quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:53 schreef SweetDisaster het volgende:
Ik had vroeger altijd een beer bij me, en een vriend van mijn vader zij altijd dat hij een mastrubeer was. Ik heb dus altijd gedacht dat dat knuffelbeer betekende.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef Epiphone het volgende:
Ik kwam er pas achter dat W00T eigenlijk betekent 'we own the other team' in het internet jargon. Ik dacht gewoon dat iedereen blij was.
Ik heb dat ook heel lang gedacht! Maar ik vind het niet eens zo'n gekke gedachte. Het klinkt nogal Duits (en het was toch ook ooit Duits).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:49 schreef LaZZ het volgende:
Kwam er afgelopen week, toen ik even in de Vogezen was, achter dat Straatsburg in Frankrijk ligt en niet in Duitsland. Heb nota bene Europese Studies gestudeerd en het Europees Parlement is daar gevestigd.
Daar kwam ik deze vakantie in Frankrijk achter, toen we ons afvroegn waar Kronanbourg vadnaan kwamquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:49 schreef LaZZ het volgende:
Kwam er afgelopen week, toen ik even in de Vogezen was, achter dat Straatsburg in Frankrijk ligt en niet in Duitsland. Heb nota bene Europese Studies gestudeerd en het Europees Parlement is daar gevestigd.
Daar kom ik dus vandaag achterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef Epiphone het volgende:
Ik kwam er pas achter dat W00T eigenlijk betekent 'we own the other team' in het internet jargon. Ik dacht gewoon dat iedereen blij was.
Maar dat is toch ook echt slecht? Of is het een fabeltje...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:23 schreef webmaster.grumpy het volgende:
dat kauwgum doorslikken slecht voor je was
Dat is ook 'slecht'. Je lichaam kan het 'zeer moeilijk' verteren. Dus dat kost heel veel tijd/energie enzo (lijkt me).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:12 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook echt slecht? Of is het een fabeltje...
Nee ok, dat wist ik al, maar ik las het alsof het sarcastisch bedoeld was (en dus niet zo zou zijn)...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is ook 'slecht'. Je lichaam kan het 'zeer moeilijk' verteren. Dus dat kost heel veel tijd/energie enzo (lijkt me).
Maar het is niet levensbedreigend ofzo.
Je lichaam kan het gewoon niet verteren want het is plastic.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is ook 'slecht'. Je lichaam kan het 'zeer moeilijk' verteren. Dus dat kost heel veel tijd/energie enzo (lijkt me).
Maar het is niet levensbedreigend ofzo.
plastic?????? Dit is wel een goede in de categories dingen die je pas jaaaaren later hebt begrepen, dat kauwgum niet van plastics wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Je lichaam kan het gewoon niet verteren want het is plastic.
Dus na een paar dagen poep je het in zijn geheel weer uit.
Ja gom, klopt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:44 schreef Archont het volgende:
[..]
plastic?????? Dit is wel een goede in de categories dingen die je pas jaaaaren later hebt begrepen, dat kauwgum niet van plastics wordt gemaakt.
Meestal is dat arabische gum, natuurproduct bij mijn weten
niet volledig, wel gedeeltelijk, heeft trouwens een laxerende werking, dus teveel van dat goedje gaat er in principe heel goed uitkomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
Maar dat is niet afbreekbaar.
In drop zit toch ook van dat spul? Moet je ook niet teveel van eten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:55 schreef Archont het volgende:
[..]
niet volledig, wel gedeeltelijk, heeft trouwens een laxerende werking, dus teveel van dat goedje gaat er in principe heel goed uitkomen
Ik kom er pas jaren later achter waar jij het over hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:09 schreef Tegan het volgende:
Dat BSc en BA universitaire titels zijn. En als HBO'er je dus bv. B Eng wordt ipv BSc. Wat bizar. Ik dacht dat gewoon iedereen BSc werd ongeacht of het HBO of WO was.
Ik dacht eerst altijd dat het "Fuck The World" betekende.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:09 schreef Tegan het volgende:
Dat hele FTW duurde me ook een tijdje voor ik het snapte.
Ik wist dat het tandem-asser heette, had alleen nooit erbij stil gestaan dat je twee assen hebt (is dus een tandem) en dat het daarom zo heet...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:46 schreef JDx het volgende:
Ik dacht tot vorige week dat een aanhanger met 4 wielen ipv 2 een tandemaster (ik sprak uit: tende-master) was, maar het is natuurlijk een tandem asser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |