He wat.. ik hoor je niet. Het internet zit er tussenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik reageer op jou... Weet je wel... ?
Jij was dus dat jochie, met die jampotglazen en z'n harsens vol puisten, die in de bosjes op die chickahs stond te rukkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:35 schreef servus_universitas het volgende:
Ik zie ook genoeg vrouwen lopen die ik aantrekkelijk vind, maar die ga ik echt niet ieder exemplaar daarvan nastaren. Wat heeft dat voor zin? Meer dan dat krijg je niet. Of krijgen de heren hier dan ook een stijf piemeltje en misschien een orgasme?
Op de middelbare school waren er ook altijd van die mafkezen die dan tijdens de pauze de gehele tijd meisjes zaten te checken. En als je dan niet mee deed was je of een nerd, of een homo. God, wat vond ik dat toen al triest, zeg.
Was dat een grap?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:36 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
He wat.. ik hoor je niet. Het internet zit er tussen
wtf is Paultjuh nu weerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah, Paultjuh is gelukkig terug van vakantie
En nu ben je getrouwd met een man?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:35 schreef servus_universitas het volgende:
Ik zie ook genoeg vrouwen lopen die ik aantrekkelijk vind, maar die ga ik echt niet ieder exemplaar daarvan nastaren. Wat heeft dat voor zin? Meer dan dat krijg je niet. Of krijgen de heren hier dan ook een stijf piemeltje en misschien een orgasme?
Op de middelbare school waren er ook altijd van die mafkezen die dan tijdens de pauze de gehele tijd meisjes zaten te checken. En als je dan niet mee deed was je of een nerd, of een homo. God, wat vond ik dat toen al triest, zeg.
Het roodharige jochie van de melkboer die voor een pakkie roomboter aan d'r kutje mag voelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef pisnicht het volgende:
[..]
wtf is Paultjuh nu weerDat had je me ook wel mogen zeggen
ik moest lachenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het roodharige jochie van de melkboer die voor een pakkie roomboter aan d'r kutje mag voelen.
Noobquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:37 schreef Fritztiaan het volgende:
Nee dat was een subtiele hint for STFU
Jij stijgt in mijn aanzien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
En nu ben je getrouwd met een man?
ja jij, jij begreep em nietquote:
Ach zolang ik maar het exclusieve recht voor het neuken (voor- én achter) behoud.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het roodharige jochie van de melkboer die voor een pakkie roomboter aan d'r kutje mag voelen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:32 schreef lennartb.nl het volgende:
E MEISJE!
E MEISJE!!
E MEISJE!!!
HOER!!!!
Stewiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Ook zo'n klassieker,...
Ook al kijk je niet:
Wat kijk je naar me vriendin?
"eeehhh... Niks?"
Wat?? WAT?! Noem je me vriendin niks? WAT!?
zo kansloos
Ik ga meteen je fobo checken, kijken of je neukbaar bentquote:
Een scharreleitje kan een hoop losmaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ach zolang ik maar het exclusieve recht voor het neuken (voor- én achter) behoud.
Ja ook goed. Wil je nu stoppen met het quoten van mijn berichten. Ik ben hier absoluut niet van gediend, en ik aarzel ook niet om een moderater in te schakelen, mocht dit ongewenste gedrag zich nog verder ontwikkelen.quote:
Zeg, begin nu niet weer anders weet je wat ervan komt. Iemand gaat dan huilen en ik ben het niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een scharreleitje kan een hoop losmaken.
is ie er eindelijk danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
Die lemming zag ik trouwens al van ver aankomen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ja ook goed. Wil je nu stoppen met het quoten van mijn berichten. Ik ben hier absoluut niet van gediend, en ik aarzel ook niet om een moderater in te schakelen, mocht dit ongewenste gedrag zich nog verder ontwikkelen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ja ook goed. Wil je nu stoppen met het quoten van mijn berichten. Ik ben hier absoluut niet van gediend, en ik aarzel ook niet om een moderater in te schakelen, mocht dit ongewenste gedrag zich nog verder ontwikkelen.
Stof tot nadenken dit pisnicht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zeg, begin nu niet weer anders weet je wat ervan komt. Iemand gaat dan huilen en ik ben het niet!
I can feel your pain.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Stof tot nadenken dit pisnicht.
oh ohquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ga meteen je fobo checken, kijken of je neukbaar bent
Wheheh ik dacht dat je aan het schelden was, maar dat is zijn FOK!naamquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Stof tot nadenken dit pisnicht.
Eerder andersomquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:54 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wheheh ik dacht dat je aan het schelden was, maar dat is zijn FOK!naam
Goed topic trouwens.
TS baalt er zeker van dat ze een lekker wijf is waar naar gelgluurd wordt.
Je klinkt nu verdacht veel als die oh zo slechte kloon JVDSquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jeweetog pitoes en batras klaren
tangas en bangas ballen met je matties in de box
hosseltje hier en daar en omin respect van allamang geen grappen.
Omdat ze niet naar jou kijken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef Gluckskafer het volgende:
Klacht:
Van die kerels/jongens diie te opvallend kijken als ze een lekker wijf zien lopen en/of zowat hun nek verekken door een knappe meid nog mijlen ver na te kijken.
Alsof ze thuis iets tekort komen.
Opzich wel logisch dat ze zo gehypnotiseerd staren, als hun eigen vriendin lelijk is of in de fase 'ik knip m'n haar kort en verf het rood' fase zijn.
dat dusquote:Op donderdag 18 september 2008 03:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Omdat ze niet naar jou kijken?
Zei de vrouw met allerhande sexy foto's in d'r fobo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:34 schreef Valkire het volgende:
[..]
Dus jij was het
Maar het is een menselijke eigenschap denk ikkijken mag
staren is wel minder ja
Dat doen vrouwen bij mij wel vaak ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:29 schreef Rekkie het volgende:
Als vrouwen dit ook doen, waarom mannen dan niet?
Je caps-lock staat aan.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Paramnesia het volgende:
TS IS KATSLELIJK EN HAAT HET WANEER MANNEN DIE WEL SMAAK HEBBEN VERLEKKERD MOOIE CHIKA'S LOEREN - topic
caps-lock is cruise control for coolquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:41 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Jij stijgt in mijn aanzien.
Van kansloze figurant, naar humoristische user. Keep up tha good work, ol' chap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |