Jupquote:Op donderdag 14 augustus 2008 06:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Onlandse Dijk?
Meerdere antwoorden zijn fout toch ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Hereplein
Althans, links, recht ervoor de Herestraat en we kijken de Coehoornsingel in.
Alleen als het meerdere gokken in 1 zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Meerdere antwoorden zijn fout toch ?
Ik had eerst Hereplein staan en dat is wel een beetje erg edgy zonder nadere omschrijving, in die zin dat het Hereplein wel ongeveer op moet houden waar de perkjes ophouden. Ik kan even niet zien hoe laat ik dat ge-edit heb, maar ik ben meteen na plaatsing aan het verbeteren geslagen dus ik denk dat ik met de edit Gizmo ook voor was.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alleen als het meerdere gokken in 1 zijn.
Like "Herestraat, of Nieuwe Ebbingestraat"
1 van 2en is goed, de ander fout, dus dat kan niet goedgekeurd worden.
In dit geval gaf WeltSchmerz een heel precies antwoord. Links Hereplein, rechts Herestraat en recht voor je Coehoornsingel. Zijn omschrijving klopt precies en is dus goed.
10 minuutjes zei ik. Ik was al bezig. En ik vind het op zich ook niet kloppen (het gaat om brons!) als ik geedit heb voor hij zijn post plaatste, wat gezien het tijdverschil waarschijnlijk is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kan de edit niet zien, maar in vervolg is het dan, lijkt mij, beter een nieuwe post te plaatsen ipv edit. Dan is dat tenminste duidelijk. Dit kruispunt is de grens van Hereplein en Herestraat, de oude bios staat bijvoorbeeld nog aan het Hereplein, maar Bout Advocaten (het gebouw op de foto) niet. Aangezien van het Hereplein amper iets te zien is en de nadruk op Coehoornsingel en/of Herestraat ligt, had ik Hereplein alleen niet goedgerekend.
Ik verander het dat jullie beiden een halve punt krijgen
Mogen jullie uitvechten wie de volgende opgave plaatst.
Meerdere antwoorden zijn fout toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:38 schreef Gizmo112 het volgende:
waagstraat / plein
Jepquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
De Atensheerd?
Ik herkende het...heb er in de buurt gewoond.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Of het adres is aan de Korreweg, maar in ieder geval goed gevonden Maizena
Ja...quote:
Zwangerschap en geboorte deel 396 (Freecell is de moeder voor de duidelijkheid)quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:48 schreef Maizena het volgende:
Kerkgebouw "Goede Herderkerk" Heinsiusstraat, Johan de Wittstraat
Snelle bevalling geweest dusMeisje of jongetje...
Heul goed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:25 schreef Peterselieman het volgende:
Groningerweg
Dat kloptquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Rademarkt dan.
Het spijt me maar ik had je antwoord om de een of andere reden helemaal gemist, terwijl ik wel gewoon in de gaten meende te houden of er al geantwoord was zoals altijd. Dat is dus niet helemaal gelukt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuwe staat klaar, ik werk zelf de punten even bij, aangezien het door Maizena's linkje volgens mij duidelijk is dat het antwoord goed was
Je wilde mij volgens mij gewoon van die 50 punten vandaan houdenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het spijt me maar ik had je antwoord om de een of andere reden helemaal gemist, terwijl ik wel gewoon in de gaten meende te houden of er al geantwoord was zoals altijd. Dat is dus niet helemaal gelukt.
Ik had al gezegd dat je Stadspark helemaal links kan laten liggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:55 schreef Gizmo112 het volgende:
Paviljoenlaan
Heel goed!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:01 schreef maok het volgende:
Iepenlaan?
We have a winner!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verweystraat?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Invasiestraat?
Ik was nog aan het zoeken. Ik heb wel erg mijn best gedaan op de laatste 2, ik had de voorlaatste zelfs nog proberen te vinden via de bomen. Ik zoeken op platanen, heet het de Iepenlaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Fout
Ben je zo van slag Weltschmerz?![]()
Was ook maar een grapje...vond het er wel begraafplaatserig uit zien. Ook door het bord langs de weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kan ze niet goedrekenen. Oh en Maizena, jouw straat kon ik niet als zodani terugvinden
Bij mijn weten loopt de Brugstraat van het Akerkhof totaan de brug, de Astraat vanaf de brug tot Westerhaven en vanaf de Westerhaven tot de Hoendiepflat heet het Awegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij nog de Brugstraat.
Edit: Dezelfde straat gokken heeft ook geen zin.
Klopt. Nog voor de zekerheid nagekeken op de kaart en het klopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bij mijn weten loopt de Brugstraat van het Akerkhof totaan de brug, de Astraat vanaf de brug tot Westerhaven en vanaf de Westerhaven tot de Hoendiepflat heet het Aweg
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, Anna Paulownastraat, was door de eigenschappen van het plaatje redelijk simpel te achterhalen
Dat is wel goed, gratulierequote:Op maandag 25 augustus 2008 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, ik denk dan toch dat het de Bloemersmaborg zelf is
Correct.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:01 schreef maok het volgende:
Peperstraat?
Correctquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verlengde Winschoterdiep?
Het lijkt er inderdaad precies op ... want het klopt ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:45 schreef maok het volgende:
Is het niet het fietspad dat een stukje langs de ring loopt waar de ring het Eemskanaal oversteekt?Het lijkt er namelijk precies op.
[ afbeelding ]
Klopt, maar toen ik er voor het eerst kwam wilde ik richting de Frieschestraatweg, en dat ging niequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
James Baldwinstraat is correct
De straat gaat over in het Aquamarijnpad, een fietspad richting de Aquamarijnstraat in Vinkhuizen
Al gevonden?quote:Op maandag 1 september 2008 00:50 schreef Cassius het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ik er voor het eerst kwam wilde ik richting de Frieschestraatweg, en dat ging nie![]()
* Cassius gaat op zoek naar een nieuwe foto
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is de straat die er voorlangsloopt, Maok![]()
Je kijkt uit op de Nassaulaan
Dat lijkt mij helemaal correct.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kruispunt Engelse Kamp, Wagnersingel, Coenderweg en Helper Oostsingel. Links is de Coendersweg, rechts de Helper Oostsingel, op het bordje staat Helper Oostsingel
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik weet ook wel zeker dat het goed is, dus dan hangt het verder van jou af of het lukt.
Vanaf mijn huis (dat in Beijum staat) wel maar dat zegt niet zo veel.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Is het ergens in de buurt van het Martiniziekenhuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Nee dat niet, maar het gedeelte wat op de foto staat ligt wel op dezelfde 'hoogte'. (Als je het door zou trekken in het verlengde kom je wel op de Paterswoldseweg uit).quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:34 schreef welkominspace het volgende:
tis een zijstraatje ervan
het is die straat bij die enorme rotonde volgens mijquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:49 schreef maok het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het gedeelte wat op de foto staat ligt wel op dezelfde 'hoogte'. (Als je het door zou trekken in het verlengde kom je wel op de Paterswoldseweg uit).
Je bedoelt bij het vrijheidsplein? Daar is het niet in de buurt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het is die straat bij die enorme rotonde volgens mij
Jepquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Herehof?
Nee bij de Hereweg, als je vanuit het centrum komt direct over het spoor de eerste linksquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:38 schreef JH87 het volgende:
Dus toch daar bij de verlengde hereweg?
Nee hoor, Verlengde Hereweg begint pas als je het water van het Helperdiepje over bentquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:44 schreef JH87 het volgende:
Ja, dus verlengde hereweg. Zat ik toch goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |