55.000 kaartjes toch? En de line-up is ruk (ik wil alleen voor Anoukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als er staat uitverkocht, moet je er ook van uit gaan dat het uitverkocht is. Het spijt me voor je.
Ik kan me ook vergissen.
Hap hap.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als er staat uitverkocht, moet je er ook van uit gaan dat het uitverkocht is. Het spijt me voor je.
Ik kan me ook vergissen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
55.000 kaartjes toch? En de line-up is ruk (ik wil alleen voor Anouk), dus zo snel zal het echt niet uitverkocht zijn. Ik fiets zo wel even naar het GWK.
tuurlijk is het niet uitverkocht, Anouk komt immersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
55.000 kaartjes toch? En de line-up is ruk (ik wil alleen voor Anouk), dus zo snel zal het echt niet uitverkocht zijn. Ik fiets zo wel even naar het GWK.
goed geregeldquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
Tent wordt voor me opgezet door een groepje vrienden, hoe vet is dat.
Eerst nog even 6 uurtjes werken.
Je kan ook jantoeternuitje in het gras vallen en wakker worden, drijf en drijf natquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus al die mensen die roepen "wat maakt regen nou uit, ik sta toch in de tent bandjes te kijken" houden jullie niet van jantoeternuitje in het gras in slaap vallen en wakker worden met een verbrande neus?
Dat hoort er voor mij toch echt wel bij hoor. Al een paar jaar niet gelukt!
Bij de hema op de camping. Als je bij de eerste 20 bezoekers hoort...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Irving het volgende:
Kut ik moet nog een tent kopenWaar kan je ze redelijk goedkoop krijgen en zijn ze niet te groot om mee te nemen?
De line-up ruk noemen in vergelijking met Anoukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
ik ook.quote:
Ik hoop eigenlijk dat iedereen die ooit woorden als 'jantoeternuitje' in het echt gebruikt gewoon bij de poort wordt tegengehouden.quote:Op donderdag 14 augustus 200809:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus al die mensen die roepen "wat maakt regen nou uit, ik sta toch in de tent bandjes te kijken" houden jullie niet van jantoeternuitje in het gras in slaap vallen en wakker worden met een verbrande neus?
Dat hoort er voor mij toch echt wel bij hoor. Al een paar jaar niet gelukt!
Serieus op in gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 200810:06 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
De line-up ruk noemen in vergelijking met Anouk
* Tourniquet meldt zichquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:18 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga pas vrijdagochtend vroeg, ben nu de tas aan het pakken. Nog meer vrijdagochtenders?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:21 schreef Rapid_Razor_Bob het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE: http://www.lowlands.nl/news.php?page=386
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |