ow is het weer zo ver stom dingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
Hihi...
* vamperotica mompelt iets over inbox en vol enzo....
Kijk, daar heb ik nou totaal geen last van.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
Hihi...
* vamperotica mompelt iets over inbox en vol enzo....
vergeet de verstuurde berichten dan ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:18 schreef nokwanda het volgende:
Of gewoon je inbox regelmatig legen
Goeiemorgen
Klopt ja. Duurde hier ook even voor ik dat door hadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vergeet de verstuurde berichten dan ook niet
ik dus ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt ja. Duurde hier ook even voor ik dat door had
Halleuhquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:06 schreef Topspin het volgende:
Nog ff en ik heb de 70 in zicht
Dan is het wel 79 maar een mijlpaal sinds jaren. Ben benieuwd hoe het is om de 79 te zien als ik op de weegschaal ga staan, eerst een 9 toen een 8 en dan een 7, het hoeft geen 6 te worden. Geen obsessie maar gewoon omdat ik een tijd 93 gewogen heb
Goede middag iedereen overigens
Met dit tempo wel jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef ToT het volgende:
Waar woon je ergens?
Zo, nummertje 207 alweer?
Ik denk dat we volgende week vrijdag dit topic wel hebben ingehaald met de "Al het occulte is Luciferiaans"-reeks!
Volgens mij is het occulte topic de slowchat geworden meer en meerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef ToT het volgende:
Waar woon je ergens?
Zo, nummertje 207 alweer?
Ik denk dat we volgende week vrijdag dit topic wel hebben ingehaald met de "Al het occulte is Luciferiaans"-reeks!
Het is ook een poosje erg rustig geweest in de SCquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:45 schreef Topspin het volgende:
[..]
Volgens mij is het occulte topic de slowchat geworden meer en meerEr wordt daar toch behoorlijk wat af geslowchat ook
Senesta goede middag( ik weet dat het avond is dus
)
Lang niet meer gezien ook hier
Tsja, de trein stopt er he...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:48 schreef ToT het volgende:
Den Helder? Nee in dat gehucht ben ik niet echt bekend!
Oewww, kinky nickquote:
Vanaf Nijmegen gaat er zelfs een rechtstreeks naar toe. Ik heb het zelf nog nooit gedaan trouwens. Ik kom niet verder dan Amsterdam.quote:
Dan blijf je spelen ipv te gaan slapen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Topspin het volgende:
Ik ga slapen
Morgen reageren verder op reacties verder reacties.
[ afbeelding ]
Deze morgen bestellen omdat ik benieuwd ben naar het effect op een donkere slaapkamer tijdens nachtelijke uurtjes niet kunnen slapen, lichteffecten en dan muziek opzetten in het duister.
Big trouble in little china kijk ik morgen af. Tijd om richting dromenland te gaan
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan blijf je spelen ipv te gaan slapen.
Koop een houten hamer en geef jezelf iedere avond een cola-tic
Je schenkt een glas cola in, zuipt het op en tikt jezelf dan met een houten hamer op je kop tot je sterretjes ziet. Slaap je verrukkelijk van.
als in: van binnenuit asfalteren?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:39 schreef ToT het volgende:
Niet vergeten je longen te behandelen he!
Was mijn longen aan het behandelen door de handen op de borst te leggen boven de longen maar kreeg toen steken in de rug alsof de longen aan het protesteren waren, kan een bijverschijnsel zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:39 schreef ToT het volgende:
Niet vergeten je longen te behandelen he!
Laat de whisky smaken en sweet dreamsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:40 schreef ToT het volgende:
Ik drink mijn whiskey'tje nog ff op en dan ga ik ook slapen.
Trusten folks!
Welterustenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb geen extra tic nodig. ik heb er al meer dan genoeg. Ik ga dus zo naar mijn bedje. Welterusten.
Dat is een hele goede van jou, mijn wierrook is ook op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:03 schreef Topspin het volgende:
Wil wierrook gaan kopen en nieuwe kleren maar weet niet of de winkels open zijn nu, 0900 was het vroeger maar dacht dat het nu 10:00 is.
Winkel was dus om 0900 open waar de wierrook te krijgen is, ff op internet opgezocht. Heb 10 doosjes verschillende soorten wierrook gekocht plus nog een dromenvanger uit mexicoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is een hele goede van jou, mijn wierrook is ook op.
Ik rij wel even naar het tuincentrum, daar hebben ze van die flesjes waar je stokjes in moet steken als luchtverfrisser. En die ruiken geweldig![]()
Oh en Goedemorgen![]()
Ik gok trouwens wel om 10:00.
Edit: 09:00 uur dushttp://www.lifeandgarden.nl/vestigingen/?page=detail&id=252
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |