quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:40 schreef Liejannuh het volgende:
Zo! Net al mn verlof in het systeem hier gezet (was niet eenvoudig!) en ik krijg nog 72 uur uitbetaald.![]()
En dan heb ik nog even 3 weken opgenomen vanaf 25 augustus.
nee naar een stomme intro van voeding & de aloquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar zou je toch ook gewoon heen gaan?
Ik wil ook mee naar Tezzquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
Euh, wij gaan 's morgens richting Veldhoven, mss nog even zwemmen, etentje is om een uur of twee... Denk dat we het pas na vijven kunnen maken om te vertrekken. En dan bij Tezz op de theeLekker open dus; jij nog afwijkende plannen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:Er is er een jarig hoera, hoera, dat kan je wel zien dat is....
![]()
Anthraxx
![]()
[ afbeelding ]
Over een paar maanden.quote:
Misschien kom je mijn zus nog tegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Over een paar maanden.Naar Japan denk ik.
Ja, dat was het plan ookquote:
Oh okee.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat was het plan ookJe denkt toch niet dat we daarna nog gaan terugrijden om jou op te halen? :")
Roze, paars, poppen, plastic paardjes?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh okee.
Ik zal vanmiddag (nog steeds nekpijn) of morgen dan even wat presentjes halen in de stad. Kunnen niet met lege handen aankomen he. Zullen we nog wat voor Bente meenemen en zo ja, wat? Wat koop je voor 7 jarige meisjes?
![]()
D_H nog tips?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Roze, paars, poppen, plastic paardjes?
Op bezoek bij Tezz en daarna een weekendje op bezoek bij CF en Los inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat gaan jullie doen?
Tezz vindt dat vast een erg geschikt kadoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Roze en genoeg paardjes beschikbaar
Vast wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tezz vindt dat vast een erg geschikt kado
B. is 6 hoor, volgens mij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
Disney is toch sowieso goed bij meisjes van 5?
Gisnep!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
Disney is toch sowieso goed bij meisjes van 5?
Freecell is een bolletjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:06 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemiddag
euhm Freecell zijn>? Haar toch >?
Ik doe van alles, maar momenteel voornamelijk reclameartikelen jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oja jij deed die reclame aanbiedingen of zo? En dit keer met winnie zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |