Dat kloptquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Rademarkt dan.
Het spijt me maar ik had je antwoord om de een of andere reden helemaal gemist, terwijl ik wel gewoon in de gaten meende te houden of er al geantwoord was zoals altijd. Dat is dus niet helemaal gelukt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuwe staat klaar, ik werk zelf de punten even bij, aangezien het door Maizena's linkje volgens mij duidelijk is dat het antwoord goed was
Je wilde mij volgens mij gewoon van die 50 punten vandaan houdenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het spijt me maar ik had je antwoord om de een of andere reden helemaal gemist, terwijl ik wel gewoon in de gaten meende te houden of er al geantwoord was zoals altijd. Dat is dus niet helemaal gelukt.
Ik had al gezegd dat je Stadspark helemaal links kan laten liggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:55 schreef Gizmo112 het volgende:
Paviljoenlaan
Heel goed!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:01 schreef maok het volgende:
Iepenlaan?
We have a winner!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verweystraat?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Invasiestraat?
Ik was nog aan het zoeken. Ik heb wel erg mijn best gedaan op de laatste 2, ik had de voorlaatste zelfs nog proberen te vinden via de bomen. Ik zoeken op platanen, heet het de Iepenlaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Fout
Ben je zo van slag Weltschmerz?![]()
Was ook maar een grapje...vond het er wel begraafplaatserig uit zien. Ook door het bord langs de weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kan ze niet goedrekenen. Oh en Maizena, jouw straat kon ik niet als zodani terugvinden
Bij mijn weten loopt de Brugstraat van het Akerkhof totaan de brug, de Astraat vanaf de brug tot Westerhaven en vanaf de Westerhaven tot de Hoendiepflat heet het Awegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij nog de Brugstraat.
Edit: Dezelfde straat gokken heeft ook geen zin.
Klopt. Nog voor de zekerheid nagekeken op de kaart en het klopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bij mijn weten loopt de Brugstraat van het Akerkhof totaan de brug, de Astraat vanaf de brug tot Westerhaven en vanaf de Westerhaven tot de Hoendiepflat heet het Aweg
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, Anna Paulownastraat, was door de eigenschappen van het plaatje redelijk simpel te achterhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |