Beetje standaard reactie van een 16 jarig ongewassen jochie wiens ballen nog moeten indalen dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:42 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Beetje standaard reactie van een Lowlands-ganger dit. Ze denken vaak dat zij normaal zijn en dat wie niet van the editors houdt direct een mooiboy/breezersletje is
Wat ik er eigenlijk mee wil zeggen is dat ts een kankerkind is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:55 schreef Sok41 het volgende:
Ehm, over het algemeen zijn de lowlandgangers ongewassen![]()
Raddraaiende hippies met ongewassen dikke plukken haren die op blote voeten rondlopen..
~~ Ik zou trouwens best aanwezig willen zijn daar hoor! Voor pendulum enzo.
Das heul niet waar, ik kan helemaal geen radslag!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:55 schreef Sok41 het volgende:
Raddraaiende hippies met ongewassen dikke plukken haren die op blote voeten rondlopen..
~~ Ik zou trouwens best aanwezig willen zijn daar hoor! Voor pendulum enzo.
Douchen en festivals gaan meestal helaas niet echt goed samen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:55 schreef Sok41 het volgende:
Ah, zie 1 dus...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik heb kennissen die er heen gaan (en die voldoen allemaal aan die genoemde punten), volg het al jaren (helaas gedwongen) een beetje via 3FM, krijg op het journaal/TV/internet genoeg beelden mee (af en toe is er wel goede hiphop/dance, dat kijk ik dan wel) en half Fok vindt het geweldig![]()
Nee, dan moet je echt uren in de rij staan. Maar voor de mensen die gaan heb ik een goede tip.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Douchen en festivals gaan meestal helaas niet echt goed samen.
Je kunt ook gewoon accepteren dat je stinkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:04 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nee, dan moet je echt uren in de rij staan. Maar voor de mensen die gaan heb ik een goede tip.
Laatste keer dat ik naar een festival ben geweest(Dour) hebben wij gewoon een carwash opgezocht. Kost geen donder en geen wachtrijen![]()
Oh en je kan hem op de Hot Wax stand zetten, kan je gelijk je haar doen
Accepteren dat je stinkt? Als je daar bent met je mokkel of je ontmoet er 1, en je spendeert 3 nachten samen.. Op den duur, tsja.. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar die zuren hebben geen gunstig invloedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon accepteren dat je stinkt.![]()
Thuis wacht er wel weer een warme douche.
ja, maar dat weten de mensen die thuis zitten nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:33 schreef Happel het volgende:
Douchen bij Lowlands gaat perfect. Gewoon vroeg opstaan.
Deo compenseert het meestal nog wel een beetje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:16 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Accepteren dat je stinkt? Als je daar bent met je mokkel of je ontmoet er 1, en je spendeert 3 nachten samen.. Op den duur, tsja.. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar die zuren hebben geen gunstig invloed
Wat nou "normaal". Iedereen vindt leuk wat hij of zij leuk vindt. Er is geen "normaal" qua muzieksmaak. Kijk voor de grap eens naar de TV dit weekend, zul je zien dat er ook gewoon hele "normale" mensen naar Editors luisteren (als ze al komen op LL).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:42 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Beetje standaard reactie van een Lowlands-ganger dit. Ze denken vaak dat zij normaal zijn en dat wie niet van the editors houdt direct een mooiboy/breezersletje is
Ben je niet zelf een nerd gewordenquote:aantal posts: 109 (gemiddeld 37 per dag)
Deo compenseert? Wat wou je doen, met je roller over je eikel gaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deo compenseert het meestal nog wel een beetje.
Dat bedoel ik nouquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:22 schreef nozem het volgende:
Dit festival vormt inmiddels een [b]redelijk natuurgetrouwe afspiegeling van de jonge Nederlandse bevolking (15 tot 35 jaar)[b], ergo: iedereen gaat er tegenwoordig naartoe.
Aan die lucht doe je weinig inderdaad, maar ik had het meer over zweetlucht in het algemeen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:04 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Deo compenseert? Wat wou je doen, met je roller over je eikel gaan?
Ik had het over geslachtsgemeenschap en daarvan de repercussies als je je niet wast voor 3 "nachten".quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan die lucht doe je weinig inderdaad, maar ik had het meer over zweetlucht in het algemeen.
Dat zag ik toen ik je post opnieuw las, maar goed daar ben ik op festivals meestal toch te lam voor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:11 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik had het over geslachtsgemeenschap en daarvan de repercussies als je je niet wast voor 3 "nachten".
Daar ben ik het zelfs nog wel mee eens. Hardcorequote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Liever naar Lowlands dan naar een of ander hardcore feestje waar de breezahs je om de oren vliegen.
(en nee ik ga niet naar lowlands )
Breezers komen niet op hardcorefeesten, daar komen alleen neonazi's en lelijke asociale 'vrouwen' met een dikke MOH truiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Liever naar Lowlands dan naar een of ander hardcore feestje waar de breezahs je om de oren vliegen.
(en nee ik ga niet naar lowlands )
Ja oke, maar dat is net zo erg als de gothics en metalheads die op LL komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Breezers komen niet op hardcorefeesten, daar komen alleen neonazi's en lelijke asociale 'vrouwen' met een dikke MOH trui
Ach die zijn net een tikkeltje minder opgefokt / aggressief.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is net zo erg als de gothics en metalheads die op LL komen.
Wall of Death anyone?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach die zijn net een tikkeltje minder opgefokt / aggressief.
Twee weken geleden nog wel gedaan met een paar duizend mensen.quote:
Nou! Een heel uur ergens achterop de avond op Nederland 3quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:23 schreef Chillah.Bee het volgende:
Wat ik ook jammer vind is hoeveel aandacht dit festival in de media krijgt in vergelijking met andere evenementen.
Slecht voorbeeld van Sven vath. Is nl een enorm crappy remix van een plaat uit 93.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Sven Väth.
Erol Alkan
Underworld.
Born Slippy gaat nooit vervelen.![]()
Genoeg dance op LL. Maar ben er helaas niet bij dit jaar. Gewoon arbeiten morgen...
Nee, als ik even naar nu.nl surf en ik moet meteen weer zo'n foto aanzienquote:
Jij bent echt gemeen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:21 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, als ik even naar nu.nl surf en ik moet meteen weer zo'n foto aanzien![]()
Nu maar hopen dat het flink regent de komende dagen, kunnen ze lekker in de modder gaan rollen
Jij bent vast ook zo'n type wat zaterdagavond niet de deur uit durft en achter de pc blijft zitten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:21 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, als ik even naar nu.nl surf en ik moet meteen weer zo'n foto aanzien![]()
Nu maar hopen dat het flink regent de komende dagen, kunnen ze lekker in de modder gaan rollen
WTFquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:23 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Jij bent vast ook zo'n type wat zaterdagavond niet de deur uit durft en achter de pc blijft zitten?![]()
Je komt best jaloers over namenlijk...
Áls dat zo is, snap ik niet wat je zo tegen festivals hebt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:25 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
WTFIk ga elke zaterdagavond uit, en vaak donderdag ook nog de kroeg in.
En vrijdag dan!?!?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:25 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
WTFIk ga elke zaterdagavond uit, en vaak donderdag ook nog de kroeg in.
Ik heb helemaal niets tegen festivals, ben 2 weken geleden nog naar Reggea Sundance geweest, een tijd geleden naar Dauwpop en als het fatsoenlijk weer was geweest was ik ook nog wel even een kijkje bij de Dance Parade wezen nemen, om maar even wat te noemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Áls dat zo is, snap ik niet wat je zo tegen festivals hebt.
Ok... Dan snap ik je punt verder ook niet...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen festivals, ben 2 weken geleden nog naar Reggea Sundance geweest, een tijd geleden naar Dauwpop en als het fatsoenlijk weer was geweest was ik ook nog wel even een kijkje bij de Dance Parade wezen nemen, om maar even wat te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |