Ook nog naar North Sea Jazz geweest trouwensquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:44 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Ok... Dan snap ik je punt verder ook niet...
Zoals ik al zei, op Lowlands overheerst de alternatieve muziek, met name de rock. Bovendien krijgt het teveel aandacht van de media in vergelijking met andere evenementen.quote:Op vrijwel ieder festival lopen de mensen niet met hun beste kleding rond, ieder soort muziek trekt een bepaald volk aan, en werkschuw? Lijkt me sterk, hoe kunnen ze anders dat (veel te dure) kaartje kopen?
Opgelost, slotje.
Nou en?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:46 schreef Chillah.Bee het volgende:
Zoals ik al zei, op Lowlands overheerst de alternatieve muziek, met name de rock.
Uitkering....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:44 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hoe kunnen ze anders dat (veel te dure) kaartje kopen?
Wat is nou precies je probleem? Ik snap het echt niet hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:46 schreef Chillah.Bee het volgende:
Zoals ik al zei, op Lowlands overheerst de alternatieve muziek, met name de rock. Bovendien krijgt het teveel aandacht van de media in vergelijking met andere evenementen.
Dat geven ze dan wel weer extra uit aan make-up.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:59 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Besparing op kapperskosten en kleding.
Elke 'groep' (even voor het gemak) vindt zichzelf 'normaal', logisch. Fokkers vinden zichzelf ook normaal, maar noemen iemand die gel in z'n haar heeft en geen bergschoenen draagt al een mooiboyquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is nou precies je probleem? Ik snap het echt niet hoor.Volgens mij is het meerendeel van het volk op dit soort festivals gewoon 'normaal'.
Klopt, maar ik spreek ook nergens van Gothics of emo's, die komen daar heus niet. En hoe je het wend of keert; muziek als the Editors, Moke is gewoon wat alternatief.quote:Ook de mensen die naar die muziek luisteren zijn gewoon 'normaal'. En geen gothics, alto's, of wat dan ook. Kruip eens uit je bekrompen hol.
Don't fuck with Pharellquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:16 schreef DarkSystem het volgende:
Nja, wat jij opnoemt vind ik dus weer dikke poep, niet dat ik van rock houd, maar N.E.R.D e.d. is ook
Precies, dat is ook mijn definitie van een mooiboy, maar op Fok ben je het dus al wat sneller, zie m'n vorige post.quote:En uhm, met mooiboys word bedoeld jongens die onder de zonnebank liggen, een handtasje dragen, uhm, volgens mij zijn er al genoeg voorbeelden gegeven...
Je overdrijft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:02 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Elke 'groep' (even voor het gemak) vindt zichzelf 'normaal', logisch. Fokkers vinden zichzelf ook normaal, maar noemen iemand die gel in z'n haar heeft en geen bergschoenen draagt al een mooiboyDie term heb ik buiten Fok om nauwelijks gehoord, en bovendien zie ik vrijwel alle vrienden, collega's, studiegenoten etc. van m'n eigen leeftijd er uit zien als wat hier als breezah/modehomo/quido whatever beschouwd wordt.
Dan krijg ik een raar beeld van Fokkers ja, als een soort mensen die buiten de maatschappij staan, of wat dan ook. En aangezien de gemiddelde Fokker Lowlands geweldig vindt, koppel ik dat min of meer. Ook al weet ik dat het natuurlijk niet altijd helemaal zwart of wit is, er gaan zelfs een paar vrienden van me heen.
Wat is er mis met 'alternatief'? Tegenwoordig is alles alternatief. Zelfs Coldplay wordt door veel mensen als alternatief beschouwd. Noem eens rockmuziek op die niet alternatief is? Het is gewoon normale muziek in het genre. Niks bijzonders aan, niet gebonden aan kledingstijl of politieke kleur, maar gewoon muziek voor iedereen. Net zoals N.E.R.D. normale muziek is in het hip-hop genre.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:02 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik spreek ook nergens van Gothics of emo's, die komen daar heus niet. En hoe je het wend of keert; muziek als the Editors, Moke is gewoon wat alternatief.
Ik weet ook wel dat the Opposites, Extince, Kraak & Smaak en N.E.R.D. () en nog wat andere goede artiesten daar komen, maar toch vind ik de gemiddelde bezoeker er gewoon nogal vreemd uitzien, onverzorgd. Een wereld van verschil met de mensen die je op dance/soul/latin-festivals tegenkomt in elk geval.
Ik overdrijf dus niet, hier even een voorbeeld: Waarom je riem zo ? Dit is al een mooiboy op Fokquote:
Coldplay alternatiefquote:Wat is er mis met 'alternatief'? Tegenwoordig is alles alternatief. Zelfs Coldplay wordt door veel mensen als alternatief beschouwd. Noem eens rockmuziek op die niet alternatief is? Het is gewoon normale muziek in het genre. Net zoals N.E.R.D. normale muziek is in het hip-hop genres.
De dames zijn dus ook flink wat lelijkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef HPayne het volgende:
Er is genoeg dance en hip hop op Lowlands. En idd er komen alternatiever geklede mensen dan op Dance feesten. So what.
Boehoequote:Dan ga jij toch lekker niet.
Ik zal je echt niet missen daar.
Alsof Editors en Moke zo extreem anders zijn qua muziekstijl. Je geeft het dus zelf al aan, het is gewoon normale muziek die zo af en toe zelfs nog in de top 40 verschijnt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik overdrijf dus niet, hier even een voorbeeld: Waarom je riem zo ? Dit is al een mooiboy op Fok![]()
[..]
Coldplay alternatiefdat is gewoon pop/rockmuziek, die ik nog wel kan waarderen ook overigens.
Het is een lelijke jongen, maar ik kan mij ook wel irriteren wáárom een riem zó moet... Wat is er mis met normaal, maar netjes, gekleed?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik overdrijf dus niet, hier even een voorbeeld: Waarom je riem zo ? Dit is al een mooiboy op Fok![]()
Meestal ga ik niet voor de vrouwen naar lowlands, maar voor de sfeer en muziek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
De dames zijn dus ook flink wat lelijker
[..]
Boehoe
Laat maar, ik krijg het je niet eens uitgelegd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof Editors en Moke zo extreem anders zijn qua muziekstijl. Je geeft het dus zelf al aan, het is gewoon normale muziek die zo af en toe zelfs nog in de top 40 verschijnt.
En dat die massaal wegblijven, zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:27 schreef HPayne het volgende:
[..]
Meestal ga ik niet voor de vrouwen naar lowlands, maar voor de sfeer en muziek.
Je krijgt het je zelf niet uitgelegd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:27 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Laat maar, ik krijg het je niet eens uitgelegd.
Dat zeker wel hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je krijgt het je zelf niet uitgelegd.
Onzin... Genoeg vrouwen op lowlands. Misschien niet van die inhoudsloze breezersletjes nee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:27 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
En dat die massaal wegblijven, zegt wel genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |