quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:29 schreef Apropos het volgende:
Of was het nou Slayer?
quote:Toch kan niet ontkend worden dat de Russische revolutie enig goeds gebracht heeft.
quote:Bijna iedereen gelooft dat massaproductie tot grauwe eenvormigheid leidt.
quote:Je hoort vaak de woorden ‘wetenschappelijke methode’. Daardoor wordt de indruk gewekt dat er een wetenschappelijk methode bestaat.
quote:Er is nauwelijks een zichzelf respecterende intellectueel in de westerse wereld te vinden, die niet gelooft dat vele in dromen, beeldende kunst en literatuur voorkomende potloden en andere langwerpige dingen fallische symbolen zijn.
Hij is boos dat ik niet ben ingegaan op z'n pikante PM.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:14 schreef Aoristus het volgende:
huh, stond hier niet net iets van Jehan
Je moet wel een beetje met 'm meebuigen, vind ik. Hij is al zo stugquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij is boos dat ik niet ben ingegaan op z'n pikante PM.
Wat een smerige suggestie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje met 'm meebuigen, vind ik. Hij is al zo stug
ik doe niet zoveel aan pmquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een smerige suggestie.
Zolang hij maar niet terugkomt naar Nederland.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar zal StefanP niet blij mee zijn.
kweenie, de krant kopt dat ze van een trendsetter een trendvolger is geworden. Dat betekent in de regel dat ze crappy bandjes gaat imiteren geloof ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zou ze voortaan eindelijk zwijgen?
Die kruisigingsact was ook al niet origineel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
kweenie, de krant kopt dat ze van een trendsetter een trendvolger is geworden. Dat betekent in de regel dat ze crappy bandjes gaat imiteren geloof ik.
Maar goed voor de EO. Pretty boy Arie Boomsma stond op zijn achterste benen toen dit dreigde te gebeuren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kruisigingsact was ook al niet origineel.
Dat "Jezus is cool" figuur is een van de weinige mensen die ik echt niet kan uitstaan. Dan nog liever Knevel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar goed voor de EO. Pretty boy Arie Boomsma stond op zijn achterste benen toen dit dreigde te gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |