Ja daarom dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Freecell is een bolletjeHeb je de foto niet gezien?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:28 schreef Vork het volgende:
Dat dressuur is toch wel de meest suffe 'sport' ooit. Daarmee moet ik toch wel zo in slaap kunnen vallen.
Als het makkelijk was geweest, dan had er nooit echt een sportief element in kunnen zitten. Olympischespelentechnisch gezien dan. Maar moeilijk of niet. Het is suf om te zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:30 schreef Leintjeuh het volgende:het is best verdomd moeilijk om voor elkaar te krijgen
Ja, en PF ookquote:
so truequote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:28 schreef Vork het volgende:
Dat dressuur is toch wel de meest suffe 'sport' ooit. Daarmee moet ik toch wel zo in slaap kunnen vallen.
kan iemand mij uitleggen wat er zo leuk is aan Kate Nash?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het accent leuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
kan iemand mij uitleggen wat er zo leuk is aan Kate Nash?
't is echt de meest erge Ally McBeal / Bridget Jones / Desperate Housewives muziek ever
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat luchtje van steer is lekker
Doe je deze naar je zus op of naar stipjes?
Mja, eigenlijk is dat natuurlijk niet helemaal correct: jij hébt een bolletje, je bent er geen. Then again, PF is ook niet bepaald een dikkerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, en PF ook
Ik moest ook 2x kijken, maar het is meervoud. Wij zijn allebei bolletjes. Zoiets
Deze is wel makkelijk te zingenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb in de karaokebar om de hoek bij CF en Los geprobeerd Foundations te karaoke'en, maar dat is dus volledig onmogelijk!En dat lag echt niet alleen aan mijn zangtalent.
Het was eigenlijk vorige weekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Aaah, je pappa is lief tegen je vandaag, PF.
Ah, eroverheen gelezen.quote:
*Kuch...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb in de karaokebar om de hoek bij CF en Los geprobeerd Foundations te karaoke'en, maar dat is dus volledig onmogelijk!En dat lag echt niet alleen aan mijn zangtalent.
eBay.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb jij ervoor betaald, Steer?
Hij ruikt echt lekkerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, eroverheen gelezen.
Um. Nou. Eh. Deze heb ik nooit gedragen op een 'date' (die dus geen dates waren) met stipjes, maar wel de laatste keer toen we met z'n allen van toneel uit eten gingen.
Maar hij is leuk en licht genoeg om te dragen bij leuke familieaangelegenheden in de zomer.
Het lekkere aan dit geurtje is dat het een soort Kir Royal / Crème de Cassis-noot heeft van de zwarte bessen. En het einde van de geur (na 4-6 uur) is ook mooi met musk en ambergris. Niet heel veel andere geuren hebben dat, omdat ambergris nogal duur is qua productiekosten. Daarom kost het geurtje ook 125 EUR voor 75 ml bij Skins.
Jou verleiden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nu willikemintecht
steer wat doe je
Deze doet me denken aan een houten kast met linnengoed in een zomers vakantiehuis.quote:
Dat snap ik. Maar vertel 's?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
eBay.![]()
![]()
Maar nog steeds 3x zo duur als mijn andere geurtjes gemiddeld.
Deze was dus zonder dop, tester.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar vertel 's?
Ik kan nooit geurtjes vinden op eBay. Alleen zonder dop. Maar dat vind ik stom.
Nee, dat zijn dus juist allemaal die testers zonder dop.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die kun je er toch in de winkel aftrekken?
Nieuw, in plastic.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
hm, da's wel *heel* goedkoop. Tweedehands of zonder dop?
Anna Nalickquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
deze zingt ook wel makkelijk mee (voor mij) en ik kan echt niet zingen
quote:
Ja, sorryquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij ken ik dat liedje via de SC
Ja die is ook leuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:19 schreef octopussy het volgende:
oh ik denk dat liefhebbers van Anna Nalick Sara Bareilles ook wel kunnen waarderen
Nah, de dop is niet luchtdicht, de verstuiver wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou bang zijn dat een geurtje sneller verflauwt, zonder dop
Creed? Ik zou er niet op rekenen.quote:Zouden de retailprijzen in de UK ook voordelig zijn voor bijv. Creed?
Tja, mazzelpik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nieuw, in plastic.
De anderen moesten er 40-60 voor betalen. Maar omdat ze nog 1 iemand nodig hadden mocht ik em voor 20. Of 30. Weet niet meer precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |