Je komt hier klagen over de AKQ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand geen nieuwe vraag stellen?
En Jaytonism een flinke rotschop geven voor het opzettelijk vertragen van de snelheid in het AKQ-topic?![]()
Hoofdpijn is inderdaad zuur.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:38 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader en Tinuviel hebben een flink deel van de kinderkamer bij elkaar![]()
2e hands, via marktplaats, gekocht in Delft. Ledikantje, commode, kast, box, wippertje en badje-op-verhoging allemaal bij elkaar voor EUR 175,=quote:
Het lijkt mij wel wat, weet niet hoe Tinuviel erover denktquote:Zouden jullie een keertje willen oefenen met een draagdoek?
Als aanvulling op wandelwagen?
Of geen zin in?
quote:Ben je er vanavond bij?
Er helpt niks zo goed tegen een kater als een stevige borrelquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is hier kermisalleen heb ik nu dus een enorme kater en over een uur weer een borrel
Word je papaquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:25 schreef iamredleader het volgende:
Zo, dat is nog eens een lange stilte
Net terug van Batman - The dark knight. Wel een heel goede film, maar erg chaotisch en druk. En lawaaierig. Nu tijd om naar bed te gaan
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Word je papaDa's echt tof!
Wanneer heb je dat verteld?
![]()
Aaah toen zat ik nog in Spanjequote:Op zondag 17 augustus 2008 15:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
paar topics geleden
![]()
AKQ SC #453 Topic zonder houdbaarheidsdatum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |