Ik kwam er laatst achter dat ze Stonehenge een flinke tijd geleden stiekem hebben rechtgezet. En niet eens helemaal goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:31 schreef Geerd het volgende:
Ik zit net de quest te lezen, en kom er net achter dat stonehenge in engeland staat en niet in Frankrijk wat ik dacht
Nouja. Dat het gewoon een (roep/)kreet is. Dus net als 'yeah' ofzo. En niet zoals wtf/btw enzo nog een betekenis verder heeft...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Is toch For the Win? Dat als Nederland bijv. gewonnen heeft van Italie dat je volgende dag in je msn zet: Holland FTW! Ofzo???
zo heb ik die naam ook nog nooit eerder bekeken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:04 schreef GrupoBalanca het volgende:
Toen ik met mijn vriendin samen met nog wat vrienden naar The Dark Knight waren geweest.. begreep m'n vriendin pas (na de film) dat The Joker gewoon van 'Joke' komt.. had ze echt nooit bij stil gestaan.
Omdat ze Joker gewoon altijd in het nederlands uitsprak
Nu je het zegt! Nooit over nagedachtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zo heb ik die naam ook nog nooit eerder bekeken.
en pas kort geleden kwam ik ook erachter dat popcorn niet zomaar een naam is
Mooi zo, bedankt!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:38 schreef Etcetera het volgende:
heb Fokked up Kids uit de OP gehaald
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:48 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Nooit over nagedacht
Wedden dat die kerel pedo is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:53 schreef SweetDisaster het volgende:
Ik had vroeger altijd een beer bij me, en een vriend van mijn vader zij altijd dat hij een mastrubeer was. Ik heb dus altijd gedacht dat dat knuffelbeer betekende.
en die vriend van je vader denkt nog altijd dat het mastruberen ipv masturberen is ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:53 schreef SweetDisaster het volgende:
Ik had vroeger altijd een beer bij me, en een vriend van mijn vader zij altijd dat hij een mastrubeer was. Ik heb dus altijd gedacht dat dat knuffelbeer betekende.
wat een irrii ava.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |