ow is het weer zo ver stom dingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
Hihi...
* vamperotica mompelt iets over inbox en vol enzo....
Kijk, daar heb ik nou totaal geen last van.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
Hihi...
* vamperotica mompelt iets over inbox en vol enzo....
vergeet de verstuurde berichten dan ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:18 schreef nokwanda het volgende:
Of gewoon je inbox regelmatig legen
Goeiemorgen
Klopt ja. Duurde hier ook even voor ik dat door hadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vergeet de verstuurde berichten dan ook niet
ik dus ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt ja. Duurde hier ook even voor ik dat door had
Halleuhquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:06 schreef Topspin het volgende:
Nog ff en ik heb de 70 in zicht
Dan is het wel 79 maar een mijlpaal sinds jaren. Ben benieuwd hoe het is om de 79 te zien als ik op de weegschaal ga staan, eerst een 9 toen een 8 en dan een 7, het hoeft geen 6 te worden. Geen obsessie maar gewoon omdat ik een tijd 93 gewogen heb
Goede middag iedereen overigens
Met dit tempo wel jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef ToT het volgende:
Waar woon je ergens?
Zo, nummertje 207 alweer?
Ik denk dat we volgende week vrijdag dit topic wel hebben ingehaald met de "Al het occulte is Luciferiaans"-reeks!
Volgens mij is het occulte topic de slowchat geworden meer en meerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef ToT het volgende:
Waar woon je ergens?
Zo, nummertje 207 alweer?
Ik denk dat we volgende week vrijdag dit topic wel hebben ingehaald met de "Al het occulte is Luciferiaans"-reeks!
Het is ook een poosje erg rustig geweest in de SCquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:45 schreef Topspin het volgende:
[..]
Volgens mij is het occulte topic de slowchat geworden meer en meerEr wordt daar toch behoorlijk wat af geslowchat ook
Senesta goede middag( ik weet dat het avond is dus
)
Lang niet meer gezien ook hier
Tsja, de trein stopt er he...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:48 schreef ToT het volgende:
Den Helder? Nee in dat gehucht ben ik niet echt bekend!
Oewww, kinky nickquote:
Vanaf Nijmegen gaat er zelfs een rechtstreeks naar toe. Ik heb het zelf nog nooit gedaan trouwens. Ik kom niet verder dan Amsterdam.quote:
Dan blijf je spelen ipv te gaan slapen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Topspin het volgende:
Ik ga slapen
Morgen reageren verder op reacties verder reacties.
[ afbeelding ]
Deze morgen bestellen omdat ik benieuwd ben naar het effect op een donkere slaapkamer tijdens nachtelijke uurtjes niet kunnen slapen, lichteffecten en dan muziek opzetten in het duister.
Big trouble in little china kijk ik morgen af. Tijd om richting dromenland te gaan
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan blijf je spelen ipv te gaan slapen.
Koop een houten hamer en geef jezelf iedere avond een cola-tic
Je schenkt een glas cola in, zuipt het op en tikt jezelf dan met een houten hamer op je kop tot je sterretjes ziet. Slaap je verrukkelijk van.
als in: van binnenuit asfalteren?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:39 schreef ToT het volgende:
Niet vergeten je longen te behandelen he!
Was mijn longen aan het behandelen door de handen op de borst te leggen boven de longen maar kreeg toen steken in de rug alsof de longen aan het protesteren waren, kan een bijverschijnsel zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:39 schreef ToT het volgende:
Niet vergeten je longen te behandelen he!
Laat de whisky smaken en sweet dreamsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:40 schreef ToT het volgende:
Ik drink mijn whiskey'tje nog ff op en dan ga ik ook slapen.
Trusten folks!
Welterustenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb geen extra tic nodig. ik heb er al meer dan genoeg. Ik ga dus zo naar mijn bedje. Welterusten.
Dat is een hele goede van jou, mijn wierrook is ook op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:03 schreef Topspin het volgende:
Wil wierrook gaan kopen en nieuwe kleren maar weet niet of de winkels open zijn nu, 0900 was het vroeger maar dacht dat het nu 10:00 is.
Winkel was dus om 0900 open waar de wierrook te krijgen is, ff op internet opgezocht. Heb 10 doosjes verschillende soorten wierrook gekocht plus nog een dromenvanger uit mexicoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is een hele goede van jou, mijn wierrook is ook op.
Ik rij wel even naar het tuincentrum, daar hebben ze van die flesjes waar je stokjes in moet steken als luchtverfrisser. En die ruiken geweldig![]()
Oh en Goedemorgen![]()
Ik gok trouwens wel om 10:00.
Edit: 09:00 uur dushttp://www.lifeandgarden.nl/vestigingen/?page=detail&id=252
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:37 schreef Rimpelhond het volgende:
Nok... wat een zonde dat Thomas weg moet...
het is zo'n mooie en lieve kat!
alhoewel ik mij wel in zijn formaat verslikte toen ik hem irl zag
Ik vind het ook echt heel erg jammer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:37 schreef Rimpelhond het volgende:
Nok... wat een zonde dat Thomas weg moet...
het is zo'n mooie en lieve kat!
alhoewel ik mij wel in zijn formaat verslikte toen ik hem irl zag
Die tweedequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:59 schreef ToT het volgende:
Bekendere voorbeelden (achter linkjes om het hier niet vol te spammen)
http://www.fbipigeons.com/BIG_CAT.jpg
http://www.breaktaker.com/albums/pictures/animals/BigCat.jpg
http://www.pantherkut.com(...)007/06/fat_cat_4.jpg
http://www.funnydog.net/images/poza-fatcat.jpg
http://crazy-frankenstein(...)es/white-fat-cat.jpg
(Minder bekend. Lekker satanische blik trouwens!)
Satya natural agarbatti.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:34 schreef ToT het volgende:
Topspin, welke soorten heb je allemaal gekocht?
Ik heb een rem de laatste tijd, af en toe lijk ik te verdwijnen richting een compleet andere realiteit zonder dat het psychotisch is direct maar dan lijkt het illusie te worden allemaal maar merk ik dat het te heftig wordt dan keer ik direct terug wat me eerst niet lukte.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:51 schreef ToT het volgende:
Drakenbloed heb ik hier ook liggen.Is wel fijn ja.
Dagdromen is fijn, je kunt het als een vorm van mediteren zien, maar laat je niet te veel meeslepen he!
Heeft jouw hubby mijn nageslacht iets per post gestuurd?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeft jouw hubby mijn nageslacht iets per post gestuurd?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeft jouw hubby mijn nageslacht iets per post gestuurd?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:19 schreef ToT het volgende:Okee ik loop niet zo HEEL veel rond te neuzen dus ik weet ook nog niet wie wie is, maar die nickname en dat onderschrift vind ik dus geniaal in z'n duidelijkheid!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:17 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
![]()
ennuhhhh check vooral die postzegel!!!
ow jaaaaaa, gaaaf zegelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:17 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
![]()
ennuhhhh check vooral die postzegel!!!
quote:
En je kent mijn moeder nieteensquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:01 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
Nu heb ik dat beeld de komende uren op mijn netvlies, bedankt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:19 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
het zijn de rollators die me storen...
De kunstheup en -gebit niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:19 schreef Hondestrijkijzer het volgende:
[..]
het zijn de rollators die me storen...
Boh, not a chance.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:58 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hij moet het nog wel tot de legitieme leeftijd in de kast laten liggen he
en jij bent bijna 40.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:24 schreef nokwanda het volgende:
mijn moeder heeft da heul nog nie.
Die is maar 20 jaar ouder dan ik
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:31 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
en jij bent bijna 40.
Says something doesn't it.
![]()
![]()
![]()
Sorry.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:58 schreef Rimpelhond het volgende:
dan doe ik met je mee....
droge rommel woonkamer weghalen
afwassen
kinderen de vloeren van hun slaapkamers speelgoedvrij laten maken
én hun bed netjes leggen.
stofzuigen op alle drie de verdiepingen
dweilen op alle drie de verdiepingen
sifon in de badkamer herstellen
wc bling bling maken
ondertussen 4 koters en mijzelf vlug douchen en aankleden...
mwoah....ga ik dat redden in 1,5 uur?
Wat ga je doen dan, dat alles zo netjes moet zijn in een korte tijd?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:55 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
zooooo wat ben ik blij dat ik nog niet gedouched heb'.
Ik heb het wárm!!
Maar ik ben al wel heel erg opgeschoten, het loopt zomaar ondanks de afstoffen, stofzuigen ,dweilen...nu voetjes van de vloer houden tot het droog is
boven is ook al gezogen én opgeruimd én de bedden...
alleen nog dweilen op 2 verdiepingen en dan de badkamer en wc
behapbaar behapbaar
Net als een boeddha?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:14 schreef nokwanda het volgende:
men zegt dat je een dromenvanger moet krijgen en niet zelf moet kopen
Wist ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:14 schreef nokwanda het volgende:
men zegt dat je een dromenvanger moet krijgen en niet zelf moet kopen
Die laatste tussen haakjes snap ik niet. Maar ik ben er natuurlijk nu wel nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:31 schreef ToT het volgende:
Fijn!
Net 2 uur lang mjin huis zitten boenen en opruimen enzo voor die bezichtiging, komen die mensen niet eens opdagen!
(En nee; ik ga hier geen flauwe opmerking over plaatsen dat betrekking heeft op een topic hier in TRU!)
Zal zodra het zover is jou eens vragen naar een adres of persoon die een kat weet of heeft die bij me pastquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:53 schreef nokwanda het volgende:
Katten hechten vaker aan mensen dan men denkt. Dat wil ook zeggen dat de meeste katten geen allemansvriendjes zijn en op straat zomaar naar iedereen toekomen. Die heb je er wel bij, maar de meesten niet en dat zijn dan thuis toch ook vaak kroelers.
Als je en kat neemt kun je er altijd eentje zoeken die gewend is om binnen te zijn.
De asiels zitten er vol mee. En vraag het me tegen die tijd nog een keer. Mensen weten me meestal wel te vinden met de vraag of ik mee kan denken in het vinden van een ander thuis voor een kat.
Dit is wat ik bijna iedere dag zou moeten doen (of om de dag)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan, dat alles zo netjes moet zijn in een korte tijd?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:55 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Dit is wat ik bijna iedere dag zou moeten doen (of om de dag)
ik heb hoer verdorie 2 honden een kat, 4 kinderen en een vent die voor 10 telt rondbanjeren...
als ik één dag..(zoals gisteren) niets doe dan moet er echt opgeruimd worden en in ieder geval de vloeren plus wc gedaan worden.
druk huishouden met veel kleine kindjes = heel veel werk
(en vanmiddag had ik weer andere zaken te doen... dus ik heb me echt te pletter gezweet vanochtend)
kan me jou ook niet helemaal zonder balkon / tuintje voorstellen eigenlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:59 schreef Topspin het volgende:
Inderdaad Drac
Zolang er ergens speling is om iets te kunnen vinden en zoeken is het goed, tis geen onmogelijke situatie maar volgens mij heb je wel gelijk dat het niet makkelijk is om iets te vinden. Ben dan niet super kieskeurig op dit moment, zolang het maar geen extreme geluidsoverlast is waar ik mee te maken krijg en een balkon of klein tuintje wil ik dan ook.
Ken ook appartementen waar er geen balkon is en dat lijkt mij dus persoonlijk verschrikkelijk in de zomer.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me jou ook niet helemaal zonder balkon / tuintje voorstellen eigenlijk
Niet eens zo'n slecht ideequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:06 schreef Rimpelhond het volgende:
Ga parttime op de camping wonen...
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:01 schreef Rimpelhond het volgende:
Barra en ToT,
jullie vakantie is voooooorbijjjjjjjj..............
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:55 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Dit is wat ik bijna iedere dag zou moeten doen (of om de dag)
ik heb hoer verdorie 2 honden een kat, 4 kinderen en een vent die voor 10 telt rondbanjeren...
als ik één dag..(zoals gisteren) niets doe dan moet er echt opgeruimd worden en in ieder geval de vloeren plus wc gedaan worden.
druk huishouden met veel kleine kindjes = heel veel werk
(en vanmiddag had ik weer andere zaken te doen... dus ik heb me echt te pletter gezweet vanochtend)
hoi barra!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Het spectakel is weer terug!
ik heb jullie gemist!
Alles is weer terug!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
is alles alweer terug?
of je bedoelt de andere rest
Ghehehe.... Mick ben ik nog nie zo vaak tegen gekomen...Maar Bo en Sem wel...Zeiden we eerst toch ook altijd....? We wilde eik honden, dus hebben we jullie maar namen gegeven die voor jongens, meisjes en honden konden....quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:33 schreef draculettetje het volgende:
nog laatse dagje vakantie voor hem en mick
ow sorry maar ik heb van de week echt nog een beetje moeten lachen, was bij editie nl favoriete huisdier namen en de top 5 van kat of hond da weet ik niet meer zaten in: bo, mickie en luna
Goed dat je het er even bij zegtquote:
Gheheheh dat het schijnbaar van veel kanten nogal eens gevraad wordt....quote:
voor jou ja, maar niet voor mij ha haquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gheheheh dat het schijnbaar van veel kanten nogal eens gevraad wordt....
Veeeeel te vroeg. Was al om 6 uur wakkerquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:27 schreef ToT het volgende:
Môgguh folks, wat zijn jullie er weer vroeg bij!
hehe had het ff gezegt dan had ik een slof voor je meegenomen droompjequote:Op zondag 17 augustus 2008 14:17 schreef Topspin het volgende:
Welcome back from vacation Barra
Hier is alles zondagsachtig, straks ff sigaretten kopen plus wat aquarius plus een zakje winegums. Voortaan mezelf eraan herinneren dat ik genoeg sigaretten moet hebben voor de zondag.
mooi nokje!quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:03 schreef nokwanda het volgende:
Net een paar leuke foto's geupload waarvan ik er twee ook maar hier plaats.
Ik zat te schilderen aan mijn doek (twee dagen geleden, dus ik ben nu iets verder) en Merlijn zat te kijken en bleef kijken. Wel een uur lang.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi zo te zien dat schilderij met je typische eigen stijl ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:03 schreef nokwanda het volgende:
Net een paar leuke foto's geupload waarvan ik er twee ook maar hier plaats.
Ik zat te schilderen aan mijn doek (twee dagen geleden, dus ik ben nu iets verder) en Merlijn zat te kijken en bleef kijken. Wel een uur lang.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je hebt in ieder geval weer wat terweeg gebrachtquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:27 schreef nokwanda het volgende:Ik hoor het morgen wel weer
Ik lig hier in een deuk
Dan krijg je een soort Mini en Maxi effect. RH en ik in dezelfde droomquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:30 schreef Topspin het volgende:
Morgen zeker een verslag van mijn dromen, denk wel dat het kan helpen dat van te voren bezig zijn met wat ik ga dromen zodat mijn droom alvast in werking wordt gezet voordat ik uberhaupt onder zeil ben
Dus wie weet Rimpelhond ook maar alvast erbij verzinnen met camera om de droom perfect en compleet te maken
aha bedankt!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:30 schreef nokwanda het volgende:
Onbedoeld effect.
Te weeg brengen is het.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan krijg je een soort Mini en Maxi effect. RH en ik in dezelfde droom
Was buurman bezopen toen ofzoquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:33 schreef draculettetje het volgende:
ow trouwens de buurman begon vorige week nog dat ie waarschijnlijk niet zo'n goed beeld bij 1 van mijn gasten zou hebben achter gelaten ha ha
Kan gebeurenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:37 schreef draculettetje het volgende:
neuj zei iets nogal onbenulligs wat erg misplaatst was
Vanwaar die onzekerheid of je het goed zegt?quote:
quote:
Jij was erbij dus ook toen de buurman aan het raaskallen was ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zegt het heerlijk eufemistisch.
Hij zei iets racistisch dat erg misplaatst was. En dubbelop misplaatst was.Maar dat geeft niets, want ik gun hem een prachtige gitzwarte of mooi goudbruine schoondochter
Hij raaskalde tegen mijquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:40 schreef Topspin het volgende:
[..]
Jij was erbij dus ook toen de buurman aan het raaskallen was ?
sollyquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:41 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er niet helemaal bij heb zelf eufemistisch opgezocht in de vandale!
Dat heb je wel vaker bij buren volgens mijquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:41 schreef draculettetje het volgende:
trouwens die buurman is toch niet helemaal mijn ding hoor
Nee, dat zou een mooie wezen. je bent net getrouwd en bovendien... hij is van de buurvrouw.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:41 schreef draculettetje het volgende:
trouwens die buurman is toch niet helemaal mijn ding hoor
ja dat op zich vond ik dan wel weer grappig maar ik had het ook niet erg gevonden als je hem een trap tegen zn achterste oid had verkochtquote:
Kan me dan weer een beetje voorstellen hoe JIJ erop reageert, als een felle heksquote:
Ik ben zelfs mierzoet gebleven en heb gelachen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef Topspin het volgende:
[..]
Kan me dan weer een beetje voorstellen hoe JIJ erop reageert, als een felle heks![]()
Sorry voor heks, is niet zo bedoeld maar soms kom je wel over als witchie bitchy
Jij komt hier in ieder geval vaker over als iemand waar je maar beter geen woorden mee kunt krijgen want je wordt zo onder tafel geluld als een alcoholist waar je een tequila zuip-schuit-wedstrijd mee gaat doen die je onder tafel zuipt terwijl je zelf nog nooit iets gedronken hebt in je leven.
Het ging dus erom dat EW gekleurd is en dat die man opmerkingen maakte eroverquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben zelfs mierzoet gebleven en heb gelachen.
En daarna heb ik hem toegewenst wat ik eerder schreef: dat ik hem een prachtige zwarte schoondochter (voor zijn blanke dochtertje dat nooit met een zwarte mocht thuiskomen) toewenste ipv een blanke man.
En EW wist van niets. Die stond er gelukkig niet bij.Maar later zat ik met die buurman en twee buurvrouwen aan tafel (een leuk stelletje, die twee dames) toen EW er ook aan kwam. Hij stelde zich voor voor hij ging zitten. Intern lag ik echt dubbel. Ik dacht: nou meneer.... nu schaam je je pas echt.
Waarom geen schoonzoon....quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zegt het heerlijk eufemistisch.
Hij zei iets racistisch dat erg misplaatst was. En dubbelop misplaatst was.Maar dat geeft niets, want ik gun hem een prachtige gitzwarte of mooi goudbruine schoondochter
Omdat ie ook met een scheef oog naar de lesbische buurvrouwen keek die er ook bij stonden.quote:
Die zijn geweldigquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:03 schreef draculettetje het volgende:
tis gewoon een stomme buurman
de buurvrouwen daarentegen!
Sommige mensen denken denk ik niet na wat ze zeggen en hebben een zogenaamde hekel aan gekleurde mensen zonder enig besef over wat ze nu daadwerkelijk ervan vinden. Denk dat weinig mensen diepgewortelde hekel hebben aan zwarte mensen zoals jij ze zwart noemen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef nokwanda het volgende:
EW's vader is Zuid Afrikaan.
Nee, hij had het niet over EW. Hij zei, eigenlijk zonder aanleiding om het daarover te hebben, dat hij niet wilde dat zijn dochter, die nu nog klein is, zou thuiskomen met "zo'n vieze zwarte".
We hadden het over pubers en die levensfase.
Maar hij had ons dus niet samen zien aankomen en had dus blijkbaar niet gezien dat ik een donkere zoon heb.
Het gebeurt wel vaker dat mensen mijn kleur zien en denken dat soort opmerkingen te kunnen maken. Daar benik natuurlijk niet zo dol op. Het raakt mijn eigen familie en mensen waarvan ik hou. Maar ik heb wel geleerd om daar niet gelijk met een machette op in te hakken, maar om mijn scherpe tong snijdender te gebruiken.
Ow, ga over dat laatste nou NIET dromen, he. Ben je zo je ODOL weer kwijt.
Ghehehehe...Da bedoelde ik eik juist pcies enzo....Ik had alleen zijn dochter mannelijk gemaakt.....quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat ie ook met een scheef oog naar de lesbische buurvrouwen keek die er ook bij stonden.
ik had je helemaal niet gezien!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehehe...Da bedoelde ik eik juist pcies enzo....Ik had alleen zijn dochter mannelijk gemaakt.....
Pffff....T ga echt geweldig hier..... Kan ook al de hele dag mn evenwicht nie bewaren!!
Zoessie al uit de verjaardagsplannen?
Inderdaad ook sporters die mannelijk uitzien maar die ik bedoel dus niet, weet ook niet zeker of ze de 100 meter sprint doet maar ze is in ieder geval uit Amerika en doet mee met WK's en nog meer.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:10 schreef draculettetje het volgende:
vandaag vond ik 1 van die vrouwen wel erg mannelijk eruit zien
maar ja zo heb je ook mannen die er vrouwelijk uitzien
Nix....quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had je helemaal niet gezien!
nope hadden onverwacht bezoek
ps wa kost ut eigenlijk?
* draakje vind dat wel een beetje te gekquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:18 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica mompelt iets over jaaaaaaaaaaaaaaarenlang tegoed van kadootjes enzo
ha ha ik kwam ze op sites tegen voor 100quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:21 schreef vamperotica het volgende:
neuj hoor... valt best mee... zijn 35 euro per stuk
trusten!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:23 schreef Topspin het volgende:
Ik ga weer offlilne
Laptop, harde schijf, adapter en de rest van de bende naar binnen leuren omdat anders alles gestolen kan worden buiten. FF maar doen dus..
Ik zeg dag en tot in dromenland
Morgen proberen om 5 uur achtereen in voortuin en achtertuin actief te zijn en niet teveel online dus.
Dag
Dromenvanger hangt intussen onder het dakterras en niet meer op slaapkamer dus geen last meer van dat kreng.
yep via ticketmaster ofzoquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:23 schreef vamperotica het volgende:
echt??? Dan kopen we er nog een paar bij Hahahaha
weeknie.... ik pm je ff een linkjequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep via ticketmaster ofzo
is het ook voor het programma?
yep dank heb het gelezen maar idd in de kleine lettertjes dat je instemt dat het wordt uitgezondenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
weeknie.... ik pm je ff een linkje
ja lijsten zij stom... Ik ga zo ook pitten...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ook niet
ik ga zo wel lekker slapen! morgen weer werken en wat heb ik een zin!
vandaag de lijsten voor nijmegen ingevuld, stomme lijsten
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis al wel middag inmiddels
wel goed geslapen dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:30 schreef Topspin het volgende:
[..]
Het voelt als 's morgens aan hier, vast geslapen ook.
Zometeen maar ff energy drink en shag gaan kopen en dan in de achtertuin beginnen wat te kloten.
hendig draakjequote:Op maandag 18 augustus 2008 13:30 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik heb duidelijk een beetje teveel gedaan op het werk vandaag
kwam thuis ronja uitgelaten, eten gegeven en mn eigen lunch maken
met een opkikker erbij, dus water koker aangezet, glas gepakt spulletje ingedaan
dacht kan ondertussen wel de vaatwasser in ruimen dus ik de borden en glazen van het aanrecht en hupatee de vaatwasser in
totdat ik dacht wat ligt daarna voor poeder? had ik ook mn glas met mn opkikker spul er zo bij ingedaan
wat een zooitje zeg
mooi wel een nieuwe gepakt
Geen constante zware dromen gehad dus ik heb wel goed geslapen een beetje, iets te lang doorgeslapen dat dan weer welquote:
En? wat heb ik vanacht allemaal uitgespookt?quote:
Heb amper gedroomd vannacht, er was wel iets in de lucht met allemaal opblaasluchtkastelen en wildwaterbanen en kart-banen in de lucht waar wedstrijden gehouden werden en waar ik dus ook met een kart in de lucht aan het racen was. Geen dromen gehad dat jij onder de douche stond onder de dakgoot dus jammer genoegquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En? wat heb ik vanacht allemaal uitgespookt?
je zou ons een update geven over de geplande dromen
naar welke gaan we?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik zat waarschijnlijk ergens in de wildwaterbaan
Ben ik dol op.
Ben ik ook fokking druk mee bezig!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik verveeld me! :p
Daar heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik verveeld me! :p
oepsquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:mijn ouders zijn op vakantie en ik ben vanaf zondag avond bij mijn vriendin geweest... kom ik net thuis...staat de voordeur helemaal open... blijkbaar toch niet zo goed achter me in het slot gegooid .... gelukkig is alles er nog
uhuh! big oopsquote:
check ook effe voor je naar bed gaat of zich niet een of andere hete chick in je slaapkamer heeft verborgen om je te verkrachten als je het licht uit doet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:mijn ouders zijn op vakantie en ik ben vanaf zondag avond bij mijn vriendin geweest... kom ik net thuis...staat de voordeur helemaal open... blijkbaar toch niet zo goed achter me in het slot gegooid .... gelukkig is alles er nog
ow ja bind me vast!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
check ook effe voor je naar bed gaat of zich niet een of andere hete chick in je slaapkamer heeft verborgen om je te verkrachten als je het licht uit doet.
Ik maak me nu toch wel wat bezorgd om je. Zoiets mag je niet overkomen.
bel nu nokwanda voor al je geile fantasieen die je nog niet hebt maar wel kan krijgen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:54 schreef nokwanda het volgende:
Nou mooi dan. Weer iemand een leuke fantasie bezorgd voor het slapen gaan. ik zie een goeie business voor de toekomst
Weltrusten allemaal
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bel nu nokwanda voor al je geile fantasieen die je nog niet hebt maar wel kan krijgen!
0900 NOKJEGOKJE!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:06 schreef vamperotica het volgende:
Net maar 1 uurtje gesport....
*toch wel trots is
ha haquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
check ook effe voor je naar bed gaat of zich niet een of andere hete chick in je slaapkamer heeft verborgen om je te verkrachten als je het licht uit doet.
Ik maak me nu toch wel wat bezorgd om je. Zoiets mag je niet overkomen.
Ja, vandaag werkoverleg, dus moet zo de deur uit en wilde nog wat af hebben voor het overleg waar ik gisteravond geen zin meer in had.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:33 schreef draculettetje het volgende:
ben je er trouwens vroeg bij nok!
succes en dan nog weer een paar dagen vrij!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, vandaag werkoverleg, dus moet zo de deur uit en wilde nog wat af hebben voor het overleg waar ik gisteravond geen zin meer in had.
@Darkwolf, heb ik iets gemist? Heb jij een poes?
niet overvallen door?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge.. ik heb dan weer wel lekker geslapen
hoefde er niet helemaal achter trouwens ha haquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haha nee helaas.... ben naakt in bed gaan liggen en door het hele huis geroepen dat ik er klaar voor was maar niemand kwam! (haha dubbelzinnig grapje!)
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoefde er niet helemaal achter trouwens ha ha
maar hijs goed!
Net thuis van werk en boodschapjes enquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes en dan nog weer een paar dagen vrij!
Ik dacht serieus dat EW hier gereageerd had en dat jij daarop reageerde, maar je had het over jezelfquote:
jeuj iemand die het voor me opneemt ha haquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat EW hier gereageerd had en dat jij daarop reageerde, maar je had het over jezelf
Ik heb trouwens zowaar op hyves gekeken en trof jouw liedquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jeuj iemand die het voor me opneemt ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |