you must be kiddin'quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:49 schreef LaZZ het volgende:
Kwam er afgelopen week, toen ik even in de Vogezen was, achter dat Straatsburg in Frankrijk ligt en niet in Duitsland. Heb nota bene Europese Studies gestudeerd en het Europees Parlement is daar gevestigd.
Easyjet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Same here.
Ik meen dat het een ziekenhuisvliegtuig was (wit met oranje) en dat ik de mensen erin kon zien.
Ga je schamen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:49 schreef LaZZ het volgende:
Kwam er afgelopen week, toen ik even in de Vogezen was, achter dat Straatsburg in Frankrijk ligt en niet in Duitsland. Heb nota bene Europese Studies gestudeerd en het Europees Parlement is daar gevestigd.
En wat is voerkuil dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:19 schreef MLI het volgende:
Ik kende sommige woorden alleen in mijn ouders dialect. Ik kwam er pas op mijn 17e achter dat de koele eigenlijk voerkuil is in het Nederlands.
Gebruiken boeren om hun voer voor bijv. koeien in op te slaan. Tenminste, ga er vanuit dat dat bedoeld wordt als er ook over dialect gesproken wordtquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:19 schreef MLI het volgende:
Ik kende sommige woorden alleen in mijn ouders dialect. Ik kwam er pas op mijn 17e achter dat de koele eigenlijk voerkuil is in het Nederlands.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:53 schreef SweetDisaster het volgende:
Ik had vroeger altijd een beer bij me, en een vriend van mijn vader zij altijd dat hij een mastrubeer was. Ik heb dus altijd gedacht dat dat knuffelbeer betekende.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef Epiphone het volgende:
Ik kwam er pas achter dat W00T eigenlijk betekent 'we own the other team' in het internet jargon. Ik dacht gewoon dat iedereen blij was.
Ik heb dat ook heel lang gedacht! Maar ik vind het niet eens zo'n gekke gedachte. Het klinkt nogal Duits (en het was toch ook ooit Duits).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:49 schreef LaZZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |