waar woon je?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Irving het volgende:
Kut ik moet nog een tent kopenWaar kan je ze redelijk goedkoop krijgen en zijn ze niet te groot om mee te nemen?
Nou tot zondag dan maarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Gaat snel ineens.
Morgen inpakken, de helft zit nog in de wasmachine/droger van haldern pop.
morgenochtend ook nog haar verven, nagels lakken en naar de wibra. komt heeeelemaal goed.
Gewoon zoeen simpel Kijkshop tentje man!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:54 schreef Irving het volgende:
[..]
Op internet is de goekoopste 60 euro bij perry -.-
[..]
Almere
Geen idee van het open podium, maar de Essent is er niet meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:58 schreef UncleSam het volgende:
Vorig jaar was trouwens de mogelijkheid om op open podium te spelen. Ik geloof dat het vorig jaar in de Essent ten, naast alpha, was.
Is dat dit jaar weer? Ik ga namelijk met mn bandje dit jaar en we zouden het tof vinden om daar te kunnen spelen!
In die 5 uur dat ie draait zal er vast wel iets van schranz zitten, maar ook wel goede dingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:58 schreef augurkenkoning het volgende:
Weet iemand of sven vath ook schranz draait? Ik hou niet zo van softe techno. (ook niet van minimal)
20-30 min?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Weet iemand hoelang de busreis van 't harde/ lelystad naar lowlands is?
moet je naar Decathlon, heb ik vandaag een Quechua 2 Seconds tentje gekocht, 35 euro (of de iets minder ruime versie voor 25 euro)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:54 schreef Irving het volgende:
[..]
Op internet is de goekoopste 60 euro bij perry -.-
[..]
Almere
Decathlon ftw inderdaad, ik betaalde 20 euro voor mijn 3 persoons 3 sec. tentje (Quechua).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
moet je naar Decathlon, heb ik vandaag een Quechua 2 Seconds tentje gekocht, 35 euro (of de iets minder ruime versie voor 25 euro)
Lelystad is 20minuten, afhankelijk van de opstoppingen die door Llowgangers op de weg worden veroorzaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Weet iemand hoelang de busreis van 't harde/ lelystad naar lowlands is?
Nee hoor, morgen is er nog een dag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:55 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb nog niks gepakt, zal ik dat eens doen?
Precies.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen is er nog een dag.
Dan ben ik nog aan het werk, ik moet nog 17 uur wachtenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
Over een uur of 10 richting Biddinghuizen.. ik heb er zin in!!
Ik vind regen ook niet erg, zo lang het maar droog is als ik in de rij sta en mijn tent opzetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:17 schreef grasmat het volgende:
regen? nou en? we staan toch in de tent bandjes te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
Is het al uitverkocht?
Want ik wil toch wel graag Anouk zien, dus ga vanmiddag even een kaartje kopen. Gewoon bij GWK, toch?
Als er staat uitverkocht, moet je er ook van uit gaan dat het uitverkocht is. Het spijt me voor je.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
Is het al uitverkocht?
Want ik wil toch wel graag Anouk zien, dus ga vanmiddag even een kaartje kopen. Gewoon bij GWK, toch?
Zo goed als geen regen, dus?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:23 schreef Sappys het volgende:
[ afbeelding ]
Jajaja, het komt allemaal goed!
55.000 kaartjes toch? En de line-up is ruk (ik wil alleen voor Anoukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als er staat uitverkocht, moet je er ook van uit gaan dat het uitverkocht is. Het spijt me voor je.
Ik kan me ook vergissen.
Hap hap.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als er staat uitverkocht, moet je er ook van uit gaan dat het uitverkocht is. Het spijt me voor je.
Ik kan me ook vergissen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
55.000 kaartjes toch? En de line-up is ruk (ik wil alleen voor Anouk), dus zo snel zal het echt niet uitverkocht zijn. Ik fiets zo wel even naar het GWK.
tuurlijk is het niet uitverkocht, Anouk komt immersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
55.000 kaartjes toch? En de line-up is ruk (ik wil alleen voor Anouk), dus zo snel zal het echt niet uitverkocht zijn. Ik fiets zo wel even naar het GWK.
goed geregeldquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
Tent wordt voor me opgezet door een groepje vrienden, hoe vet is dat.
Eerst nog even 6 uurtjes werken.
Je kan ook jantoeternuitje in het gras vallen en wakker worden, drijf en drijf natquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus al die mensen die roepen "wat maakt regen nou uit, ik sta toch in de tent bandjes te kijken" houden jullie niet van jantoeternuitje in het gras in slaap vallen en wakker worden met een verbrande neus?
Dat hoort er voor mij toch echt wel bij hoor. Al een paar jaar niet gelukt!
Bij de hema op de camping. Als je bij de eerste 20 bezoekers hoort...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Irving het volgende:
Kut ik moet nog een tent kopenWaar kan je ze redelijk goedkoop krijgen en zijn ze niet te groot om mee te nemen?
De line-up ruk noemen in vergelijking met Anoukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
ik ook.quote:
Ik hoop eigenlijk dat iedereen die ooit woorden als 'jantoeternuitje' in het echt gebruikt gewoon bij de poort wordt tegengehouden.quote:Op donderdag 14 augustus 200809:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus al die mensen die roepen "wat maakt regen nou uit, ik sta toch in de tent bandjes te kijken" houden jullie niet van jantoeternuitje in het gras in slaap vallen en wakker worden met een verbrande neus?
Dat hoort er voor mij toch echt wel bij hoor. Al een paar jaar niet gelukt!
Serieus op in gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 200810:06 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
De line-up ruk noemen in vergelijking met Anouk
* Tourniquet meldt zichquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga pas vrijdagochtend vroeg, ben nu de tas aan het pakken. Nog meer vrijdagochtenders?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:21 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE: http://www.lowlands.nl/news.php?page=386
kaartje van huisgenootje overgekocht, dus de gewone prijsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Val je daar zelf eigenlijk onder, lien? Of viel 't mee..
Stoere Shit!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:21 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
dan ga je toch vast aan het bierquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef DistantDreamer het volgende:
Tralala. Vrienden van me willen eerst uitslapen en dan pas gaan (rond 2 uur), dus ik zit me hier ingepakt en wel te vervelen
maar misschien waren ze wel redelijk op tijd, maar grepen ze er net naast omdat er 500 zijn achtergehoudenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Lekkere kutactie van Lowlands... Stel dat je nou inderdaad 200 euri voor een kaartje betaald hebt... Dan voel je je toch hard genaaid? Maar aan de andere kant... Dan moet je ook maar gewoon lekker op tijd je kaartje halen natuurlijk
. Waardeloos dat dit soort marketingtruuks zijn toegestaan, eerst de indruk wekken dat kaarten al heel vroeg zijn uitverkocht en dan vervolgens zelf de grip op de markt teruggrijpen, je zou ll kunnen verwijten dat zwartemarktkaarten zo duur zijn op die manier.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Lekkere kutactie van Lowlands... Stel dat je nou inderdaad 200 euri voor een kaartje betaald hebt... Dan voel je je toch hard genaaid? Maar aan de andere kant... Dan moet je ook maar gewoon lekker op tijd je kaartje halen natuurlijk
LOWLANDS BABY!!!
Eeeh... Want?! Je houdt een tientje in je zak, wat is daar zonde aan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
. Waardeloos dat dit soort marketingtruuks zijn toegestaan, eerst de indruk wekken dat kaarten al heel vroeg zijn uitverkocht en dan vervolgens zelf de grip op de markt teruggrijpen, je zou ll kunnen verwijten dat zwartemarktkaarten zo duur zijn op die manier.
Ik ga dus ook nooit meer voor die vroege vogel aktie. Ik heb het nog nooit zo zonde van het geld gevonden als dit jaar
Da's evengoed nog bijna de volle mep als je servicekosten meerekent.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:00 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Eeeh... Want?! Je houdt een tientje in je zak, wat is daar zonde aan?
Die is niet meer actueel. Stephen Marley en the Foals staan er o.a. nog op.quote:
*handopsteekt*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga pas vrijdagochtend vroeg, ben nu de tas aan het pakken. Nog meer vrijdagochtenders?
Zelfde hier. Moet nog vanalles doen, en het lag 'in de planning' om 12:07 weg te gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Kekaa het volgende:
Volgens mij niet.
Waarom kan ik nooit plannen? Volgens mijn planning ga ik over een half uur weg, maar meot het hele huis nog schoonmaken, ja ja .....
Kun je nog een uurtje extra wachten!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef Gewoonik het volgende:
WE GAAAAAAAAAANNNNN. (toch nog een uurtje eerder weg) TOEDELS
Heb ik het toch goed geraden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Tourniquet het volgende:
Bandjes zijn donkerpaars met wit
Ookquote:
Ja hier!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:35 schreef UncleSam het volgende:
Ik moet de kriebels inhouden tot 14.00u, nog anderhalf uur wachtenen dan gaan we pas !
Idem.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Tourniquet het volgende:
Bandjes zijn donkerpaars met wit
Die wil ik. Dat is handig, dan ben ik niet de lul om rondjes bier te halen. Alleen lastig als ik alleen rondstruin, dan moet ik onbekenden voor me laten lopen, maar dat doen mensen vast wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Dat vorig trouwens vorig jaar toch de 16- bandjes?
Waren de service kosten bij de vroege vogel aktie hoger dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's evengoed nog bijna de volle mep als je servicekosten meerekent.
hoog genoeg, zoveel service is het niet om een printje te maken en dat op te sturenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waren de service kosten bij de vroege vogel aktie hoger dan?
Volgens mij vergelijkt hij de prijs van de vroege kaarten inclusief servicekosten met de prijs van een normaal kaartje zonder servicekosten. Servicekosten zijn in ieder geval niet hoger bij de eerste kaarten, waarschijnlijk gewoon hetzelfde.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waren de service kosten bij de vroege vogel aktie hoger dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |