Ja en als je nou even pm't hoe ze heet en waar ze werkt gaan we haar nog stalken bellen ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou ja ik zet een verhaaltje neer en ik vind haar direct leuk?
Ja hè....'t is hier ook regelmatig mijn standaard kleurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
staat je goed...... rood.........
Ik zie het dus zo gebeuren he!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en als je nou even pm't hoe ze heet en waar ze werkt gaan we haar nog stalken bellen ook
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en als je nou even pm't hoe ze heet en waar ze werkt gaan we haar nog stalken bellen ook
vertel, hoe wat wanneer en hoe langquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hè....'t is hier ook regelmatig mijn standaard kleur
jaaahaaaa,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, hoezo dat? 't was lief bedoelt hoor
Ik ook, vind die real-life soaps altijd wel leukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie het dus zo gebeuren he!
La maar 020 aagje...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vertel, hoe wat wanneer en hoe lang
![]()
Hihi!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oeps zaken jullie dat![]()
dat was wel een hele nare spelfout
ge edit maar er stond dood i.p.v. rood
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:00 schreef HoneyBunny het volgende:Fannie
![]()
zo trug, ff boterhammetje maken!
haal die kassa chick er ook bijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:00 schreef Dementor het volgende:
* Dementor trekt Fan en HB mee in de danscirkel en hupst nog wat meer in de rondte.
Ik zal morgen wel even boodschappen gaan doen he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
haal die kassa chick er ook bij![]()
gesselleg
![]()
nou
ga je morgen wel bellen dan ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel even boodschappen gaan doen he.
Veel steinertjes, kun je lachen 's avonds.
Morgen, ik bedoel als ik geslapen heb he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ga je morgen wel bellen dan ?
o ja .........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Morgen, ik bedoel als ik geslapen heb he.
Dan is het toch nog steeds donderdag?
Maakt ook niet uit joh.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja .........![]()
dat komt door dat idiote slaapritme, ik dacht zojuist ook dat het 's morgens was........
en dan haal ik altijd alles doorelkaar
![]()
maakt niet uit........
Nutella is op! Pindakaas dan goed?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja .........![]()
dat komt door dat idiote slaapritme, ik dacht zojuist ook dat het 's morgens was........
en dan haal ik altijd alles doorelkaar
![]()
maakt niet uit........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |