waar woon je?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Irving het volgende:
Kut ik moet nog een tent kopenWaar kan je ze redelijk goedkoop krijgen en zijn ze niet te groot om mee te nemen?
Nou tot zondag dan maarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Gaat snel ineens.
Morgen inpakken, de helft zit nog in de wasmachine/droger van haldern pop.
morgenochtend ook nog haar verven, nagels lakken en naar de wibra. komt heeeelemaal goed.
Gewoon zoeen simpel Kijkshop tentje man!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:54 schreef Irving het volgende:
[..]
Op internet is de goekoopste 60 euro bij perry -.-
[..]
Almere
Geen idee van het open podium, maar de Essent is er niet meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:58 schreef UncleSam het volgende:
Vorig jaar was trouwens de mogelijkheid om op open podium te spelen. Ik geloof dat het vorig jaar in de Essent ten, naast alpha, was.
Is dat dit jaar weer? Ik ga namelijk met mn bandje dit jaar en we zouden het tof vinden om daar te kunnen spelen!
In die 5 uur dat ie draait zal er vast wel iets van schranz zitten, maar ook wel goede dingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:58 schreef augurkenkoning het volgende:
Weet iemand of sven vath ook schranz draait? Ik hou niet zo van softe techno. (ook niet van minimal)
20-30 min?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Weet iemand hoelang de busreis van 't harde/ lelystad naar lowlands is?
moet je naar Decathlon, heb ik vandaag een Quechua 2 Seconds tentje gekocht, 35 euro (of de iets minder ruime versie voor 25 euro)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:54 schreef Irving het volgende:
[..]
Op internet is de goekoopste 60 euro bij perry -.-
[..]
Almere
Decathlon ftw inderdaad, ik betaalde 20 euro voor mijn 3 persoons 3 sec. tentje (Quechua).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
moet je naar Decathlon, heb ik vandaag een Quechua 2 Seconds tentje gekocht, 35 euro (of de iets minder ruime versie voor 25 euro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |