Doei Karin, en de rest, ben straks ook weer op tijd wakker voor de OSquote:
Zo dan, een echte die-hard!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Premieres afstruinen en conventies enzo.
[ afbeelding ]
Gimli en Samwise
[ afbeelding ]
Frodo, Gandalf en Legolas
Tis gewoon leuk als dat kan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:27 schreef Dementor het volgende:
Zo ver ga ik dan weer net niet he.
Jeetje wat zou ik nog wel willen hebben...
Deze muziek in mp3/flac of op cd...
Zit er even een beetje doorheen, kan zijn dat ik de wekker moet zetten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:36 schreef Manu82 het volgende:
Hey NMNS ga je tot 5 uur wakker blijven?
Heb je toevallig ook dingen van Weta?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Premieres afstruinen en conventies enzo.
[ afbeelding ]
Gimli en Samwise
[ afbeelding ]
Frodo, Gandalf en Legolas
Ja, klopt. Ontzettend aardige manquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Don't you loose him, oeh wat mooi.
Ik zie dat onze Sir ook zijn handtekening heeft achtergelaten.
Ze zullen wel heel veel van die grapjes uithalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ontzettend aardige man
Het leukste vond ik dat the Witchking op mn hoes schreef: No man can kill me.
En toen ik Eowýn sprak vroeg ik of ze er 'I am no man' op wilde zetten,
dat vond ze echt heel leuk dus dat deed ze dan ook
Alleen een handtekening van de ontwerper. En die Gollum uit die box. Zit nog in mn box trouwens.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook dingen van Weta?
Oh okay.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen een handtekening van de ontwerper. En die Gollum uit die box. Zit nog in mn box trouwens.
Verder geen dingetjes.
Heb ook een dipje, maar ben eigenlijk bang dat ik weer een paar dingen mis andersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit er even een beetje doorheen, kan zijn dat ik de wekker moet zetten.
Ja, dat past totaal niet in mn interieurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh okay.
[ afbeelding ]
Mijn favorietje.![]()
Ik slaap al vanaf het begin van de OS niet meer dan vijf uur per dag. Dat is toch net te weinig merk ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb ook een dipje, maar ben eigenlijk bang dat ik weer een paar dingen mis anders
en moet toch nog wat dingen kijken op tv
watjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit er even een beetje doorheen, kan zijn dat ik de wekker moet zetten.
Ik mix van alles hier door elkaar hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat past totaal niet in mn interieur
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Welterusten voor de slapers en Hoi voor de wakkere lieden......
BOLLE je bent verliefd op de casiërre las ik hoe spel je dat eigenlijk?quote:
Ik zit inmiddels meestal met laptop op bank en val dan soms in slaap, maar dan kun je natuurlijk nog wel alles terug kijkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik slaap al vanaf het begin van de OS niet meer dan vijf uur per dag. Dat is toch net te weinig merk ik
Zo is het heul niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
BOLLE je bent verliefd op de casiërre las ik hoe spel je dat eigenlijk?
stom woord. maakt niet uit, vertel 's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |