Binnenkort dus 3 Starbucks-vestigingen op fietsafstand hiervandaan (Schiphol, Schiphol en Amsterdam).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed nieuws voor een bepaalde 3FM-dj: http://www.molblog.nl/reacties.php/7402
Was wel grappig trouwens, had de radio nog even op Radio Olympia staan, daar draaiden ze Jackie Wilson Said van Dexy's midnight runners. Nummer afgelopen, zet hem naar 3FM, val ik in Save Ferrisquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was wel grappig trouwens, had de radio nog even op Radio Olympia staan, daar draaiden ze Jackie Wilson Said van Dexy's midnight runners. Nummer afgelopen, zet hem naar 3FM, val ik in Save Ferris
aha, ik zie een reltopic, leukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:32 schreef borisz het volgende:
Mogge
Rozemarijn ipv Gerard Ekdom op 3FM
Als antiroos daar nou zelf ook es postquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, ik zie een reltopic, leuk
Net als Michiel een keer in een klaagtopic over de Freaknacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als antiroos daar nou zelf ook es post.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Net als Michiel een keer in een klaagtopic over de Freaknacht.
"Ik mot em niet, heel die Veenstra niet" o.i.d.
edit: ah, hebbes!
Dat is humor jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Net als Michiel een keer in een klaagtopic over de Freaknacht.
"Ik mot em niet, heel die Veenstra niet" o.i.d.
edit: ah, hebbes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |