Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lieveheersbeestjesquote:De meeste lieveheersbeestjes leven ongeveer een jaar. Het aantal stippen zegt dus niets over de leeftijd. De kleur en de vlekken op de dekschilden spelen wel een belangrijke rol bij het op naam brengen van de verschillende soorten lieveheersbeestjes.
Dat had ik veelste vroeg door en vond het daardoor een enge serie.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Dat Dolf in Alfred Jodokus Kwak, Hitler moest voorstellen (kwam ik 2 jaar geleden achter) En dat eigenlijk het hele verhaal over de duitsers ging
Vond het ook altijd wel eng, terwijl ik niet door had waar het nou eigenlijk over ging.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat had ik veelste vroeg door en vond het daardoor een enge serie.
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 13 september 2008 04:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Dart pipi langkous helemaal niet nederlands was
Zweedsquote:
Ja er werd je al heel jong ingestampt hoe erg het was om zonder reden opgepakt te kunnen worden enzo... politiek incorrecte kutserie voor kinderenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond het ook altijd wel eng, terwijl ik niet door had waar het nou eigenlijk over ging.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond het ook altijd wel eng, terwijl ik niet door had waar het nou eigenlijk over ging.
Die ken ik dan weer welquote:Op woensdag 17 september 2008 20:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dit meen je niet.
Astrid Lindgren enzo.
Ik heb trouwens het idee, dat je een bepaald soort mens moet zijn om dat soort dingen echt eng te vinden, ik kon sommige dingen echt eng vinden vroeger terwijl anderen er niet bij stil stonden en het gewoon zagen als een tekenfilmpje of kinderserie.quote:
Die heeft Pippi Langkous geschreven. Dat weet je. Dan wist je blijkbaar niet dat Astrid Lindgren uit Zweden kwam, of... waar ging het fout?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:25 schreef -J-D- het volgende:
Worden ze wakker op hun verjaardag, PLOEP... stip erbij
Zou wat zijn...
Haha, dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:05 schreef Roosje11 het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat mensen die andere talen spraken het alfabet gewoon anders gebruikten.ik dacht gewoon dat de woorden hetzelfde waren, even lang enzo, maar gewoon andere letters gebruikten. wat voor ons de a was bijv, was voor engelsen de c ofzo...geeeeen idee hoe ik ooit bij die logica ben gekomen.
Ik was er in ieder geval van overtuigd en dacht daardoor ook dat t leren van talen wel heel makkelijk moest zijn, want je moest alleen even hun 'andere' alfabet uit je hoofd leren.
Wanneer kwam je daar achter?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:16 schreef Daverz het volgende:
Dat het woord elftal zo heet omdat het ELF spelers zijn. Ik dacht vroeger altijd dat het gewoon een ander woord was voor 'team' of 'groep'. De link met het aantal spelers legde ik pas later
Of het orginele van Mike Oldfield.quote:Op maandag 1 september 2008 15:59 schreef Goodbye het volgende:
Oké, ik ben er net achter gekomen dat het 'het is nu eng en spannend' muziekje uit Bassie & Adriaan de soundtrack van the exorcist is
Vandaar die; had.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:10 schreef denthemen het volgende:
Ik had ooit een pleegbroertje van 10 die dacht dat hij zijn adem in moest houden als hij iemand in een rolstoel zag, anders kreeg hij 't ook. Was wel lachen dat ik hem toen meenam naar rolstoelhockey, waar dus 50 mensen in een rolstoel rondrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |