abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60827136
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Als het zwart wit is, dan moet je iets grijs forceren... geheid dat iets of iemand in je omgeving dan zo rood of misschien zelfs paars aanloopt...dat je vanzelf weer die kleurrijke toverbal krijgt.

Aaaah, mooi gezegd!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60827291
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Als het zwart wit is, dan moet je iets grijs forceren... geheid dat iets of iemand in je omgeving dan zo rood of misschien zelfs paars aanloopt...dat je vanzelf weer die kleurrijke toverbal krijgt.

Het grijze gebied

Weet verder niet hoe het zit met het grijze gebied Daar waar alles bij elkaar komt? Zwart en wit samen en niet afzonderlijk?

Volgens mij is mijn arm uit de kom, toen ik opstond uit bed een foute beweging gemaakt, heb 2 paracamol genomen maar nog steeds erge pijn bij de schouder.
Genieten is toegestaan!!!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:45:42 #203
34793 neo567
You know who
pi_60827690
quote:
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:29 schreef Topspin het volgende:

[..]

Het grijze gebied

Weet verder niet hoe het zit met het grijze gebied Daar waar alles bij elkaar komt? Zwart en wit samen en niet afzonderlijk?

Volgens mij is mijn arm uit de kom, toen ik opstond uit bed een foute beweging gemaakt, heb 2 paracamol genomen maar nog steeds erge pijn bij de schouder.
Grijs is een mengeling toch zwart én wit door elkaar,de boom van goed en kwaad, kom daar niet aan werd er ooit es gewaarschuwd toch

En nu leven we er midden in, is een kwestie van denken/geloven/zeker weten ( het is allemaal in de "grijze" massa )
pi_60827761
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:45 schreef neo567 het volgende:

[..]

[..]

Grijs is een mengeling toch zwart én wit door elkaar,de boom van goed en kwaad, kom daar niet aan werd er ooit es gewaarschuwd toch
God is toch zelf ook een mengeling van goed en kwaad als je Ali mag geloven?

Hij noemt het rechtvaardigheid, maar daar zijn de meningen over verdeeld!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:50:43 #205
34793 neo567
You know who
pi_60827804
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:48 schreef ToT het volgende:

[..]

God is toch zelf ook een mengeling van goed en kwaad als je Ali mag geloven?

Hij noemt het rechtvaardigheid, maar daar zijn de meningen over verdeeld!
Heerlijk simplistisch, maar goed:

Snap je nu waarom sommige zeggen dat we op God lijken en ook kwaad kennen, (de grijze massa) ?

Insanity in the brain

[ Bericht 2% gewijzigd door neo567 op 14-08-2008 15:56:55 ]
pi_60827982
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:50 schreef neo567 het volgende:

[..]

Heerlijk simplistisch, maar goed:

Snap je nu waarom sommige zeggen dat we op God lijken en ook kwaad kennen, (de grijze massa) ?

Insanity in the brain
Precies als de Moeder/Vader God waar ik het al eerder over had: geen goed zonder kwaad, geen mannelijk zonder vrouwelijk enz.
pi_60828033
Ying en yang De wereld zou in elkaar storten zonder de tegenstellingen. Zwart en wit, dag en nacht, heet en koud, groot en klein. Dus ook goed en slecht en vanzelf duivel en God. Dan is Ying en Yang wel evenwicht maar het symbool is toch echt met zwart en wit dat samen smelt.

Kan iemand ff reiki sturen richting mijn schouder
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:04:08 #208
34793 neo567
You know who
pi_60828077
Edit

[ Bericht 80% gewijzigd door neo567 op 14-08-2008 16:13:05 ]
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:06:43 #209
34793 neo567
You know who
pi_60828139
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:02 schreef Topspin het volgende:
Ying en yang De wereld zou in elkaar storten zonder de tegenstellingen. Zwart en wit, dag en nacht, heet en koud, groot en klein. Dus ook goed en slecht en vanzelf duivel en God. Dan is Ying en Yang wel evenwicht maar het symbool is toch echt met zwart en wit dat samen smelt.

Kan iemand ff reiki sturen richting mijn schouder
Onder rembours ?
pi_60828191
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:06 schreef neo567 het volgende:

[..]

Onder rembours ?
Een pakketje reiki

Zou wel een mooie test zijn, ik die erge last van mijn schouder heeft en dan iemand die reiki stuurt om te kijken of het helpt ook. Heb dus echt last ervan, zou naar de dokter kunnen gaan nu maar heb daar ff geen zin in.
pi_60828200
Ben al een beetje bezig, maar als je je naam en woonplaats ff in een U2U'tje zet en zegt om welke arm het gaat, is het ietsjes makkelijker.
pi_60828233
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies als de Moeder/Vader God waar ik het al eerder over had: geen goed zonder kwaad, geen mannelijk zonder vrouwelijk enz.

en de tegenstellingen zijn niet alleen noodzakelijk om het bestaan van de ander te waarborgen, maar ik ben er ook van overtuigd dat in ieder kwaad goed zit en in ieder goed ook kwaad schuilt.
Net als dat iedere man vrouwelijke aspecten heeft en iedere vrouw mannelijke.
Niet alleen karaktertrekken/eigenschappen, maar zelfs lichamelijk... kijk maar naar hormonen.
Vrouwen hebben ook mannelijke hormonen bv het mannelijke hormoon Androgeen.
pi_60828253
Ik krijg momenteel de indruk dat het de rechter schouder is, want ik visualiseer je recht tegenover mij met je gezicht naar me toe, en de Reiki stroomt harder in mijn linkerhand die ik op je rechter schouder hou, maar dat hoeft niets te betekenen....
pi_60828264
daarom zeg ik ook altijd... niets is zwart wit....een zwart wit denker verloochend een groot deel van de waarheid.
pi_60828285
Ik merk ook wat op de borst. Last van je longen?
pi_60828308
Tis inderdaad de rechterschouder Tot

Zal ff een PM sturen met naam en woonplaats.

Ben benieuwd of ik verschil merk straks

Last van luchtwegen inderdaad ook, maar dat komt dus door het roken waar ik nog mee moet stoppen.
pi_60828432
Op de een of andere manier merk ik een verzachtende werking in mijn schouder, pijn is niet meer constant aanwezig nu. Wilde een PM sturen met naam en woonplaats maar FOK! heeft de hik volgens mij en doet het af en toe niet.

Vind het opvallend dus, heb echt gigantische pijn gehad toen ik opstond en na die paracetamol ook nog constante zeurende hevige pijn en toen Tot dus schreef dat hij bezig was met Reiki ineens minder pijn alsof de pijn aan het verzachten is.

En dan is het dus ook zo'n pijn dat ik duidelijk weet dat het weg aan het trekken is omdat het vanaf het opstaan constant aanwezig was dus het is geen denkbeeldig iets.

Dus ik zeg ff bedankt Tot

Zodra FOK! weer normaal reageert zal ik de PM nog eens proberen te versturen. Nog steeds lichte pijn maar zeker niet meer ze heftig als voorheen.
pi_60828500
No prob! Graag gedaan! Het stroomt nog steeds hoor, maar met deze info kan ik beter sturen.

Ja ik trok al de conclusie dat Ali's ZDA-God deze behandeling tegen aan het werken was door Fok te laten fucken!
pi_60828552

Pijn is dus echt aan het wegtrekken, wie weet moet je die miljoen dollar gaan halen bij die ene die een beloning geeft als je kunt aantonen dat er meer is dan alleen het aardse

Merk op dit moment helemaal ff geen pijn meer.

Lijkt ook alsof het adem halen beter gaat maar dat kan dan wel denkbeeldig zijn maar volgens mij ook een verschil in de ademhaling hier.
pi_60828737
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:11 schreef Rimpelhond het volgende:
daarom zeg ik ook altijd... niets is zwart wit....een zwart wit denker verloochend een groot deel van de waarheid.
Oordelen zitten er dan wel ingebakken en oordelen zijn vaak gebaseerd op zwart en wit denken en goed of slecht aankaarten.

Zoals Einstein beweerde dat het splitsen van een atoom makkelijker is dan het weghalen van de oordelen in de mensheid.

Maar dan niet ieder mens dat bezig is met oordelen en goed en slecht bij alles wat ze zien. Ook dat is zwart wit om te beweren dat de hele mensheid bezeten is door oordelen en vooroordelen. Gelukkig zijn er nog mensen die in het grijze gebied vertoeven of in het kleurrijke gebied
pi_60828738
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:08 schreef ToT het volgende:
Ben al een beetje bezig, maar als je je naam en woonplaats ff in een U2U'tje zet en zegt om welke arm het gaat, is het ietsjes makkelijker.
Ooooh, kan dat serieus? Als je een keertje tijd hebt en niet te moe bent wil ik dat ook wel meemaken.
pi_60828814
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ooooh, kan dat serieus? Als je een keertje tijd hebt en niet te moe bent wil ik dat ook wel meemaken.
Reiki op afstand noemen ze het volgens mij

Een tijd op een ander forum gezeten waar ze hulp op afstand deden bieden en daar hadden ze een heel systeem gemaakt, een soort van circel of iets dergelijks. Heb daar nooit gevraagd om reiki, dit is de eerste keer dat ik gevraagd heb erom maar het lijkt dus echt te werken

Op dit moment is de hele pijn weg en dat vind ik dus echt een soort van wonder. Niet alleen de pijn aan de schouder is weg maar sowieso een verlichtende werking die ik merk nu. Noem het dan verlichtende werking maar het kan ook iets anders zijn. Alsof het lichaam wat genezen is van het een en ander ook.
pi_60828858
Hey fijn te horen!

Misschien dat ik dan later ff nog wat extra Reiki ga sturen met de info die je me gestuurd hebt.
Ik moet nu eerst ff als moderator optreden!
pi_60828913
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:41 schreef Topspin het volgende:

[..]

Reiki op afstand noemen ze het volgens mij

Een tijd op een ander forum gezeten waar ze hulp op afstand deden bieden en daar hadden ze een heel systeem gemaakt, een soort van circel of iets dergelijks. Heb daar nooit gevraagd om reiki, dit is de eerste keer dat ik gevraagd heb erom maar het lijkt dus echt te werken

Op dit moment is de hele pijn weg en dat vind ik dus echt een soort van wonder. Niet alleen de pijn aan de schouder is weg maar sowieso een verlichtende werking die ik merk nu. Noem het dan verlichtende werking maar het kan ook iets anders zijn. Alsof het lichaam wat genezen is van het een en ander ook.
Oh hemel, wat fijn!!
Nou dat mag bij mij ook hoor, ik heb al een week last van een flinke verkoudheid, en daar wil ik wel vanaf. Als dat lukt met het ontvangen van positieve energie, graag!
pi_60828935
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:43 schreef ToT het volgende:
Hey fijn te horen!

Misschien dat ik dan later ff nog wat extra Reiki ga sturen met de info die je me gestuurd hebt.
Ik moet nu eerst ff als moderator optreden!
Doe maar rustig aan

Ik moet straks ff naar de winkel, energy drank halen plus voedsel.

Nogmaals bedankt

Merk dus ook verschil in de ademhaling zoals eerder gezegd, meer lucht lijk ik binnen te krijgen en het adem halen gaat makkelijker en meer vanzelf en dat is nog beter dan de pijn die weg is bijna. Sowieso het adem halen wat belangrijk is ook.

Lijkt te zijn alsof het meer is dan alleen maar positieve energie of kracht, alsof het ook een beetje een proces in werking zet als het ware. Weet het niet goed maar het lijkt alsof ik nog nooit een sigaret gerookt heb zo voelt de adem haling aan nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')