Ja oke, maar dat is net zo erg als de gothics en metalheads die op LL komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Breezers komen niet op hardcorefeesten, daar komen alleen neonazi's en lelijke asociale 'vrouwen' met een dikke MOH trui
Ach die zijn net een tikkeltje minder opgefokt / aggressief.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is net zo erg als de gothics en metalheads die op LL komen.
Wall of Death anyone?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach die zijn net een tikkeltje minder opgefokt / aggressief.
Twee weken geleden nog wel gedaan met een paar duizend mensen.quote:
Nou! Een heel uur ergens achterop de avond op Nederland 3quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:23 schreef Chillah.Bee het volgende:
Wat ik ook jammer vind is hoeveel aandacht dit festival in de media krijgt in vergelijking met andere evenementen.
Slecht voorbeeld van Sven vath. Is nl een enorm crappy remix van een plaat uit 93.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Sven Väth.
Erol Alkan
Underworld.
Born Slippy gaat nooit vervelen.![]()
Genoeg dance op LL. Maar ben er helaas niet bij dit jaar. Gewoon arbeiten morgen...
Nee, als ik even naar nu.nl surf en ik moet meteen weer zo'n foto aanzienquote:
Jij bent echt gemeen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:21 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, als ik even naar nu.nl surf en ik moet meteen weer zo'n foto aanzien![]()
Nu maar hopen dat het flink regent de komende dagen, kunnen ze lekker in de modder gaan rollen
Jij bent vast ook zo'n type wat zaterdagavond niet de deur uit durft en achter de pc blijft zitten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:21 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, als ik even naar nu.nl surf en ik moet meteen weer zo'n foto aanzien![]()
Nu maar hopen dat het flink regent de komende dagen, kunnen ze lekker in de modder gaan rollen
WTFquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:23 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Jij bent vast ook zo'n type wat zaterdagavond niet de deur uit durft en achter de pc blijft zitten?![]()
Je komt best jaloers over namenlijk...
Áls dat zo is, snap ik niet wat je zo tegen festivals hebt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:25 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
WTFIk ga elke zaterdagavond uit, en vaak donderdag ook nog de kroeg in.
En vrijdag dan!?!?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:25 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
WTFIk ga elke zaterdagavond uit, en vaak donderdag ook nog de kroeg in.
Ik heb helemaal niets tegen festivals, ben 2 weken geleden nog naar Reggea Sundance geweest, een tijd geleden naar Dauwpop en als het fatsoenlijk weer was geweest was ik ook nog wel even een kijkje bij de Dance Parade wezen nemen, om maar even wat te noemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Áls dat zo is, snap ik niet wat je zo tegen festivals hebt.
Ok... Dan snap ik je punt verder ook niet...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen festivals, ben 2 weken geleden nog naar Reggea Sundance geweest, een tijd geleden naar Dauwpop en als het fatsoenlijk weer was geweest was ik ook nog wel even een kijkje bij de Dance Parade wezen nemen, om maar even wat te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |