abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:07:56 #1
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60793925

Het vorige deel: Slank het najaar in #205 Stelletje kletskousen

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"

[ Bericht 2% gewijzigd door Mirjam op 13-08-2008 14:16:40 ]
Prrrrr
pi_60793969
nog even het vorige deel invullen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60793980
Het mooi kotsende meisje.
pi_60793989
tvp
Ja doei.
pi_60794139
Ja hoi

Ik heb net heel sportief gefietst en even gezellig met mijn vader zitten kletsen op zijn werk (moest iets ophalen) en nu baal ik al wat minder van mijn baaldag
pi_60794147
Ik heb honger!!!
Altijd na het voetballen, kan ik wel blijven eten.

Iemand een goede oplossing?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:17:08 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60794164
Dag dames (en een enkele heer) .
Niet meer actief op Fok!
pi_60794198
snelle tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:18:41 #9
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60794208
*meld
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60794255
knuf voor mszpoeszzz ik ben nog ff in shock door jouw verhaal.....

en moet nu echt voor de tv hangen, want dr is beachvolleybal op
(nummerdor *jammie* / schuil)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:20:23 #11
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60794258
Dankjewel MissyMirjam
Prrrrr
pi_60794320
tvp, heb zo bbq (om 3 uur al )

Nog een knuffel voor mspoez sterkte straks
pi_60794511
Te laat! Ik heb Maltezers gehaald.
pi_60794521
Ik doe als KIM, ben niet van de pot weg te slaan vandaag

(Dat belooft wat voor morgen als ik op m'n A'damse weegschaal ga staan! Streefgewicht in zicht denk ik!!)
pi_60794541
ik wil ook poepen, nog steeds
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 14:34:55 #16
163650 Greys
pi_60794652
Ik was tussen de middag even thuis en ik schrok zó hard dat het gewoon zeer deed
Echt een steek bij mijn hart, auwie!
En er zat 'alleen maar' een ENORME zwarte grote spin in de gootsteen
Dat is mijn grote angst. Bungeejumpen ofzo doe ik zó, maar spinnen... brrrrr.
Uiteindelijk heb ik er een plastic beker op zijn kop overheen durven zetten (na 10 minuten panisch alleen maar staren naar dat ding) en voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om

Er ligt een taak voor Heer G als ie thuis komt straks!

Van schrik ben ik vergeten studentenhaver en brood van thuis mee te nemen en nu heb ik niets te eten op het werk. Vanmorgen alleen een sultana en plak ontbijtkoek op. Honger
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60794735
ik snap precies wat je bedoeld Greys Net op het werk van mijn vader kroop er ook ineens een dikke spin voorbij en die mannen allemaal lachen en ik stond echt zo van

En laatst had ik het met autorijden zat ik net op de rotonde, voel ik iets kriebelen op mijn been.. Ik kijken, een spin gelukkig zo een met alleen een lijfje en van die nutteloze dunne pootjes anders was ik wèl echt gaan flippen, nu kon ik nog enigzins rustig nadenken..

Wel meteen na de rotonde eerste gelegenheid auto stilgezet en met een doek dat ding van mijn been afgeslagen wilde het risico niet nemen onder het rijden hem verkeerd weg te slaan en nog een keer op me te krijgen
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:40:21 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60794780
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik was tussen de middag even thuis en ik schrok zó hard dat het gewoon zeer deed
Echt een steek bij mijn hart, auwie!
En er zat 'alleen maar' een ENORME zwarte grote spin in de gootsteen
Dat is mijn grote angst. Bungeejumpen ofzo doe ik zó, maar spinnen... brrrrr.
Uiteindelijk heb ik er een plastic beker op zijn kop overheen durven zetten (na 10 minuten panisch alleen maar staren naar dat ding) en voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om

Er ligt een taak voor Heer G als ie thuis komt straks!

. Ik zit hier keihard te lachen .

Ik ben ook zó bang voor spinnen . Horrorverhaal: ik lag eens op bed en Janneke (poes) zat een beetje wild te doen bij mijn hoofd. Ik had haar al een paar keer weggezet, maar ze kwam steeds weer terug. Op een gegeven moment opende ik m'n ogen en toen zag ik iets zwarts zitten . Licht aan en ja hoor: er zat een jóekel van een spin. Toen ben ik naar Marks (huisgenoot) kamer gerend, heb tegen hem gezegd dat 'ie die spin moest weghalen en ben zelf met de deur op slot op de wc gaan zitten tot de spin weg was .
Niet meer actief op Fok!
pi_60794781
@greyss.... awwww zielig spinnetje nu sterft ie een langzame dood door zuurstofverlies...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60794802
Greys, lekker wijf Ben jij nou een dierenliefhebster, man
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:42:56 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60794845
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, lekker wijf Ben jij nou een dierenliefhebster, man
Alleen van dieren die er lief en schattig uit zien en daar vallen spinnen niet onder .
Niet meer actief op Fok!
pi_60794877
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alleen van dieren die er lief en schattig uit zien en daar vallen spinnen niet onder .
Hypocriet he!
Nou ja, ik eet ook geen konijn
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:43:54 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60794883
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
...voor de zekerheid een meloen op die beker gelegd. Ja, hij was zo groot, straks duwt ie die beker om

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:46:16 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60794928
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Hypocriet he!
Nou ja, ik eet ook geen konijn
En ik geen lam .

Overigens is het - in mijn geval dan - niet helemaal waar dat ik me alleen bekommer om dieren die er schattig uit zien. Laatst zat ik in de bus en toen zat er een vlieg opgesloten in de bus. Hij vloog steeds tegen het raam aan en ik vond het oprecht zielig voor hem dat 'ie er niet uit kon . Ik ben ook niet zo van het vliegen / wespen dood slaan. Ik zet liever even een deur open zodat ze er zelf weer uit kunnen vliegen.

Maar spinnen...
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 14:47:41 #25
163650 Greys
pi_60794971
BJ, het is een grote hoge beker, dus dat overleeft ie wel 3 uurtjes toch?

En CF, dierenliefhebster ja. Dat is ook de enige reden dat ie niet dood hoeft, maar in de tuin (van 6 huizen verderop ofzo) gezet mag worden. Dat ik van dieren hou wil niet zeggen dat ik ze ook allemaal wil hoeven aanraken of kussen ofzo

Viking, dat verhaal van die spin naast je hoofd in bed! Ik ga nu dus echt ALLES checken en uitpluizen he, vanavond, voor ik in bed ga Jij bent met de deur op slot op de wc gaan zitten wachten tot dat monster weggehaald was. Dat zou ik nou weer nooit doen he? Ik zou zeker willen weten dat het ding weg is, voor hetzelfde geld had je huisgenoot hem uit zijn handen laten glippen en had ie tegen jou gezegd dat ie weg was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')