Mooi zo, bedankt!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:38 schreef Etcetera het volgende:
heb Fokked up Kids uit de OP gehaald
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:48 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Nooit over nagedacht
Wedden dat die kerel pedo is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:53 schreef SweetDisaster het volgende:
Ik had vroeger altijd een beer bij me, en een vriend van mijn vader zij altijd dat hij een mastrubeer was. Ik heb dus altijd gedacht dat dat knuffelbeer betekende.
en die vriend van je vader denkt nog altijd dat het mastruberen ipv masturberen is ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:53 schreef SweetDisaster het volgende:
Ik had vroeger altijd een beer bij me, en een vriend van mijn vader zij altijd dat hij een mastrubeer was. Ik heb dus altijd gedacht dat dat knuffelbeer betekende.
wat een irrii ava.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb serieus ook zoiets. Ik meen echt dat ik van heel laag een vliegtuig over me heen heb zien vliegen. Zo dicht dat ik de letters er vanaf kon lezen maar het is inmiddels 10 jaar geleden. Laatst dacht ik eraan en eigenlijk vliegen ze niet zo laag, heb ik het gedroomd?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:30 schreef JDx het volgende:
Over als kind zijnde gesproken, ik was vroeger een keer bij mn oma aan het spelen bij de vijver en toen kwam ik thuis en zei ik, er vloog een vliegtuig heeeeel laag over, zo laag dat ik die draaidingen aan de onderkant kon zien in de vleugels.
Pas jaren later, eigenlijk pas 3/4 jaar geleden, dacht ik, zulke vliegtuigen bestaan helemaal niet, ik twijfel nu of het misschien een droom is geweest.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat lieveheersbeestjes werden geboren in de knopjes van een struik naast ons huis. Want daar had ik er ooit één in gevonden. Later nog vele knopjes opengepulkt, maar nooit een lieveheersbeestje gevonden
Ok. Maar dr zit ergens een foutje dan want Kristel zit steeds weggeblokt te worden door een half beige schermpje.quote:
Dat lijkt me nou typisch een backroniem.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:35 schreef Nr.G het volgende:
Een fooi in een restaurant noem je ook wel tip. Dat blijkt dus een afkorting voor 'to improve politeness" te zijn.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:35 schreef Nr.G het volgende:
Een fooi in een restaurant noem je ook wel tip. Dat blijkt dus een afkorting voor 'to improve politeness" te zijn.
Hm, dat schijnt wel opvallend vaak voor te komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:32 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb serieus ook zoiets. Ik meen echt dat ik van heel laag een vliegtuig over me heen heb zien vliegen. Zo dicht dat ik de letters er vanaf kon lezen maar het is inmiddels 10 jaar geleden. Laatst dacht ik eraan en eigenlijk vliegen ze niet zo laag, heb ik het gedroomd?
Datzelfde heb ik ook met een glijbaan bij 't zwembad op de camping waar er ook heel dichtbij een vliegtuig overheen kwam.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:32 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb serieus ook zoiets. Ik meen echt dat ik van heel laag een vliegtuig over me heen heb zien vliegen. Zo dicht dat ik de letters er vanaf kon lezen maar het is inmiddels 10 jaar geleden. Laatst dacht ik eraan en eigenlijk vliegen ze niet zo laag, heb ik het gedroomd?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik kwam er net achter na een keer er wel werkelijk over na te denken dat
CW: Clockwise
en
CCW: Counter clockwise
betekenen in P.S.. Daarvoor moest ik altijd raden en was het een verrasing welke kant het plaatje op ging draaien.
Op zich logisch die afkoringen.
Waar kom je dat ooit tegen dan cw?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:40 schreef OldJeller het volgende:
Ik kwam er net achter na een keer er wel werkelijk over na te denken dat
CW: Clockwise
en
CCW: Counter clockwise
betekenen in P.S.. Daarvoor moest ik altijd raden en was het een verrasing welke kant het plaatje op ging draaien.
Op zich logisch die afkoringen.
Dromen kinderen misschien automatisch over vliegtuigen of is het echt gebeurd? Als het een droom is, waarom zo realistisch "imo"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik ook met een glijbaan bij 't zwembad op de camping waar er ook heel dichtbij een vliegtuig overheen kwam.
Ben nog nooit op een camping geweest met een gljibaan in een buitenbad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |