Aaaah, mooi gezegd!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Als het zwart wit is, dan moet je iets grijs forceren... geheid dat iets of iemand in je omgeving dan zo rood of misschien zelfs paars aanloopt...dat je vanzelf weer die kleurrijke toverbal krijgt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Als het zwart wit is, dan moet je iets grijs forceren... geheid dat iets of iemand in je omgeving dan zo rood of misschien zelfs paars aanloopt...dat je vanzelf weer die kleurrijke toverbal krijgt.
quote:Als het zwart wit is, dan moet je iets grijs forceren... geheid dat iets of iemand in je omgeving dan zo rood of misschien zelfs paars aanloopt...dat je vanzelf weer die kleurrijke toverbal krijgt.
Grijs is een mengeling toch zwart én wit door elkaar,de boom van goed en kwaad, kom daar niet aan werd er ooit es gewaarschuwd tochquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:29 schreef Topspin het volgende:
[..]
Het grijze gebied
Weet verder niet hoe het zit met het grijze gebiedDaar waar alles bij elkaar komt? Zwart en wit samen en niet afzonderlijk?
Volgens mij is mijn arm uit de kom, toen ik opstond uit bed een foute beweging gemaakt, heb 2 paracamol genomen maar nog steeds erge pijn bij de schouder.
God is toch zelf ook een mengeling van goed en kwaad als je Ali mag geloven?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:45 schreef neo567 het volgende:
[..]
[..]
Grijs is een mengeling toch zwart én wit door elkaar,de boom van goed en kwaad, kom daar niet aan werd er ooit es gewaarschuwd toch
Heerlijk simplistisch, maar goed:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
God is toch zelf ook een mengeling van goed en kwaad als je Ali mag geloven?
Hij noemt het rechtvaardigheid, maar daar zijn de meningen over verdeeld!
Precies als de Moeder/Vader God waar ik het al eerder over had: geen goed zonder kwaad, geen mannelijk zonder vrouwelijk enz.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Heerlijk simplistisch, maar goed:
Snap je nu waarom sommige zeggen dat we op God lijken en ook kwaad kennen, (de grijze massa) ?
Insanity in the brain
Onder remboursquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:02 schreef Topspin het volgende:
Ying en yangDe wereld zou in elkaar storten zonder de tegenstellingen. Zwart en wit, dag en nacht, heet en koud, groot en klein. Dus ook goed en slecht en vanzelf duivel en God. Dan is Ying en Yang wel evenwicht maar het symbool is toch echt met zwart en wit dat samen smelt.
Kan iemand ff reiki sturen richting mijn schouder
Een pakketje reikiquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies als de Moeder/Vader God waar ik het al eerder over had: geen goed zonder kwaad, geen mannelijk zonder vrouwelijk enz.
Oordelen zitten er dan wel ingebakken en oordelen zijn vaak gebaseerd op zwart en wit denken en goed of slecht aankaarten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:11 schreef Rimpelhond het volgende:
daarom zeg ik ook altijd... niets is zwart wit....een zwart wit denker verloochend een groot deel van de waarheid.
Ooooh, kan dat serieus? Als je een keertje tijd hebt en niet te moe bent wil ik dat ook wel meemaken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:08 schreef ToT het volgende:
Ben al een beetje bezig, maar als je je naam en woonplaats ff in een U2U'tje zet en zegt om welke arm het gaat, is het ietsjes makkelijker.
Reiki op afstand noemen ze het volgens mijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ooooh, kan dat serieus? Als je een keertje tijd hebt en niet te moe bent wil ik dat ook wel meemaken.
Oh hemel, wat fijn!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:41 schreef Topspin het volgende:
[..]
Reiki op afstand noemen ze het volgens mij
Een tijd op een ander forum gezeten waar ze hulp op afstand deden bieden en daar hadden ze een heel systeem gemaakt, een soort van circel of iets dergelijks. Heb daar nooit gevraagd om reiki, dit is de eerste keer dat ik gevraagd heb erom maar het lijkt dus echt te werken
Op dit moment is de hele pijn weg en dat vind ik dus echt een soort van wonder. Niet alleen de pijn aan de schouder is weg maar sowieso een verlichtende werking die ik merk nu. Noem het dan verlichtende werking maar het kan ook iets anders zijn. Alsof het lichaam wat genezen is van het een en ander ook.
Doe maar rustig aanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:43 schreef ToT het volgende:
Hey fijn te horen!
Misschien dat ik dan later ff nog wat extra Reiki ga sturen met de info die je me gestuurd hebt.
Ik moet nu eerst ff als moderator optreden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |