Doei Karin, en de rest, ben straks ook weer op tijd wakker voor de OSquote:
Zo dan, een echte die-hard!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Premieres afstruinen en conventies enzo.
[ afbeelding ]
Gimli en Samwise
[ afbeelding ]
Frodo, Gandalf en Legolas
Tis gewoon leuk als dat kan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:27 schreef Dementor het volgende:
Zo ver ga ik dan weer net niet he.
Jeetje wat zou ik nog wel willen hebben...
Deze muziek in mp3/flac of op cd...
Zit er even een beetje doorheen, kan zijn dat ik de wekker moet zetten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:36 schreef Manu82 het volgende:
Hey NMNS ga je tot 5 uur wakker blijven?
Heb je toevallig ook dingen van Weta?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Premieres afstruinen en conventies enzo.
[ afbeelding ]
Gimli en Samwise
[ afbeelding ]
Frodo, Gandalf en Legolas
Ja, klopt. Ontzettend aardige manquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Don't you loose him, oeh wat mooi.
Ik zie dat onze Sir ook zijn handtekening heeft achtergelaten.
Ze zullen wel heel veel van die grapjes uithalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ontzettend aardige man
Het leukste vond ik dat the Witchking op mn hoes schreef: No man can kill me.
En toen ik Eowýn sprak vroeg ik of ze er 'I am no man' op wilde zetten,
dat vond ze echt heel leuk dus dat deed ze dan ook
Alleen een handtekening van de ontwerper. En die Gollum uit die box. Zit nog in mn box trouwens.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook dingen van Weta?
Oh okay.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen een handtekening van de ontwerper. En die Gollum uit die box. Zit nog in mn box trouwens.
Verder geen dingetjes.
Heb ook een dipje, maar ben eigenlijk bang dat ik weer een paar dingen mis andersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit er even een beetje doorheen, kan zijn dat ik de wekker moet zetten.
Ja, dat past totaal niet in mn interieurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh okay.
[ afbeelding ]
Mijn favorietje.![]()
Ik slaap al vanaf het begin van de OS niet meer dan vijf uur per dag. Dat is toch net te weinig merk ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb ook een dipje, maar ben eigenlijk bang dat ik weer een paar dingen mis anders
en moet toch nog wat dingen kijken op tv
watjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit er even een beetje doorheen, kan zijn dat ik de wekker moet zetten.
Ik mix van alles hier door elkaar hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat past totaal niet in mn interieur
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Welterusten voor de slapers en Hoi voor de wakkere lieden......
BOLLE je bent verliefd op de casiërre las ik hoe spel je dat eigenlijk?quote:
Ik zit inmiddels meestal met laptop op bank en val dan soms in slaap, maar dan kun je natuurlijk nog wel alles terug kijkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik slaap al vanaf het begin van de OS niet meer dan vijf uur per dag. Dat is toch net te weinig merk ik
Zo is het heul niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
BOLLE je bent verliefd op de casiërre las ik hoe spel je dat eigenlijk?
stom woord. maakt niet uit, vertel 's
Ah ja, maar ik wil niet zulke hoofden op de kastquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik mix van alles hier door elkaar hoor.
Zo'n beetje alles hier heeft zijn eigen verhaal.
Nog niks, ik ga nu wat uitvretenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Yep, wat hebben jullie uitgevreten allemaal
tis wel bokavond hé
Ik heb hem op mijn "bureau" staan, vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja, maar ik wil niet zulke hoofden op de kast
Ik vind dit wel voldoende. En een paar handtekeningen aan de muur op de pc kamer.
En dat is het wel
ik heb ook in je fobo gespiektquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja, maar ik wil niet zulke hoofden op de kast
Ik vind dit wel voldoende. En een paar handtekeningen aan de muur op de pc kamer.
En dat is het wel
Ik ben niet verliefd op haar hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wellus![]()
zelf gelezen dus niet liegen..........
trustequote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nog niks, ik ga nu wat uitvreten![]()
Nite all
Wij hebben het niet zo makkelijk als het lijktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels meestal met laptop op bank en val dan soms in slaap, maar dan kun je natuurlijk nog wel alles terug kijken
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij hebben het niet zo makkelijk als het lijkt
nou hoe zit het dan precies????????quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd op haar hoor.
Ze slaapt alquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Yep, wat hebben jullie uitgevreten allemaal
tis wel bokavond hé
Oh ja, ik vind ze ook zeker niet lelijk. Maar hier vind ik het niet zo passen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn "bureau" staan, vind het wel wat hebben.
Nou ja ik zet een verhaaltje neer en ik vind haar direct leuk?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou hoe zit het dan precies????????
vertel nouuuuuuuuu
je vindt 'r wel leuk enzo........
Het is hier nu heul slecht weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, ik vind ze ook zeker niet lelijk. Maar hier vind ik het niet zo passen.
Heb ook echt zin om weer te kijken, lekker onder een dekentje op de bank als het slecht weer is
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb ook in je fobo gespiekt![]()
en berichtje achtergelaten
mét spelfout
nou eh..... als we het over het weer gaan hebben ga ik wat anders doen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is hier nu heul slecht weer.
Maar zo rond december is het top he?
Ja, of Januari.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is hier nu heul slecht weer.
Maar zo rond december is het top he?
staat je goed...... rood.........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja wat nou jonguh.....
Waar wil je het dan over hebben?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou eh..... als we het over het weer gaan hebben ga ik wat anders doen hoor![]()
al mijn vriendinnetjes zijn zeker ook al pitten?
kutzooi
Ja en als je nou even pm't hoe ze heet en waar ze werkt gaan we haar nog stalken bellen ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou ja ik zet een verhaaltje neer en ik vind haar direct leuk?
Ja hè....'t is hier ook regelmatig mijn standaard kleurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
staat je goed...... rood.........
Ik zie het dus zo gebeuren he!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en als je nou even pm't hoe ze heet en waar ze werkt gaan we haar nog stalken bellen ook
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en als je nou even pm't hoe ze heet en waar ze werkt gaan we haar nog stalken bellen ook
vertel, hoe wat wanneer en hoe langquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hè....'t is hier ook regelmatig mijn standaard kleur
jaaahaaaa,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, hoezo dat? 't was lief bedoelt hoor
Ik ook, vind die real-life soaps altijd wel leukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie het dus zo gebeuren he!
La maar 020 aagje...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vertel, hoe wat wanneer en hoe lang
![]()
Hihi!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oeps zaken jullie dat![]()
dat was wel een hele nare spelfout
ge edit maar er stond dood i.p.v. rood
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:00 schreef HoneyBunny het volgende:Fannie
![]()
zo trug, ff boterhammetje maken!
haal die kassa chick er ook bijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:00 schreef Dementor het volgende:
* Dementor trekt Fan en HB mee in de danscirkel en hupst nog wat meer in de rondte.
Ik zal morgen wel even boodschappen gaan doen he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
haal die kassa chick er ook bij![]()
gesselleg
![]()
nou
ga je morgen wel bellen dan ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel even boodschappen gaan doen he.
Veel steinertjes, kun je lachen 's avonds.
Morgen, ik bedoel als ik geslapen heb he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ga je morgen wel bellen dan ?
o ja .........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Morgen, ik bedoel als ik geslapen heb he.
Dan is het toch nog steeds donderdag?
Maakt ook niet uit joh.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja .........![]()
dat komt door dat idiote slaapritme, ik dacht zojuist ook dat het 's morgens was........
en dan haal ik altijd alles doorelkaar
![]()
maakt niet uit........
Nutella is op! Pindakaas dan goed?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja .........![]()
dat komt door dat idiote slaapritme, ik dacht zojuist ook dat het 's morgens was........
en dan haal ik altijd alles doorelkaar
![]()
maakt niet uit........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |