Ik snap het. Denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:57 schreef Soempie het volgende:
Aan. Op de bruiloft van m'n nichtje/ zus (ik ben pleegdochter van m'n halfzus en het gaat om het huwelijk van haar dochter en dus mijn zus, lekker helder)
Gaafquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:15 schreef Soempie het volgende:
Die strik accentueert m'n buik goed. Volgens mij ga ik er uitzien als een paasei.
Het kan wel, mits met wat kleur geaccentueerd, dus bijvoorbeeld een blauwe sjaal of zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:32 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
tof![]()
Kan zwart op een bruiloft?
Voorlopig niks leuks.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezierwie weet wat voor leuks je te wachten staat
Staat wel goed bij je avatar...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:32 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
tof![]()
Kan zwart op een bruiloft?
Ik zie daar ook wat bekenden op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef iamredleader het volgende:
Even pimpen met onze bruiloft van ruim 2 jaar geleden:
http://www.xs4all.nl/%7Es(...)allemaalvrienden.jpg
Een aantal dames op de foto had een zwarte jurk aan, sommigen zijn echt supermooi de jurken dan
Natuurlijk is het een vrolijk gezelschap - dat was het huwelijk van Tinuviel met iamredleader!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie daar ook wat bekenden op.
Vrolijk gezelschap in ieder geval...
Laat ik me even verduidelijken: Het ziet er in ieder geval niet uit als een verplichte 'say cheese'-foto...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een vrolijk gezelschap - dat was het huwelijk van Tinuviel met iamredleader!
Asmodian ken ik niet, maar de rest had ik inderdaad gespot.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:00 schreef iamredleader het volgende:
Op de foto zie je onder andere MaJo, Asmodian, PhysicsRules, DaviniaHR en natuurlijk tinuviel en iamredleader
Leuk weer die foto te zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:00 schreef iamredleader het volgende:
Op de foto zie je onder andere MaJo, Asmodian, PhysicsRules, DaviniaHR en natuurlijk tinuviel en iamredleader
Shit, ik ben betraptquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie daar ook wat bekenden op.
Vrolijk gezelschap in ieder geval...
Hee bedankt! Goed om ideetjes op te doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef iamredleader het volgende:
Even pimpen met onze bruiloft van ruim 2 jaar geleden:
http://www.xs4all.nl/%7Es(...)allemaalvrienden.jpg
Een aantal dames op de foto had een zwarte jurk aan, sommigen zijn echt supermooi de jurken dan
Ben (gelukkig) niet Frank Govers, maar wat steekt meer af bij wit/bleek: rood of zwart...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Soempie het volgende:
Nog een vraagje. Die rode jurk in het rood of zwart doen? Sven vindt zwart, omdat ik een bleekscheet ben.
In het ergste geval:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef Soempie het volgende:
Eerst maar afwachten of het uberhaubt past of staat.
* TM probeert topic tot leven te wekken met AEDquote:
Failquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
* TM probeert topic tot leven te wekken met AED
Regel jij een kist?quote:
Nem iig wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is hier idd rustig. Lowlands?
Om 3 uur pasquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
Begint de live uitzend van de Olympics nog niet? Ik verveel me.....
Neequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
Pffff, moet ik dan gewoon verplicht naar Giel op tv kijken?
Mag ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, dan doe ik het wel vrijwillig....
quote:
nergens voor nodig joh.quote:
Dan wel dus....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:46 schreef Etcetera het volgende:
gezien de hoofdpijn en de moeheid: egwel
Nachtbraker failquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:46 schreef Etcetera het volgende:
gezien de hoofdpijn en de moeheid: egwel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |