Dus jij was hetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:29 schreef reetveter het volgende:
Ik fluit en fluister er trouwens ook altijd bij wanneer ik met me homies sta.
En dat noemen ze dan 'lekker pittig'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef Gluckskafer het volgende:
'ik knip m'n haar kort en verf het rood' fase zijn
Doe eens niet mij napraten josquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:34 schreef afcajos het volgende:
TS IS JALOERS DAT WIJ MANNEN NOOIT NAAR HAAR KIJKEN
Sorry, had erover heen gelezenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:38 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doe eens niet mij napraten jos
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef lennartb.nl het volgende:
E MEISJE!
E MEISJE!!
E MEISJE!!!
HOER!!!!
weet je zeker dat je geen verkering wil?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
Een gezonde jongen in een relatie kijkt gewoon naar een lekker wijf die voorbij loopt...
Niks mis mee
quote:
Ken je klassiekers!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef Locusta het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Dus als ik het goed begrijp ben je een hoer wanneer je niet op hun avances ingaat?![]()
![]()
Zij hebben echt hele aparte maatstaven
Tot dat briljante inzicht waren al meer mensen gekomen in dit topic.quote:
jij bent ook lelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik check ook altijd vrouwen, ook hier op Fok!.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:43 schreef Viking84 het volgende:
maar een x extra vermelden kan nooit kwaadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tot dat briljante inzicht waren al meer mensen gekomen in dit topic.
zet maar een flying tackle inquote:
en je stinktquote:
Vrouwen zijn vaak ook mooier dan mannenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Okquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
zet maar een flying tackle in
kom je nu uit de kast in klb ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak ook mooier dan mannen
wat een zwakke combackquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
kom je nu uit de kast in klb ?
tvpquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
kom je nu uit de kast in klb ?
lijk jij op je hond ?quote:
Komt door die laag plamuur.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak ook mooier dan mannen
en photoshop voordat ze hun picca's op het internet gooienquote:
jij ookquote:
Mn ego, wat doe je?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij ook![]()
sorry kon het niet laten
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Heu, mijn foto's zijn heul niet gesoept. Ik ben een natural beauty.
Daarom ben jij een uitzondering op de regelquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Heu, mijn foto's zijn heul niet gesoept. Ik ben een natural beauty.
verkapte ik wil de jojoortje.rarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:51 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Daarom ben jij een de uitzondering op de regel
Ja doeiquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef postmortum het volgende:
GODVER IK WIL DE JOJOOORTJE.RAR BEDENK IK ME NET
nee, ik wil alleen neukenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
verkapte ik wil de jojoortje.rar
zeg dat was mijn pic-up line voor jojoortjequote:
ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:53 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben ook lesbisch!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg dat was mijn pic-up line voor jojoortje![]()
Oh nee het was : lekker samen voetballen?
is boven de dertien niet te oud voor je dan?quote:
neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kunnen alle eenzame jojoorte rukkers effe een apart topic openen?
waar en wanneer ?quote:
jaloers?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kunnen alle eenzame jojoorte rukkers effe een apart topic openen?
gvd had ik net de broek op m'n enkels kom je met deze reminder...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg dat was mijn pic-up line voor jojoortje![]()
Oh nee het was : lekker samen voetballen en daarna gezamenlijk douchen ?
hij valt ook op mannen blijkbaarquote:
neuj, gewoon de benen gekruist houden dan voelt het hetzelfde.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
is boven de dertien niet te oud voor je dan?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Jojoortje heeft idd mooie ogen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Jojoortje heeft idd mooie ogen.
quote:
Goeie tip ja!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
neuj, gewoon de benen gekruist houden dan voelt het hetzelfde.
Aha! TS doet het naar Viking, onze Fok! lesboquote:
Wie?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Aha! TS doet het naar Viking, onze Fok! lesbo![]()
Dan begrijp ik TS wel. ZE HEEFT een HEKEL AAN HET GEDRAG VAN KERELS!
Wist niet dat je into gangbang wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
GODVERDOMME KOM OP NEDERLAND
Dus jij 'verdraait' ook je nek voor vrouwen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie?
Ik niet, hoor. Samen met kerels op een terrasje zitten en vrouwen spotten.
ik las vrouwen gaan over hun nekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus jij 'verdraait' ook je nek voor vrouwen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:05 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Wist niet dat je into gangbang was
post die .rar nu maarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
als ze jou zien?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik las vrouwen gaan over hun nek
blijkbaar heb jij er ervaring mee dat vrouwen over hun nek gaan als ze jou zienquote:
UND SCHNELL!quote:
Och jee... 3 eenzame knurften geven je aandacht en je begint meteen diva gedrag te vertonenquote:
nee dat niet, maar ik heb het dan ook weer niet over vrouwen die over hun nek gaanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
blijkbaar heb jij er ervaring mee dat vrouwen over hun nek gaan als ze jou zien
jij begrijpt hetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Och jee... 3 eenzame knurften geven je aandacht en je begint meteen diva gedrag te vertonen![]()
Je lijkt ook wel een beetje op Gordon eigenlijk, in z'n poedeltijd
Verkeerde hockeytopic.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
Doe ik ook altijd, hossel dan ook regelmatig een lekkere chickahquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef Gluckskafer het volgende:
Klacht:
Van die kerels/jongens diie te opvallend kijken als ze een lekker wijf zien lopen en/of zowat hun nek verekken door een knappe meid nog mijlen ver na te kijken.
Alsof ze thuis iets tekort komen.
Opzich wel logisch dat ze zo gehypnotiseerd staren, als hun eigen vriendin lelijk is of in de fase 'ik knip m'n haar kort en verf het rood' fase zijn.
Wat bedoel je met hosselen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, hossel dan ook regelmatig een lekkere chickah
Als je dit aandacht geven noemt begrijp ik waarom je nog steeds single bent en moet teren op die aftandse tarzan van je ex-vriend.quote:
ga je mond eens wassen met zeepquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met hosselen?
Ketsen?
Beuken?
Neuken?
Batsen?
en dat ook allemaalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ketsen?
Beuken?
Neuken?
Batsen?
wat is het verschil?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ketsen?
Beuken?
Neuken?
Batsen?
Des te lekkerder en mooier de dame, des te je blijft kijken. Als je tenminste het echte mannen jachtinstinct hebt. En heel soms, als de dame echt bloedgeil is, dan draait het uit op staren en kwijlen. Zie het als compliment.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Kijken is chill, staren is triest.
Als we dan effe vergeten dat ik niet single ben en eigenlijk best een lekkere tjik heb, dan is dit best een leuke reactie van jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:15 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als je dit aandacht geven noemt begrijp ik waarom je nog steeds single bent en moet teren op die aftandse tarzan van je ex-vriend.
Jeweetog pitoes en batras klarenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, hossel dan ook regelmatig een lekkere chickah
regelen jewaidsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ketsen?
Beuken?
Neuken?
Batsen?
dat dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jeweetog pitoes en batras klaren
tangas en bangas ballen met je matties in de box
hosseltje hier en daar en omin respect van allamang geen grappen.
Heb je mij al gecheckt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:43 schreef Viking84 het volgende:
welcome in the real worldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja niksMaar had hosselen nog nooit gehoord
Ik probeer ook altijd politiek correct te zijn door iets wat lelijk is als "best leuk" te omschrijven. In feite zijn alleen de tieten van je ladyboy goed gelukt waarschijnlijk.quote:
dat was vorig jaar. Nu is het "beestachtig batsen"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuken is nog altijd nr 1 sexy woord jah
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hosselen
quote:
airlockenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
dat was vorig jaar. Nu is het "beestachtig batsen"
Waarom mag dan niet danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:25 schreef Hanstin het volgende:
Zonde dat ik mijn paint niet mag posten
Jeetje zeg, jij bent niet op je mondje gevallenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:22 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd politiek correct te zijn door iets wat lelijk is als "best leuk" te omschrijven. In feite zijn alleen de tieten van je ladyboy goed gelukt waarschijnlijk.
niet echt,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:25 schreef Hanstin het volgende:
Zonde dat ik mijn paint niet mag posten
Ik heb helemaal geen tieten nee dus dat is makkelijk winnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jeetje zeg, jij bent niet op je mondje gevallen
Het is overigens een echte. Maar al was het twee kipfiletjes op lichaamstemperatuur, ik schat dat het meer is dan jij hebt.
"Kom, schat! We gaan beestachtig basten!!"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
dat was vorig jaar. Nu is het "beestachtig batsen"
hosselen rules, tijdens m'n werk regelmatig een chickie versierenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hosselen
Knettershardquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
"Kom, schat! We gaan beestachtig basten!!"
Nah!
"Kom, schat! We gaan knettershard neuken!!"![]()
Heel die ego gelijk een boost gekregenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Och jee... 3 eenzame knurften geven je aandacht en je begint meteen diva gedrag te vertonen![]()
omg, da's bijna Almeloooo'squote:
Nee pisnicht, niet zo slim uit de hoek proberen te komen nu.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tieten nee dus dat is makkelijk winnen
Ja nou laat me dan... Internetaanbidders is all I havequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Heel die ego gelijk een boost gekregen![]()
Totdat ze vrijdag in de dikso een guido probeert te playen en hij haar zo aankijkten zegt: kst kst
in de diksoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Heel die ego gelijk een boost gekregen![]()
Totdat ze vrijdag in de dikso een guido probeert te playen en hij haar zo aankijkten zegt: kst kst
Divagedragquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hoezo "laat me dan". Jij quotte mij en niet andersomquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja nou laat me dan... Internetaanbidders is all I have
batterijen ook nog op?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja nou laat me dan... Internetaanbidders is all I have
I'm trying zoals je zietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee pisnicht, niet zo slim uit de hoek proberen te komen nu.
Doe liever iets aan je eenzaamheid
En toen werd je wakker met een grote natte plek op je bed en het rubbere ducky van je zusje om je lulquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef pisnicht het volgende:
[..]
in de dikso![]()
anyway, dan vang ik haar wel op om haar vervolgens lekker knettershard in de reet te neuken
Ja ik reageer op jou... Weet je wel... ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:32 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoezo "laat me dan". Jij quotte mij en niet andersom
Dat is waar, en ik fiets daar zomaar doorheen. Mijn welgemeende excuus.quote:
Zitten al in de opladerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Rubberen duckies zijn wel lekker nauwquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
En toen werd je wakker met een grote natte plek op je bed en het rubbere ducky van je zusje om je lul
He wat.. ik hoor je niet. Het internet zit er tussenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik reageer op jou... Weet je wel... ?
Jij was dus dat jochie, met die jampotglazen en z'n harsens vol puisten, die in de bosjes op die chickahs stond te rukkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:35 schreef servus_universitas het volgende:
Ik zie ook genoeg vrouwen lopen die ik aantrekkelijk vind, maar die ga ik echt niet ieder exemplaar daarvan nastaren. Wat heeft dat voor zin? Meer dan dat krijg je niet. Of krijgen de heren hier dan ook een stijf piemeltje en misschien een orgasme?
Op de middelbare school waren er ook altijd van die mafkezen die dan tijdens de pauze de gehele tijd meisjes zaten te checken. En als je dan niet mee deed was je of een nerd, of een homo. God, wat vond ik dat toen al triest, zeg.
Was dat een grap?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:36 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
He wat.. ik hoor je niet. Het internet zit er tussen
wtf is Paultjuh nu weerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah, Paultjuh is gelukkig terug van vakantie
En nu ben je getrouwd met een man?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:35 schreef servus_universitas het volgende:
Ik zie ook genoeg vrouwen lopen die ik aantrekkelijk vind, maar die ga ik echt niet ieder exemplaar daarvan nastaren. Wat heeft dat voor zin? Meer dan dat krijg je niet. Of krijgen de heren hier dan ook een stijf piemeltje en misschien een orgasme?
Op de middelbare school waren er ook altijd van die mafkezen die dan tijdens de pauze de gehele tijd meisjes zaten te checken. En als je dan niet mee deed was je of een nerd, of een homo. God, wat vond ik dat toen al triest, zeg.
Het roodharige jochie van de melkboer die voor een pakkie roomboter aan d'r kutje mag voelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef pisnicht het volgende:
[..]
wtf is Paultjuh nu weerDat had je me ook wel mogen zeggen
ik moest lachenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het roodharige jochie van de melkboer die voor een pakkie roomboter aan d'r kutje mag voelen.
Noobquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef Fritztiaan het volgende:
Nee dat was een subtiele hint for STFU
Jij stijgt in mijn aanzien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
En nu ben je getrouwd met een man?
ja jij, jij begreep em nietquote:
Ach zolang ik maar het exclusieve recht voor het neuken (voor- én achter) behoud.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het roodharige jochie van de melkboer die voor een pakkie roomboter aan d'r kutje mag voelen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef lennartb.nl het volgende:
E MEISJE!
E MEISJE!!
E MEISJE!!!
HOER!!!!
Stewiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Ook zo'n klassieker,...
Ook al kijk je niet:
Wat kijk je naar me vriendin?
"eeehhh... Niks?"
Wat?? WAT?! Noem je me vriendin niks? WAT!?
zo kansloos
Ik ga meteen je fobo checken, kijken of je neukbaar bentquote:
Een scharreleitje kan een hoop losmaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ach zolang ik maar het exclusieve recht voor het neuken (voor- én achter) behoud.
Ja ook goed. Wil je nu stoppen met het quoten van mijn berichten. Ik ben hier absoluut niet van gediend, en ik aarzel ook niet om een moderater in te schakelen, mocht dit ongewenste gedrag zich nog verder ontwikkelen.quote:
Zeg, begin nu niet weer anders weet je wat ervan komt. Iemand gaat dan huilen en ik ben het niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een scharreleitje kan een hoop losmaken.
is ie er eindelijk danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Die lemming zag ik trouwens al van ver aankomen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ja ook goed. Wil je nu stoppen met het quoten van mijn berichten. Ik ben hier absoluut niet van gediend, en ik aarzel ook niet om een moderater in te schakelen, mocht dit ongewenste gedrag zich nog verder ontwikkelen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ja ook goed. Wil je nu stoppen met het quoten van mijn berichten. Ik ben hier absoluut niet van gediend, en ik aarzel ook niet om een moderater in te schakelen, mocht dit ongewenste gedrag zich nog verder ontwikkelen.
Stof tot nadenken dit pisnicht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zeg, begin nu niet weer anders weet je wat ervan komt. Iemand gaat dan huilen en ik ben het niet!
I can feel your pain.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Stof tot nadenken dit pisnicht.
oh ohquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ga meteen je fobo checken, kijken of je neukbaar bent
Wheheh ik dacht dat je aan het schelden was, maar dat is zijn FOK!naamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Stof tot nadenken dit pisnicht.
Eerder andersomquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wheheh ik dacht dat je aan het schelden was, maar dat is zijn FOK!naam
Goed topic trouwens.
TS baalt er zeker van dat ze een lekker wijf is waar naar gelgluurd wordt.
Je klinkt nu verdacht veel als die oh zo slechte kloon JVDSquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jeweetog pitoes en batras klaren
tangas en bangas ballen met je matties in de box
hosseltje hier en daar en omin respect van allamang geen grappen.
Omdat ze niet naar jou kijken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef Gluckskafer het volgende:
Klacht:
Van die kerels/jongens diie te opvallend kijken als ze een lekker wijf zien lopen en/of zowat hun nek verekken door een knappe meid nog mijlen ver na te kijken.
Opzich wel logisch dat ze zo gehypnotiseerd staren, als hun eigen vriendin lelijk is of in de fase 'ik knip m'n haar kort en verf het rood' fase zijn.
dat dusquote:Op donderdag 18 september 2008 03:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Omdat ze niet naar jou kijken?
Zei de vrouw met allerhande sexy foto's in d'r fobo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:34 schreef Valkire het volgende:
[..]
Dus jij was het
Maar het is een menselijke eigenschap denk ikkijken mag
staren is wel minder ja
Dat doen vrouwen bij mij wel vaak ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:29 schreef Rekkie het volgende:
Als vrouwen dit ook doen, waarom mannen dan niet?
Je caps-lock staat aan.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Paramnesia het volgende:
TS IS KATSLELIJK EN HAAT HET WANEER MANNEN DIE WEL SMAAK HEBBEN VERLEKKERD MOOIE CHIKA'S LOEREN - topic
caps-lock is cruise control for coolquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:41 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Jij stijgt in mijn aanzien.
Van kansloze figurant, naar humoristische user. Keep up tha good work, ol' chap.
TS kijkt liever te opvallend naar lekkere mannen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef Gluckskafer het volgende:
Klacht:
net gedaanquote:Op zondag 21 september 2008 08:00 schreef Valkire het volgende:
Ik stoor me er niet aan, kijken mag en staren (hoe zielig het ook is) ziet de staarder denk ik dan maar
Aha! Dus alleen als een vrouw daar toevallig zin in heeft (en het leuke jongens zijn) dan mag het!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:47 schreef MarMar het volgende:
Enneh als vrouwen niet nagekeken worden, gaan ze dan daar niet over klagen?
* MarMar gelooft dat niet
Die tieten vallen der echt niet af doordat er naar gekeken wordt hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |