen dat wel in goede aarde valt.
Nicequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:26 schreef mash_ het volgende:biw !
is bart hier nogzo ja : Hier http://www.megaupload.com/nl/?d=FM7F1OJK
die mix die jij stuurde!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef Houniet het volgende:
Dean. Komt wel goed schatje
.
" mash_ wat is dat.
Die happy hardcore shizzlequote:
Jaquote:
dan nogquote:
quote:
quote:
je zat nog op pagina 4?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik maar denken dat er niks gepost was
Postzegel moet op de envelop he, en de brief moet in de envelopquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weer terug, ook gelijk ff postzegel op de brief geplakt
Dat niet zozeer, zat naar de namen in m'n myact te kijken. leek niks veranderd te zijn ofzo.. i dunno.. vaagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je zat nog op pagina 4?
Dat deed ik dus altijd verkeerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Postzegel moet op de envelop he, en de brief moet in de envelop
ja, dat had ik gedaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Postzegel moet op de envelop he, en de brief moet in de envelop
idd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:38 schreef Piles het volgende:
Doet me denken aan Bert Visscher die een brief naar z'n ex schrijft: "Ik wilde nog geld meesturen, maar de envelop zit al dicht"![]()
Zal de postbode blij mee zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik eens een niet formele brief op de post doe, dan ga ik de postzegel eens in het midden plaatsen en daar omheen dan het adres
hij doet maar wat moeite voor zijn centenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal de postbode blij mee zijn
die kan 'em niet lezen, dus mogen van die miepjes achter de PC's 'em controleren en doorsturen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Of eigenlijk de postsorteringsmachine
Dat snap ik ook jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die kan 'em niet lezen, dus mogen van die miepjes achter de PC's 'em controleren en doorsturen.
Dat heb ik net gedaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef Houniet het volgende:
Thnx, eerst maar eens even eten maken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaanik ben echt drama in de keuken
Gezonde weerstandquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het was best lekker alleen vlees was nog niet helemaal goed geloof ik
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Houniet het volgende:
Ik ga toch naar Mystery Land![]()
. Moet wel werken voor iemand maargoed
.
Moet je wat bier drinken!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hè
Heb er geen zin in vanavond
Welke ??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ben er ook weer. Straks film kijken
op net 5, geen idee hoe die heetquote:
ik ook, maar daar is ook niets te belevenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef mash_ het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik op hyves zit
Aah okquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
op net 5, geen idee hoe die heet![]()
[..]
ik ook, maar daar is ook niets te beleven
al die boeren bij jou. Kan me heel goed voorstellen dat je die niet wilt kennen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer heel weinig behoefte aan
Nou ik ken een paar boerinnenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
al die boeren bij jou. Kan me heel goed voorstellen dat je die niet wilt kennen.
Maar niet uit omgeving Zierikzee, neem ik aanquote:
Neequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar niet uit omgeving Zierikzee, neem ik aan
quote:
Ken ik er ook niet veel hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar niet uit omgeving Zierikzee, neem ik aan
Pic?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat! ik weet zeker die vind jij ook leuk
Nee die van desiquote:
Ik zie het nog steedsquote:
Uh toch niet de cheerleadingfilm?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uh toch niet de cheerleadingfilm?
Ik ook hoorquote:
quote:
welke?quote:
Sorry.. sinds m'n dutje gaat dat wat minderquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Die kun je winnen als je smst
Wel een beetje opletten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |