quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
Wall-E!? Lijkt me niets eigenlijk.
Dus een beetje mijn omschrijving.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:11 schreef Etcetera het volgende:
hij is een beetje apartwordt niet zo heel veel in gepraat, maar hij is wel grappig hoor
Laat die Halsema eerst die partij maar eens opdoeken. Wat een vreselijke partij, met een nog ergere leider. Als zij begint te praten met die aerdappel in der keel gaan echt de rillingen over mn rug. Brrquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Rectificatie inzake column Femke Halsema
En fok en danny zijn ineens beroemd, radio nieuws opende er mee
Dan mogen pvdd en omroep link er direct bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laat die Halsema eerst die partij maar eens opdoeken. Wat een vreselijke partij, met een nog ergere leider. Als zij begint te praten met die aerdappel in der keel gaan echt de rillingen over mn rug. Brr
Iedereen die met zn volle verstand op een dierenpartij gaat stemmen mogen ze ook rechtstreeks afvoeren naar de goelag ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan mogen pvdd en omroep link er direct bij![]()
![]()
![]()
Volgens mij iets waarmee je iedereen naar bed jaagtquote:
Klopt....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:50 schreef Soempie het volgende:
Ik vind Halsema oke.Nu maak ik mezelf hier niet populair geloof ik.
Maatje van Soempie?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb ook wel eens op GL gestemd
goeiemorgen idd.quote:
Ik nog nooit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb ook wel eens op GL gestemd
In ieder geval geen Groen Links meer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:03 schreef Etcetera het volgende:
ik heb wel eens GL gestemd geloof ik. 1x ofzo, ben toen SP gaan stemmen. weet niet waar ik nu op ga stemmen(als we weer eens mogen)
Je komt hier klagen over de AKQ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand geen nieuwe vraag stellen?
En Jaytonism een flinke rotschop geven voor het opzettelijk vertragen van de snelheid in het AKQ-topic?![]()
Hoofdpijn is inderdaad zuur.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:38 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader en Tinuviel hebben een flink deel van de kinderkamer bij elkaar![]()
2e hands, via marktplaats, gekocht in Delft. Ledikantje, commode, kast, box, wippertje en badje-op-verhoging allemaal bij elkaar voor EUR 175,=quote:
Het lijkt mij wel wat, weet niet hoe Tinuviel erover denktquote:Zouden jullie een keertje willen oefenen met een draagdoek?
Als aanvulling op wandelwagen?
Of geen zin in?
quote:Ben je er vanavond bij?
Er helpt niks zo goed tegen een kater als een stevige borrelquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is hier kermisalleen heb ik nu dus een enorme kater en over een uur weer een borrel
Word je papaquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:25 schreef iamredleader het volgende:
Zo, dat is nog eens een lange stilte
Net terug van Batman - The dark knight. Wel een heel goede film, maar erg chaotisch en druk. En lawaaierig. Nu tijd om naar bed te gaan
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Word je papaDa's echt tof!
Wanneer heb je dat verteld?
![]()
Aaah toen zat ik nog in Spanjequote:Op zondag 17 augustus 2008 15:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
paar topics geleden
![]()
AKQ SC #453 Topic zonder houdbaarheidsdatum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |